♫ Skravletråd februar ♫

Ja det er mulig, her har jeg heldigvis sluppet det med lillebror. De er innforstått med at den magen hans er ganske ustabil og han sliter fortsatt med litt gulping og magen er mer bløt enn fast. Men jeg skjønner at de er mer strenge i bhg enn skole, de fleste skoleelever spiser jo ikke på alle tingene slik som de små..

Her var det jo ikke gulping eller ustabil mage, han tømte magen totalt gjennom fere brekninger utover hele oppkjørselen til mine foreldre... (men takk, takk, TAKK for at det ikke var et minutt før!!)

Litt annen kroppsfasong enn oss kanskje?![emoji23]

Litt annen størrelse i det hele.

Jeg mener... den bredden på kroppen passer bedre på en som også er under meteren lang, liksom.

Her var det jo ikke gulping eller ustabil mage, han tømte magen totalt gjennom fere brekninger utover hele oppkjørselen til mine foreldre... (men takk, takk, TAKK for at det ikke var et minutt før!!)
Ja det er veldig greit, alltid en fordel at det kommer på utsiden av bilen! Hater når det havner inni bilen og gjerne når man er slik til at man ikke kan få vasket...

Ja det er veldig greit, alltid en fordel at det kommer på utsiden av bilen! Hater når det havner inni bilen og gjerne når man er slik til at man ikke kan få vasket...
Definitivt. I bilen er innmari mye mer stress enn å tross alt bare kunne spyle asfalten.

Innlegg 8192 i tråden. Litt lite som tyder på 9000 her i kveld

Hmm usikker på om småen skal i bhg i morra eller bør bli hjemme jeg...

Back
Topp