Hihi skjønner detSuperfine. Og hormontroll som jeg er om dagen holdt jeg på å begynne å grine når jeg så de, så fine syns jeg de var![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi skjønner detSuperfine. Og hormontroll som jeg er om dagen holdt jeg på å begynne å grine når jeg så de, så fine syns jeg de var![]()
Inte dumtSparkjøp. Tiltenkt bursdag for alle tre ungene![]()
Jepp, termin rundt 24sept, så nå skrus vannverket på noen ganger om dagen... i går var det for en trist historie om elefanter, og i dag fordi gåsungene er så fine. Tør ikke tenke på hva mer det skal bli fremover..Hihi skjønner detgravid ja? Når termin?
![]()
Åh kjektJepp, termin rundt 24sept, så nå skrus vannverket på noen ganger om dagen... i går var det for en trist historie om elefanter, og i dag fordi gåsungene er så fine. Tør ikke tenke på hva mer det skal bli fremover..
Alt bra med deg?[emoji2]
Gåsunger på trærne ute! Snart er det vår!![]()
Godt du fikk sovet litt mer igår natt og håper du fikk sovet godt i natt ogsåIkke noe kjekt med søvnmangel.
Nei, helt fersk på dette [emoji4]Åh kjektbarn fra før ?
Så spennendeNei, helt fersk på dette [emoji4]
Åhh spennendeNei, helt fersk på dette [emoji4]
Skjønner godt du er sliten. Frøkna sover dårligere her om dagen og ,nesen som renner konstant. Må ha lykke til med selskapSjokolade-mmf er laget, sjokoladekrem til å ha i kaka også.
Neste er å fylle og pynte kaka og bake muffins, men denne hjemme-kontor-mannen min skal ha et møte nå så da prøver vi å ikke bråke oppe.
Yngstemor er sist målt til 37,9 så hun er litt ekstra klengete og fikk rett og slett bli med meg på badet hvor planen er å få bort litt klær som har samlet seg. Muligens vaske gulvet men det er ikke er fullt av hundehår så det er ikke drepende nødvendig. Gangene utenfor derimot, der må jeg til. Yngstemor er livredd støvsugeren og hyler, så det egner seg ikke når det er møte. Men først rydde, så støvsuge usikker på hvor langt møtet er, men begynner vi på badet og deretter rydder gangen kan vi muligens støvsuge etterpå. Dvs, rydder jeg begge gangene kan eldstemann støvsuge dem.
Så er jeg jo ikke ferdig på kjøkkenet, eller stua, enda heller. Det tar tid med denne ettåringen.
Ja, også sov hun jo ikke noe særlig godt i natt, tett i nesen så amming var ikke så lett heller. Så jeg er litt sliten og vil egentlig mye heller ligge på badegulvet enn å vaske det
Halloen du!God formiddag alle sammen!
Masse god bedringGod formiddag. Her har jeg hatt lunch nå. Fortsatt tett i trynet, og sliten.
Ahhr, nå vil jeg at forkjølelsen skal slippe taket.
Så kjedelig... En grei dag så langtNei det er noe herk! Nok en dårlig natt. Men men.. sånn er dethatt en fin dag sålangt?
Tusen takkMasse god bedring
Vært syk lenge? Hjemme med sykt barn her i dagTusen takk![]()