Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg våknet 5.30 av at noen lekte, når han stod opp vet ikke jeg for han er stille på morran [emoji14]God søndag til dere også.
Her har vi også vært i gang noen timer.
Her våknet frøkna av hoste kl 05:30 og var helt klar til å starte dagen.
Jeg var ikke like enig
Den kvalmen i begynnelsen er ikke morsom, men den gir seg.Stått opp, lufta bikkjegnomen, spist kiwi (som bikkjegnomen faktisk tigger om å få smake) og prøver nå å lese litt i ei bok og chille.
Skulle likt å gjort noe mer spennende i dag, men kvalm![]()
Deilig det da.Jeg våknet 5.30 av at noen lekte, når han stod opp vet ikke jeg for han er stille på morran [emoji14]
Nei egentlig ikke, er ikke komfortabel med at han som bare 1,5 år er våken uten tilsyn [emoji14] han burde nemlig hete Emil eller Dennis har jeg oppdaget [emoji23] Kjedelig når de vekker hverandre da..Deilig det da.
Jeg våknet av en som ropte i trappen at hun var våken og vekket Lille U i samme slengen
7 uker-ish, men sammenligna med andre er det ikke ille i det hele tatt, bare ille nok til at jeg vil syte bittelittDen kvalmen i begynnelsen er ikke morsom, men den gir seg.
Hvor langt er du på vei nå?

Sette sensor/alarm i senga/på rommet hans?Nei egentlig ikke, er ikke komfortabel med at han som bare 1,5 år er våken uten tilsyn [emoji14] han burde nemlig hete Emil eller Dennis har jeg oppdaget [emoji23] Kjedelig når de vekker hverandre da..
kan fort bli billigere enn å la kreativiteten til en Emil slippe fri...Hender jeg våkner av at Lille U også leker, men han kommer seg ikke ut av sengen så sitter bare og leker med bamsene sineNei egentlig ikke, er ikke komfortabel med at han som bare 1,5 år er våken uten tilsyn [emoji14] han burde nemlig hete Emil eller Dennis har jeg oppdaget [emoji23] Kjedelig når de vekker hverandre da..
Jeg var heller ikke ille i forhold til de fleste unna, men syns fremdeles fryktelig synd på meg selv...7 uker-ish, men sammenligna med andre er det ikke ille i det hele tatt, bare ille nok til at jeg vil syte bittelitt![]()
Å hørtes deilig ut.Vi skal til London i mai,gleder meg [emoji7]
Ungene mine er ganske opp og hopp....Rart med det, at man bruker uttrykket "opp og hopp", men ER det egentlig noen som bokstaveligtalt GJØR det? (Bortsett fra A-mennesket delux som jeg deler hus med?) Jeg er litt mer sånn som på bildet jeg. Gjerne som 6 AM utover hele dagen. [emoji14]
Vis vedlegget 218084
Haha ja det hadde hvert noe, når den tid kommer at han kommer seg ut av grindsenga [emoji14] men han sov i senga mi pga hoste og da sniker han seg ut av senga om han våkner [emoji23]Sette sensor/alarm i senga/på rommet hans?kan fort bli billigere enn å la kreativiteten til en Emil slippe fri...
Hørtes slik ut ja, men så deilig da! Drømmer om det samme
Hel søppelsekk med klær etter kb lagt ut til salg
Greit med en opprydding
Hender jeg våkner av at Lille U også leker, men han kommer seg ikke ut av sengen så sitter bare og leker med bamsene sine
Er kjedelig, ja, men han tar det sikkert igjen på formiddagen
Har en svin indrefile i ovnen som langtidssteker.
Gleder meg til maten i kveld![]()
Kan vi? Må teste [emoji322][emoji1319][emoji1303][emoji8]
Mine gjør det, har hvert upraktisk noen ganger det også Haha men nå er eldste så stor at om hun hadde vekket noen når hu stod opp hadde jeg blitt virkelig sur [emoji14] minste hadde jeg foretrukket at vekte meg, eller søstra si [emoji14]Mine har slett ikke noen gang hatt den evnen at de står stille opp uten at man merker det.
Det har hendt at de store en periode snek seg inn i senga vår uten at vi merket det. Men stå opp? Ikke uten at hele huset er informert om at de er våkne i alle fall
Ser allerede fram til detJeg var heller ikke ille i forhold til de fleste unna, men syns fremdeles fryktelig synd på meg selv...
Blir bedre i rundt uke 12