♫ Skravletråd februar ♫

Skjønner godt du er sliten. Frøkna sover dårligere her om dagen og ,nesen som renner konstant. Må ha lykke til med selskap
Renner her også, ja.

Vel. Selskap skal det bli.

Men jeg orket ikke dette her mer. Jeg skal igang, igjen, men flylady og rutiner, starting today. Jeg orker ikke stresse livet av meg i flere dager, inkl bursdagen da vi burde kose oss, fordi kjelleren ikke er støvsuget og stua har julegardiner...

Renner her også, ja.

Vel. Selskap skal det bli.

Men jeg orket ikke dette her mer. Jeg skal igang, igjen, men flylady og rutiner, starting today. Jeg orker ikke stresse livet av meg i flere dager, inkl bursdagen da vi burde kose oss, fordi kjelleren ikke er støvsuget og stua har julegardiner...
Nei skjønner det. Kan lett hope seg opp.

Nei skjønner det. Kan lett hope seg opp.
Det skjer så fort også.

Og tar så lang tid å ta seg inn igjen.

Og ungene blir sure. Og jeg blir stressa og da lett irritert. Og stemningen er ikke som den burde på en bursdag.

Og jeg er lei. Grep skal tas.

Etter han begynte å trene virker det som smertene har forsvunnet.
Nå har han 1 ettermiddag med fotballtrening, 2 ettermiddager med svømming. Og kamp en kveld når sesongen er der.
Så aktivitet hjelper nok mye.
Min er aktiv men kroppen har blitt skeiv fordi den har vokst for fort så vi må tøye 3 ganger daglig

Åhh spennende:) masse lykke til. Jeg er mamma til 2 og bonusmamma til 1. Så 3 her
Takk :) Har kun erfaring som hundemamma, og antar at det ikke er helt det samme..

Så spennende :)
Har du planlagt innkjøpene fremover?
Vert på TUL?
Ikke TUL (får se om legen sender meg på det eller ikke) og begynner ikke å handle før hvertfall uti andre trimester, kun 9+4 så er fortsatt i research fasen :)

Det skjer så fort også.

Og ungene blir sure. Og jeg blir stressa og da lett irritert. Og stemningen er ikke som den burde på en bursdag.

Henger man ikke opp julegardiner trenger man ikke ta de ned heller ;)

Men flylady og rutiner er kjempebra, spesielt når du kan få hele flokken med på det så du ikke må gjøre like mye.

Husk å ikke vær for streng med deg selv forøvrig, gjestene er der tross alt for selskapet sin del, ikke for å sjekke om det ligger hybelkaniner under kjellertrappa ;)

Takk :) Har kun erfaring som hundemamma, og antar at det ikke er helt det samme..

Ikke TUL (får se om legen sender meg på det eller ikke) og begynner ikke å handle før hvertfall uti andre trimester, kun 9+4 så er fortsatt i research fasen :)
Nei ikke helt :p

Det skjer så fort også.

Mhm her rydder jeg hver eneste morgen og hver kveld

Så kjedelig... En grei dag så langt :) Skal skrive middagsliste og handleliste i dag, så får vri hjernen litt til å komme på noen middager :p

Det er kjedelig å skrive de listene.. men utrolig deilig når det er gjort!
Hva pleier dere ha tik middag?

Henger man ikke opp julegardiner trenger man ikke ta de ned heller ;)

Men flylady og rutiner er kjempebra, spesielt når du kan få hele flokken med på det så du ikke må gjøre like mye.

Husk å ikke vær for streng med deg selv forøvrig, gjestene er der tross alt for selskapet sin del, ikke for å sjekke om det ligger hybelkaniner under kjellertrappa ;)
Men jeg vil ha julegardiner. Jeg vil bare ha dem ned også.

Det siste året har alt av rutiner glidd helt ut, og det må bare strammes inn igjen.

Så jeg starter i dag.

Vasken skal skinne i kveld, og huset er jo relativt rent og ryddig i kveld (minus det som stables inn på soverommet og boda) så da tar vi det derfra.

Hvordan nå enn dagen blir i morgen med tre unger hjemme. Yngste har feber nå. Og skal bytte bil på verkstedet igjen. Og på skolen og få nøkkel og "brannrunde" for leie av lokale til lørdag.

Det er kjedelig å skrive de listene.. men utrolig deilig når det er gjort!
Hva pleier dere ha tik middag?
Det er så forskjellig, altfor lite fisk dessverre, men er ikke så glad i det... Hjemmelaget kjøttkaker, kylling... Kanskje vi skal ha ball en dag, har det i fryseren, og så ble jeg fristet av Musemor her en dag, så kanskje det blir svinekebab på lørdag :)

Back
Topp