♫ Skravletråd februar ♫

Hei! Håper alle har hatt en fin uke! Lite skravling på meg men.. har gått i ett her hjemme! Hva er planene for helgen? Fortsatt på vinterferie?
 
Hjertelig velkommen skal du være! :) Da blir det en ny stopp i helvete på deg, før du kommer straka veien hit. Bare å følg Trondheimsfjorden. ;)
Skal til bake dit to ganger neste måned uansett så en gang fra eller til er vel ikke så farlig :P
 
Hei! Håper alle har hatt en fin uke! Lite skravling på meg men.. har gått i ett her hjemme! Hva er planene for helgen? Fortsatt på vinterferie?
Vi er hjemme i ferien, mannen jobber. Mellomste hadde bursdag på onsdag og har barneselskap i morgen. I natt kom snøen så gitt at den holder blir det aking og lek ute før kake og kakao

Så i kveld skal jeg bake den kaken
 
Du har innstilling med få innlegg pr side ser jeg...

1bd9f318dc7b28b8d5f18229eb9ae0f6.jpg

Oi! Det visste jeg ikke at man kunne endre, trodde det var standard! [emoji3] Skal finne ut av det når jeg er ferdig på jobb i dag! Virker jo mye lurere å slippe å bla så voldsomt
 
Jeg har vel en 20-talls flasker i vinskapet :rolleyes:

Skal til bake dit to ganger neste måned uansett så en gang fra eller til er vel ikke så farlig :p

Vet du - jeg måtte bare for "gøy" ta et kjapt overblikk i vinskapet. Vet nesten ikke om jeg tør si det høyt, av fare for at vi fremstår som dén alkisen! :oops: Til vårt forsvar, så er vi glade i middagsbesøk, og da tar gjerne gjester med seg vin i gave, i tillegg til at de setter igjen det som ikke blir drukket, pluss at vi er veldig glade i å reise, og ofte makser kvoten vår med vin hver gang, som blir en del flasker når det er vin og ikke tobakk i tillegg. :P

FEMTI flasker av div. alkohol her i huset!! :hungover: Og da er det alt mulig - rødvin, hvitvin, musserende, champagne, cava, rosé, baileys + andre likører, sprit og gudene vet hva alt er...

Så kom gjerne og ta en real trøndersk fest, UTEN karsk! Kan få kaffe med baileys. ;)
 
Vet du - jeg måtte bare for "gøy" ta et kjapt overblikk i vinskapet. Vet nesten ikke om jeg tør si det høyt, av fare for at vi fremstår som dén alkisen! :oops: Til vårt forsvar, så er vi glade i middagsbesøk, og da tar gjerne gjester med seg vin i gave, i tillegg til at de setter igjen det som ikke blir drukket, pluss at vi er veldig glade i å reise, og ofte makser kvoten vår med vin hver gang, som blir en del flasker når det er vin og ikke tobakk i tillegg. :p

FEMTI flasker av div. alkohol her i huset!! :hungover: Og da er det alt mulig - rødvin, hvitvin, musserende, champagne, cava, rosé, baileys + andre likører, sprit og gudene vet hva alt er...

Så kom gjerne og ta en real trøndersk fest, UTEN karsk! Kan få kaffe med baileys. ;)
Hadde dere vært alkiser så hadde dere ikke hatt så mye, da ville det vært drukket opp...
Hadde nok hatt så mye dersom vi hadde hatt plass.
Ser ikke noe galt i å ha et lite lager
 
Back
Topp