Klart han erHan er sikkert kul![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart han erHan er sikkert kul![emoji2]
Lykke tilVenter hos legen...
Lykke tilVenter hos legen...
SnakkesPeace out. i'll be back at 8 sharp tonight
Den er kjempefin. Gjenspeiler boken bra. Men jeg likte nok boken bedreDet skal jeg.
Har satt av en kveld til å se et helt halvt år. Tror det blir noen tårer når jeg ser den(LES: hiksting)
Det går fint med meg, bare kroppen som sa ifra om at den er sliten ved å "streike", ikke første gang og blir garantert ikke siste gang[emoji23]
Småen småen derimot ligger nå å sover og så håper jeg han er litt bedre når han våkner
Hvordan gikk det hos legen?Venter hos legen...
Haha det er mangelvare, men skal se om ikke jeg kan få bestilt litt hviletid [emoji14]Da må du sørge for nok hvile, Knerthen![emoji4]
Jo, jeg har sendt ut melding til alle om at det blir skoleplana i stedet for gymsalen, vinterdress og gjerne akebrett heller enn kjole. Sålangt har 7 av 12 svart, og en sett (naboen informert på messenger i stedet for sms som hele bhg-gjengen) så da blir det nok ute
Ja, og kakao og pizzaboller og kake og gele inne sånn på slutten.
Hvor lang tid betegner man på det egentlig? Tenkte leke først fordi da slipper vi kle på 14 jenter, og varme dem med kakao etterpå. To timer selskap. 30-45 min før slutt inn for litt fôring?
Hehe nei hver sin smak . Likte den første jeg postet bedre
Ja. Det er det. Og enkelt å "imponere" ungene i selskapet. Man må bare ikke komme på "åja, gele" i det man egentlig skal ta kvelden dagen før. For det tar noen timer før jeg slår på den siste og setter alt i kjøleskapet til i morgen.
Hvilken lidelse er det du prøver å bli kvitt?Kalorifattig lav karbo uten melkeprodukter(eller sukker).
Dermed: nesten ingen mat
Prøver å spise meg frisk. Derfor har jeg kuttet ut mange matvarer. Og det hjelper faktisk
Nå blir neste etappe å innføre en og en matvare.
Men jeg har kunnet slutte med smertestillende
og ikke så verst å gå end 6 kg på 4 uker heller
Ja den ja og billigere også . Kjøpte den jegI den andre tråden?[emoji4] den var lekker!
Jeg har motorsag, tror det går raskereHvordan har det gått hos legen Kengu? Må du amputere?? Jeg har øks!
Skal til ett vennepar på søndag. Eller trene i morgen og nyte sola
Hvordan har det gått hos legen Kengu? Må du amputere?? Jeg har øks!
Jeg har motorsag, tror det går raskere
Jepp, men min elsk er på amarone... Så det blir hardt å slå opp, men desto mer på mannen i huset - har "bare" 15 flasker amarone stående + mye annet. Tror det snart er på tide å avholde en fest! En "gravvin" kanskje?
Venter hos legen...