Må bare pakke de viktigste tingene og finne meg en jobb litt nærmere deg da så er jeg klar Hehe
Kom, kom!![emoji1] jobb skal vi alltids skaffe! Jeg trenger en kokk?! Om det kan friste?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare pakke de viktigste tingene og finne meg en jobb litt nærmere deg da så er jeg klar Hehe
Ja gjør detKanskje teste ut en gang![]()
Haha om du ser for deg meg med str 5 (10-13 kg) bleie så vil du se jeg sliter litt[emoji23]
hihi goodEnig med du[emoji2]
Ja men redd jeg går glipp av litt, selv om jeg satser på at det går ganske greit da Hehe
Fra bhg måtte vi trolig holdt 48 timer, de er ganske strenge...Ja er jo ingen grunn til å være hjemme om han er i fin form i morra![]()
Jeg kan være kokk, ikke noe problem detKom, kom!![emoji1] jobb skal vi alltids skaffe! Jeg trenger en kokk?! Om det kan friste?[emoji2]
De fleste ville vel hatt litt problemer med den![emoji23]
Da er jeg litt usikker på om du kan stole på den kontrollen[emoji23]
Tja om jeg bare hadde hatt en like liten rumpe og uten hofter som lillebror så hadde de kanskje sklidd like lett av meg som hos han [emoji23]De fleste ville vel hatt litt problemer med den![emoji23]
Jaggu godt å høre, vil jo ikke gå glipp av alt det morsomme [emoji14]Tror du får med deg det meste![emoji1]
Tja om jeg bare hadde hatt en like liten rumpe og uten hofter som lillebror så hadde de kanskje sklidd like lett av meg som hos han [emoji23]
Ja det er mulig, her har jeg heldigvis sluppet det med lillebror. De er innforstått med at den magen hans er ganske ustabil og han sliter fortsatt med litt gulping og magen er mer bløt enn fast. Men jeg skjønner at de er mer strenge i bhg enn skole, de fleste skoleelever spiser jo ikke på alle tingene slik som de små..Fra bhg måtte vi trolig holdt 48 timer, de er ganske strenge...
Jeg kan være kokk, ikke noe problem det![]()
Det er noe med det, den er nok lagd for de som er mer sånn .... ja, min yngste.
Ja som jeg sa, hadde jeg bare hatt like liten rumpe som småen og uten hofter hadde det gått [emoji23] men igjen så ser det kanskje litt rart ut med hans lille rumpe festa til min kropp[emoji23]Det er noe med det, den er nok lagd for de som er mer sånn .... ja, min yngste.
Tja om jeg bare hadde hatt en like liten rumpe og uten hofter som lillebror så hadde de kanskje sklidd like lett av meg som hos han [emoji23]
Tja jeg kjenner jeg er litt usikker på optikeren din [emoji14]Optikeren har min fulle tillit![emoji1][emoji1]
Ja jeg trur det hadde hvert litt av ett syn[emoji23]Det hadde igrunnen vært ganske lite kledelig med en så liten bakende på en voksen kropp
Jaggu godt å høre, vil jo ikke gå glipp av alt det morsomme [emoji14]