Nei, nå må jeg faktisk sove... Sorry damer [emoji42][emoji42][emoji42]
Håper du har hatt en fin natt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nå må jeg faktisk sove... Sorry damer [emoji42][emoji42][emoji42]
AhLeser "føkk lykke" av hun casa kaos dama, låner som ebok fra biblioteket.
Det er han virkelig, flørter virkelig med alle og spesielt eldre damer og unge pene damer som er favorittene hans HeheEn liten sjarmør![]()
Har alle lagt seg nå?
200innlegg på 4 dager , ohlala det vqr dårlig
Ha ha sånn det skal væreDet er han virkelig, flørter virkelig med alle og spesielt eldre damer og unge pene damer som er favorittene hans Hehe
Ja du er jo tidlig i sengDet hadde jeg nok[emoji12]
Har du det travelt?Jeg har enda dårligere!![emoji23]
Ja det er detHa ha sånn det skal være
251 innlegg denne mnd
Min var også sånnJa det er det![]()
Har du feber?God morgen
Kroppen min brenner føles det som, dette har jeg ikke tid til
Jeg liker den, hun skriver bra og jeg syns det er fint når folk oppfordrer andre til å ikke stresse så mye og gjøre det som er riktig for dem. Veldig korte kapitler, så passer godt til å plukke opp og lese i intervaller [emoji6]Ah
Er den bra?
De er skjønne da [emoji173]Min var også sånn
Smilte til alle og sjarmerte de i senk
Oh yes det har jrgHar du feber?
Det er de jaDe er skjønne da [emoji173]
Viktig oppfordring i grunnJeg liker den, hun skriver bra og jeg syns det er fint når folk oppfordrer andre til å ikke stresse så mye og gjøre det som er riktig for dem. Veldig korte kapitler, så passer godt til å plukke opp og lese i intervaller [emoji6]
Det skjønner jeg var godtÅ jeg burde egentlig komme meg i dusjen, men etter 1,5 time søvn var det godt å bare sløve litt mens frøkna leker med broren [emoji14]