Hørtes slik ut ja, men så deilig da! Drømmer om det sammeAlcudia, Mallorca[emoji2]
En uke i juli! Blodpris, men men....[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes slik ut ja, men så deilig da! Drømmer om det sammeAlcudia, Mallorca[emoji2]
En uke i juli! Blodpris, men men....[emoji849]
Hvor har dere stått?Vi har vært på slalom hele gjengenstraks familiemiddag her hos svigers.
Det gjør det nokGjør det, men ull og bambus trenger de også en del av på denne tiden av året og det koster litt uansett
Det er vel dyrere å produsereSynd at slike klær skal være så dyrt [emoji15] [emoji15] [emoji15]
God morgen, opp og hopp. En ny dag i en idrettshall venter [emoji14]
Ønsker dere alle en strålende lørdag
Rolig hjemmedag[emoji4]
Har bestilt oss sydentur!!!! Weee!!![emoji2]

Vi har vært på slalom hele gjengenstraks familiemiddag her hos svigers.

Ikke så vanskelug daSynes det er imponerende at enkelte har oversikt på antall innlegg!![]()
Pai er godt da.Jeg døøør av sult nå, etter å ha gått lang tur i formiddag. Blir sen middag i dag, foreldrene mine kom på besøk med kake. Står en pai i ovnen, den bør pipe snart!![]()
Ikke så vanskelug da
Står øverst på siden
Pai er godt da.
Hvilken type?
Høres fantastisk ut (- oliven)Ja, synes også pai er godt.I kveld er det kyllingpai med spinat, tomat, oliven, fetaost, løk og hvitløk.
Har du noen favoritt?![]()
Nei total antall står jo der så må ikke telleMen da må man vel holde oversikt og telle daglig da? Er ikke så nøye på det jeg.![]()
Nei total antall står jo der så må ikke telle
Man skriver opp hva tallet er når man starter på dagen og regner det utMulig jeg misforstod altså, men det virket som om det var enkelte som visste hvor mange innlegg de hadde DAGLIG.![]()
Høres fantastisk ut (- oliven)
Jeg lager ikke pai så ofte, men sopp (helst kantarell), bacon og paprika er veldig godt