♫ Skravletråd februar ♫

Håper dere får en fin dåp - blir nok verdt alt slitet, så får du slappe godt av og hente deg inn når alt er overstått. Kos dere! :D
Takk, satser på det :)
Mannen har lovt at jeg skal få sove litt ekstra i morgen ;)

Stikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes ;)
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går :hilarious:
Wohoooo! :D
Gratulerer med dåpsdagen

Stått opp, lufta bikkjegnomen, spist kiwi (som bikkjegnomen faktisk tigger om å få smake) og prøver nå å lese litt i ei bok og chille.
Skulle likt å gjort noe mer spennende i dag, men kvalm:sour:

Det var litt av et kallenavn på hunden... :eek:

Mine har slett ikke noen gang hatt den evnen at de står stille opp uten at man merker det.

Det har hendt at de store en periode snek seg inn i senga vår uten at vi merket det. Men stå opp? Ikke uten at hele huset er informert om at de er våkne i alle fall
Det hsr min , elsket åvære alene

Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...

Back
Topp