♫ Skravletråd februar ♫

Jeg tittet så vidt innom en gang og gadd ikke mer. :shifty: Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da :-p Lurte på om det var fordi jeg ikke hadde og snakket om barn.
Uheldig om du har blitt oversett, men unger eller ei her skravler vi med alle som vil!

Dette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg :P
For noe tull. Her er virkelig alle velkommen til å skravle.

Dette synes i grunn jeg blir litt ukoswlig jeg da
Mister lysten selv på å være her
Jeg hadde aldri problem med å komme inn i skravlegjengen da jeg var ny men man såklart legge inn litt innsats for å komme inn i tråden :)
Enig, det rådet en stemning her nå som gir meg lyst til å droppe det. Med "skravletråden for oss andre" og disse innleggene som jeg nå finner.

For et drøyt år siden var jeg den som "ikke turte blande meg", men så våget jeg meg inn, ble tatt godt imot og et en del av gjengen. Vi tar mot nye jevnlig, bare de vil er de velkommen!

Enig, det rådet en stemning her nå som gir meg lyst til å droppe det. Med "skravletråden for oss andre" og disse innleggene som jeg nå finner.

For et drøyt år siden var jeg den som "ikke turte blande meg", men så våget jeg meg inn, ble tatt godt imot og et en del av gjengen. Vi tar mot nye jevnlig, bare de vil er de velkommen!
Enig med deg ja
Ble dessverre lite koselig nå
Heldigvis kommer det inn mange nye som synes de blir tatt godt i mot også
Har vel litt med hvordan man kommer inn også

Det er jo sikkert en grunn for at forumansvarlig har bedt folk her inne om å bli mer inkluderende?
Vi er da så inkluderende som bare mulig, men kommer folk inn og er så negativ er det vanskelig å få dem til å tru det.

Det innlegget fra Tamara tok du ut av sammenhengen synes jeg, for det var en kommentar på noe jeg skrev som ble litt feiltolket og senere forklart.

Det kan så være men hvor ofte snakker du med andre enn de du allerede kjenner? For det har jeg ikke sett så mye til mens jeg har observert stille da. Men men. Nå er jeg jo med på å få flere innlegg på tråden her. :-p
Observerer du i det stille er det vanskelig å snakke med deg..... ;-)

Snakker gjerne med deg jeg. Om du vil

Jeg har et spørsmål jeg da: Hvor mange nye har DU blitt kjent med eller skravlet med her inne?

I den korte tiden jeg har vært her har jeg blitt kjent med 15 stk men det er få eller ingen fra denne tråden
Skal vi se.

Kjent med som i truffet. Eller som i skravle-kjent?

Mange av siste typen. De aller fleste i skravletråder som denne. Da jeg tok skrittet inn på skravle på generell for rundt halvannet år siden kjente jeg egentlig ingen av dem som var aktive der da. Flere av dem borte, nye kommer til underveis. Men mange her jeg har skravlet mye med

Føltes sånn ut et øyeblikk... Tenkte - er det MULIG at ALLE faktisk er borte fra denne tråden ila. et døgn? Synes det stort sett alltid er noe her inne som skravler. :P
Det hender vi sover....

Hmm 2 varmegrader og det snør ulldotter ute.. ikke helt det været jeg ønsket meg altså...

Skal vi se.

Kjent med som i truffet. Eller som i skravle-kjent?

Mange av siste typen. De aller fleste i skravletråder som denne. Da jeg tok skrittet inn på skravle på generell for rundt halvannet år siden kjente jeg egentlig ingen av dem som var aktive der da. Flere av dem borte, nye kommer til underveis. Men mange her jeg har skravlet mye med
Jeg kjente heller ikke mange da jeg kom inn i skravletråden
Kun de jeg skravlet med på prøveforumet

Back
Topp