Hvor mange er med på å prøve? Så teller vi opp og deler antall innlegg som mangler på antall deltagere og ser om det er motiverende eller demotiverende tall ;-)
Jeg er selvsagt med[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange er med på å prøve? Så teller vi opp og deler antall innlegg som mangler på antall deltagere og ser om det er motiverende eller demotiverende tall ;-)
Takk, satser på detHåper dere får en fin dåp - blir nok verdt alt slitet, så får du slappe godt av og hente deg inn når alt er overstått. Kos dere!![]()
Men det trengs 945 innlegg til
Syk mann, sykt barn.... lei sykdom [emoji30]
Masse lykke til, dette kommer til å gå så bra
TakkLykke til!
Går sikkert kjempefint, prøv å kos deg du også![]()

Mangler 656 nåHeia, heia[emoji2]
Jepp, bør kanskje få opp tempet her.
Har ikke akkurat vært "gamle dager" her den siste tiden.
En gang i tiden kunne man ikke gå på do uten at det var blitt skravler 3-4 sider
Gjør det jeg ogsåSavner de tidene....[emoji2]
Gratulerer med dåpsdagenStikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går
Wohoooo!![]()
Er han syk igjen?God søndagher har vi hvert våkne i noen timer allerede, småen gretten og burde lagt seg. Men sove skal han ikke, og det samme sier hosten hans [emoji14]
Hvilken bok leser du?Stått opp, lufta bikkjegnomen, spist kiwi (som bikkjegnomen faktisk tigger om å få smake) og prøver nå å lese litt i ei bok og chille.
Skulle likt å gjort noe mer spennende i dag, men kvalm![]()
Bare forkjøla heldigvis, men den hosten gjør at han sliter med å sove dag og natt..Er han syk igjen?
Stått opp, lufta bikkjegnomen, spist kiwi (som bikkjegnomen faktisk tigger om å få smake) og prøver nå å lese litt i ei bok og chille.
Skulle likt å gjort noe mer spennende i dag, men kvalm![]()
He he såpass jaNei egentlig ikke, er ikke komfortabel med at han som bare 1,5 år er våken uten tilsyn [emoji14] han burde nemlig hete Emil eller Dennis har jeg oppdaget [emoji23] Kjedelig når de vekker hverandre da..
Det ble jegHåper du blir kvitt det[emoji2]
Er de friske igjen?God morgen! Frokost inntatt, straks en tur på slalom hele gjengen.
Det er jeg enig iIkke rart, men fryktelig irriterende![emoji12]
Ja og ingenting i veien med nysgjerrigheten hans HeheHe he såpass ja
Det hsr min , elsket åvære aleneMine har slett ikke noen gang hatt den evnen at de står stille opp uten at man merker det.
Det har hendt at de store en periode snek seg inn i senga vår uten at vi merket det. Men stå opp? Ikke uten at hele huset er informert om at de er våkne i alle fall