122 -140 men solgt nåHvilken størrelse selger du?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
122 -140 men solgt nåHvilken størrelse selger du?[emoji2]
Frøkna også, småen er vel bare stille for å kunne gjøre litt rampestreker[emoji23]Det hsr min , elsket åvære alene
Tar livet med roHei
Hva gjør dere i dag?
Her er vi bare rolige. Tenker å bare slappe av og samle litt energi før en ny uke![]()
Ah så kjipt daBare forkjøla heldigvis, men den hosten gjør at han sliter med å sove dag og natt..
Det er braJa og ingenting i veien med nysgjerrigheten hans Hehe
Vet du om RonjaR jobber i morgen?
(Og jeg som skulle strikke)
Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...
Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da Under 900 igjen.
Må bare si at jeg elsker det å kunne bruke smiley på appen [emoji12][emoji13][emoji7]
Mem hvem er den harde kjerne?Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...
Må huske å lage gele i morgen.
Kan noenminne meg på dt?
He he han høres herlig utFrøkna også, småen er vel bare stille for å kunne gjøre litt rampestreker[emoji23]
Hurra for at du har detRonja har fri![emoji2]
Det er vanligvis det eller frøkna jeg kaller henne (eller navnet selvsagt). Må sies at jeg syns hun er den fineste lille gnomen [emoji6]Det var litt av et kallenavn på hunden...![]()
Det tviler jeg påJeg tittet så vidt innom en gang og gadd ikke mer.Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da
Lurte på om det var fordi jeg ikke hadde og snakket om barn.
Han er det, med sitt bustete røde hår, store blå øyne og ett stort glis [emoji173]He he han høres herlig ut
Dette synes i grunn jeg blir litt ukoswlig jeg daDette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg![]()
He he takk kjære ❤Husk å lage gelé idag!![emoji2][emoji106]
En liten sjarmørHan er det, med sitt bustete røde hår, store blå øyne og ett stort glis [emoji173]
Leser "føkk lykke" av hun casa kaos dama, låner som ebok fra biblioteket.Hvilken bok leser du?