Varme og sol høres godt utBestilt 14 dagers tur til Thailand! Om 15 dager[emoji23] blir spennende! Første turen med mini på 6mnd. Sol sol sol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varme og sol høres godt utBestilt 14 dagers tur til Thailand! Om 15 dager[emoji23] blir spennende! Første turen med mini på 6mnd. Sol sol sol!
Bestilt 14 dagers tur til Thailand! Om 15 dager[emoji23] blir spennende! Første turen med mini på 6mnd. Sol sol sol!
Det høres helt himmelsk ut med en thailand tur nå!Bestilt 14 dagers tur til Thailand! Om 15 dager[emoji23] blir spennende! Første turen med mini på 6mnd. Sol sol sol!
Det er så forskjellig, altfor lite fisk dessverre, men er ikke så glad i det... Hjemmelaget kjøttkaker, kylling... Kanskje vi skal ha ball en dag, har det i fryseren, og så ble jeg fristet av Musemor her en dag, så kanskje det blir svinekebab på lørdag![]()
Varme og sol høres godt ut![]()

Da anbefaller jeg at dere setter dere ett skravlemål (for hele forumet) og lager en egen tråd om dette. Så lover jeg å komme med hint om dere klarer deres egne målKjekt om en eller to tar på seg ansvaret for å notere tall
Hvis dere lager dere dette selv denne ganger så blir det kanskje mer moro enn om jeg "presser på dere" er slik utfordring?
Jeg sender gjerne ut ett varsel til alle medlemmer om utfordringen deres om dere ønsker dette![]()
Jeg er langt derifra, desverre.Mhm her rydder jeg hver eneste morgen og hver kveld
Må det ellers ser det ikke ut her. Bruker ikke mye tid når jeg tar så ofte. Ofte rydder vi sammen etter barna er lagt ogsåJeg er langt derifra, desverre.
Så nå må vi få rutinene tilbake
Flink du er til å trene[emoji2]
Hvem har konsert?
Det var et progrock/metalband - Dream Theater. Tok av skikkelig!! Mannen ser på walking dead her i huset. Jeg ser litt, men synest det er så mye ekkelt[emoji33]
Snart i seng nå tenker jeg[emoji42]
Dette blir et bra bord, blir det ikke?![]()
Tørkepause ;-)
Jeg multitasker. Vasker bad og lakker negler![]()
Snart natta, men tenkte base coat og første lag i ikveld i alle fall. Synes det tar så lang tid med tørking og sånn at å få gjort det i morgen utgår, men å gjøre ferdig i dag så skader jeg den før selskap.
Nå kan jeg fikse evt skade, legge andre lag og top, i morgen.
Holder det enkelt. Men bittelitt "glamor" innimellom vaskingen gjør seg![]()
Min er aktiv men kroppen har blitt skeiv fordi den har vokst for fort så vi må tøye 3 ganger daglig
Få se bilder daMhm håpe han kommer seg fort
joggebukse fra hummel og heldrakt fra molo til frøkna. Og joggesko da
Mye i bassengStakkars. Er han noe i basseng? Kan tenke meg at varmt vann må gjøre godt
På bakrommet så plundrer vi i disse dager med noe spennende som vi har planlagt for mars.
Det gjelder ikke topp 100 da, men noe annet gøy, som vi håper dere også vil like!
Noen som vil følge opp Tamaras innlegg tidligere (se under), om å sette opp et skravlemål for HELE forumet og lage en egen tråd om dette? For de som ønsker hint, så kommer Tamara med dette, så snart dere når målene dere har satt dere!
Så det var nevnt her tidligere at Sara og MiniMe80 var gode på dette med tall? Evt. andre som har lyst til å prøve seg?![]()
TakkHar kun erfaring som hundemamma, og antar at det ikke er helt det samme..
Ikke TUL (får se om legen sender meg på det eller ikke) og begynner ikke å handle før hvertfall uti andre trimester, kun 9+4 så er fortsatt i research fasen![]()
De vil dra i gang brukerneSkjønner fortsatt ikke greia. Kan ikke dere bare starte en tråd da?[emoji85]
Bestilt 14 dagers tur til Thailand! Om 15 dager[emoji23] blir spennende! Første turen med mini på 6mnd. Sol sol sol!