♫ Skravletråd februar ♫

Det går fint med meg, bare kroppen som sa ifra om at den er sliten ved å "streike", ikke første gang og blir garantert ikke siste gang[emoji23]

Småen småen derimot ligger nå å sover og så håper jeg han er litt bedre når han våkner :)

Da må du sørge for nok hvile, Knerthen![emoji4]
 
Jo, jeg har sendt ut melding til alle om at det blir skoleplana i stedet for gymsalen, vinterdress og gjerne akebrett heller enn kjole. Sålangt har 7 av 12 svart, og en sett (naboen informert på messenger i stedet for sms som hele bhg-gjengen) så da blir det nok ute

Ja, og kakao og pizzaboller og kake og gele inne sånn på slutten.
Hvor lang tid betegner man på det egentlig? Tenkte leke først fordi da slipper vi kle på 14 jenter, og varme dem med kakao etterpå. To timer selskap. 30-45 min før slutt inn for litt fôring?

Høres ut som en god plan det da[emoji4]
Blir nok kjempe gøy!
 
Ja. Det er det. Og enkelt å "imponere" ungene i selskapet. Man må bare ikke komme på "åja, gele" i det man egentlig skal ta kvelden dagen før. For det tar noen timer før jeg slår på den siste og setter alt i kjøleskapet til i morgen.

Ja det går endel tid til det[emoji2]
 
Kalorifattig lav karbo uten melkeprodukter(eller sukker).
Dermed: nesten ingen mat :p

Prøver å spise meg frisk. Derfor har jeg kuttet ut mange matvarer. Og det hjelper faktisk:D:D
Nå blir neste etappe å innføre en og en matvare.

Men jeg har kunnet slutte med smertestillende:woot::woot::)





og ikke så verst å gå end 6 kg på 4 uker heller ;)
Hvilken lidelse er det du prøver å bli kvitt?
 
Jepp, men min elsk er på amarone... Så det blir hardt å slå opp, men desto mer på mannen i huset - har "bare" 15 flasker amarone stående + mye annet. Tror det snart er på tide å avholde en fest! En "gravvin" kanskje? :p

Mmm - amarone er godt ja! Skål! :D
 
Back
Topp