Er flink jente detDroppet løpingen [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er flink jente detDroppet løpingen [emoji14]
Mhm var i grunn detOi, så deilig![emoji2]
Uheldig om du har blitt oversett, men unger eller ei her skravler vi med alle som vil!Jeg tittet så vidt innom en gang og gadd ikke mer.Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da
Lurte på om det var fordi jeg ikke hadde og snakket om barn.
Ja blir sånn innimellom [emoji14] men etter en dusj er jeg nå opplagt og klar for søndagen Hehe1,5 time søvn i natt?![emoji15]
For noe tull. Her er virkelig alle velkommen til å skravle.Dette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg![]()
Må starte sterk i månedenDet er ikke verst[emoji4]
Enig, det rådet en stemning her nå som gir meg lyst til å droppe det. Med "skravletråden for oss andre" og disse innleggene som jeg nå finner.Dette synes i grunn jeg blir litt ukoswlig jeg da
Mister lysten selv på å være her
Jeg hadde aldri problem med å komme inn i skravlegjengen da jeg var ny men man såklart legge inn litt innsats for å komme inn i tråden![]()
Fant ut at det kunne bli risikabelt med såper og balsam, og siden jeg har dratt på åra kan jeg jo ikke risikere ett lårhalsbrudd i dusjen[emoji23]Er flink jente det
Enig med deg jaEnig, det rådet en stemning her nå som gir meg lyst til å droppe det. Med "skravletråden for oss andre" og disse innleggene som jeg nå finner.
For et drøyt år siden var jeg den som "ikke turte blande meg", men så våget jeg meg inn, ble tatt godt imot og et en del av gjengen. Vi tar mot nye jevnlig, bare de vil er de velkommen!
Vi er da så inkluderende som bare mulig, men kommer folk inn og er så negativ er det vanskelig å få dem til å tru det.Det er jo sikkert en grunn for at forumansvarlig har bedt folk her inne om å bli mer inkluderende?
Nei det ville vært mindre lurtFant ut at det kunne bli risikabelt med såper og balsam, og siden jeg har dratt på åra kan jeg jo ikke risikere ett lårhalsbrudd i dusjen[emoji23]
Observerer du i det stille er det vanskelig å snakke med deg..... ;-)Det kan så være men hvor ofte snakker du med andre enn de du allerede kjenner? For det har jeg ikke sett så mye til mens jeg har observert stille da. Men men. Nå er jeg jo med på å få flere innlegg på tråden her.![]()
Ja føler jeg stadig blir mer og mer fornuftig altså HeheNei det ville vært mindre lurt
Godt du tok til fornuften![]()
Sånn det er å bli voksenJa føler jeg stadig blir mer og mer fornuftig altså Hehe
Ja det er vist det HeheSånn det er å bli voksen![]()
Skal vi se.Jeg har et spørsmål jeg da: Hvor mange nye har DU blitt kjent med eller skravlet med her inne?
I den korte tiden jeg har vært her har jeg blitt kjent med 15 stk men det er få eller ingen fra denne tråden
Det hender vi sover....Føltes sånn ut et øyeblikk... Tenkte - er det MULIG at ALLE faktisk er borte fra denne tråden ila. et døgn? Synes det stort sett alltid er noe her inne som skravler.![]()
Jeg kjente heller ikke mange da jeg kom inn i skravletrådenSkal vi se.
Kjent med som i truffet. Eller som i skravle-kjent?
Mange av siste typen. De aller fleste i skravletråder som denne. Da jeg tok skrittet inn på skravle på generell for rundt halvannet år siden kjente jeg egentlig ingen av dem som var aktive der da. Flere av dem borte, nye kommer til underveis. Men mange her jeg har skravlet mye med
Ikke bra, håper du får slappa av og får i deg nok drikke ì dag da.Mhm å det verker i hwle kroppe