Sov godt [emoji4]Men zzzz . God natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt [emoji4]Men zzzz . God natt![]()
God nattMen zzzz . God natt![]()
Vet ikke i grunn . Bare vi skulle prøve 9000 her. Mot hva vet ikkeHvordan lyder den?
Takk for detSov godt [emoji4]
Takk for detGod natt![]()
Dette skrev hun:Hvordan lyder den?
Ok. Får sjekke litt ut da [emoji4]Vet ikke i grunn . Bare vi skulle prøve 9000 her. Mot hva vet ikke
Å ja, det er en del innlegg innen midnatt... Ble for mye skravling på den andre kanskje... Der ble det jo en del...Dette skrev hun:
Snart 8000 innlegg i denne tråden. Klarer vi 9000 før midnatt? Lov med opp til 5 innlegg etterhverandre vet dere![]()
Ja vi fikk inn endel derÅ ja, det er en del innlegg innen midnatt... Ble for mye skravling på den andre kanskje... Der ble det jo en del...
Liker ikke fårepølse jeg
Mmmm... nå fikk jeg lyst på sitronpai!Altfor god! [emoji14] Men jeg er litt som Ole Brumm - Ja takk, begge deler! Sitronpai OG fastelavensboller!Tror jeg må ta igjen det "tapte" i morgen.
![]()
Lite snø her å. Trist...Har jo ikke hatt snø her i lavlandet i årtriste greier!
Film nå? Natterangler? [emoji13]
Jeg skrev bare at det bikket 8000 innlegg i denne tråden på ettermiddagen i dag og lurte på om vi kom til å klare 9000. Var ett spørsmål som noen tok som en utfordringVet ikke i grunn . Bare vi skulle prøve 9000 her. Mot hva vet ikke
God nattDuppa først av og nå ligger lillebror vedsiden av men for da sov ikke han lenger. ..god natt alle damer![]()
Varierer mellom 5.30 og 6.30. Oftest mellom 5.30 og 6Hvor tidlig ?
Vi får se hva som skjer fremoverJeg hadde en skikkelig dårlig migrene periode i 8-9 års alderen, ikke uvanlig dessverre at barn plages.