Mannen? Er det ikke du som lager maten hos dere da? HeheJippi, nå blir mannen glad!![emoji12][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen? Er det ikke du som lager maten hos dere da? HeheJippi, nå blir mannen glad!![emoji12][emoji23]
Men tenk så vanskelig det blir å finne bukser som passer[emoji23] [emoji23]Haha, tenk så sexy daaa![emoji23]
Nei det er vel ingen som vil det HeheHvem vil vel det?![emoji23]
Mannen? Er det ikke du som lager maten hos dere da? Hehe
Men tenk så vanskelig det blir å finne bukser som passer[emoji23] [emoji23]
Ja det er mulig, her har jeg heldigvis sluppet det med lillebror. De er innforstått med at den magen hans er ganske ustabil og han sliter fortsatt med litt gulping og magen er mer bløt enn fast. Men jeg skjønner at de er mer strenge i bhg enn skole, de fleste skoleelever spiser jo ikke på alle tingene slik som de små..
Haha du da, sikker på at maten din er god nok jeg [emoji8]Joda, det er derfor mannen blir glad![emoji23] jeg kan ikke lage mat...
Er det plass til symaskin i campingvogna?Du må nok sy dem selv![emoji12]
Litt annen kroppsfasong enn oss kanskje?![emoji23]
Ja det er veldig greit, alltid en fordel at det kommer på utsiden av bilen! Hater når det havner inni bilen og gjerne når man er slik til at man ikke kan få vasket...Her var det jo ikke gulping eller ustabil mage, han tømte magen totalt gjennom fere brekninger utover hele oppkjørselen til mine foreldre... (men takk, takk, TAKK for at det ikke var et minutt før!!)
Definitivt. I bilen er innmari mye mer stress enn å tross alt bare kunne spyle asfalten.Ja det er veldig greit, alltid en fordel at det kommer på utsiden av bilen! Hater når det havner inni bilen og gjerne når man er slik til at man ikke kan få vasket...
Ja det er mye enklereDefinitivt. I bilen er innmari mye mer stress enn å tross alt bare kunne spyle asfalten.
Nei det trur jeg ikke vi klarer...Innlegg 8192 i tråden. Litt lite som tyder på 9000 her i kveld
Det er deFra bhg måtte vi trolig holdt 48 timer, de er ganske strenge...
Huff jajaNei det trur jeg ikke vi klarer...
Ikke helt pigg ?Hmm usikker på om småen skal i bhg i morra eller bør bli hjemme jeg...
Klare bare steke grandis?Joda, det er derfor mannen blir glad![emoji23] jeg kan ikke lage mat...
Men hvor mye mangler vi på målet ?Innlegg 8192 i tråden. Litt lite som tyder på 9000 her i kveld