♫ Skravletråd februar ♫

Haha[emoji23] jeg venter til du har spart opp en stooor nok haug vettu[emoji23]
Åja så det er sånn det fungerer, så når jeg sitter her med bare morgenkåpe for alt annet venter på deg så kommer du?[emoji23]

Det ble et kort bolle-besøk.

Vi kom ut av bilen. Så spydde eldste hele mageinnholdet utover veien. Mellomste hadde allerde løpt inn, jeg gikk inn og sa at vi må hjem, men låne ei bøtte.

Mellomste og bilstolen hennes ble igjen så kjører pappa henne hjem. Vi fikk med boller (om vi får lyst på...) og de fikk deler av kaka jeg hadde med.

Han klaget over "den hodepine som gjør vondt bak øyet" som han hatt en del tidligere som jeg vagt lurer på om er migrene (arvelig belastet fra begge sider selv om hverken jeg eller faren har det har vi begge mødre og søsken med migrene) så vi er sånnsett ikke helt sikker på om det er omgangssyke, men tar ham ikke inn til to besteforeldre, tante, onkel, fetter og kusine, det er for drøyt (de hadde dradd om han kom inn. Ja, ikke besteforeldrene da, de bor der jo ;-))

Så sånn gikk det.

Far og sønn sitter på badet. Strippet for klær som må vaskes. Mannen leser for guttungen som har fått paracet for hodet og føler seg i ganske bra form egentlig.

Back
Topp