Man skriver opp hva tallet er når man starter på dagen og regner det ut
Eller sjekker, bdw, du har 21 innlegg hittil i dag![]()
Takk Musemor, vet hvordan jeg kan finne det ut, men jeg er ikke så nøye på å holde oversikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man skriver opp hva tallet er når man starter på dagen og regner det ut
Eller sjekker, bdw, du har 21 innlegg hittil i dag![]()
Den står på 60 grader så det blir den nok.Vi klarte ikke å dy oss, og tok den nettopp ut av ovnen. Den var nyyydelig på smak, men litt for bløt/rå bunn fortsatt.
Mmm... Kantarell!Spiser sjeldent svin, men må prøve bacon en gang også kanskje. Dessverre har mannen, som vanligvis er altetende, paprika helt i vranga, så den må dessverre vike her...
Kan tenke meg at den langtidsstekte svineindrefiléten blir mør. Hva skal dere ha som tilbehør?![]()
Den står på 60 grader så det blir den nok.
Skal ha en enkel fløtesaus, pastinakk pure og brokkoli![]()
Ja det er jo ikke noe problem.når man ser totalen øverst herMulig jeg misforstod altså, men det virket som om det var enkelte som visste hvor mange innlegg de hadde DAGLIG.![]()
Kos degJeg døøør av sult nå, etter å ha gått lang tur i formiddag. Blir sen middag i dag, foreldrene mine kom på besøk med kake. Står en pai i ovnen, den bør pipe snart!![]()
Det har jeg orden påMulig jeg misforstod altså, men det virket som om det var enkelte som visste hvor mange innlegg de hadde DAGLIG.![]()
Skulle ha:
- Garn
- Strikkepinner
- Litt mat
- En strømskinne
Fikk alt med meg fra butikken + klær til ungene for litt over kr 2.000,-, obs, det var ikke helt meningen!!!
Vi jobber med saken!
Pause i ryddingen av kb sine klær
Hele kroppen verker så nå orket jeg ikke mer
Det vil jeg tro
Så gøy! Hvor i Norge er det nok snø for å kjøre slalom nå? Holder til i Trøndelag, dårlig med snø her, i det som bruker å være den mest snøfylte tiden... Det BØR komme snø til påske i alle fall!![]()
Vet mange opplevde dette for noen uker siden[emoji4]
Og nå kan vi jo bruke smileys fra mobilen[emoji1]
Hel søppelsekk med klær etter kb lagt ut til salg
Greit med en opprydding
Kjekt daVi er på Voss![]()
Måtte det jaSlapp av litt du[emoji4]
Synes også det er vanskelig innimellomSynes det er så vanskelig å få solgt brukte klær jeg [emoji30] har ute en del i 110/116 nå... men lite respons.
Eller ikke så rartRart de dobler prisene i skolens ferie![emoji13]