♫ Skravletråd februar ♫

Oj høy gutt
Om haan har problemer med beina så er det lurt å tøye :)
Etter han begynte å trene virker det som smertene har forsvunnet.
Nå har han 1 ettermiddag med fotballtrening, 2 ettermiddager med svømming. Og kamp en kveld når sesongen er der.
Så aktivitet hjelper nok mye.

Han var 149cm sist gang vi målte.
Skjønner ikke helt hvor han tar lengden ifra, siden både jeg og faren ikke er spesielt høy:p
Morsomt når langbeinte folk dukker opp tilfeldig i familien. På morssida mi har vi en-to stk pr generasjon som blir veldig høye, mens resten av folkene er helt gjennomsnittelig. Feks broren til bestefaren min som var over 2m.. ikke vanlig før i tida i det hele tatt.

Morsomt når langbeinte folk dukker opp tilfeldig i familien. På morssida mi har vi en-to stk pr generasjon som blir veldig høye, mens resten av folkene er helt gjennomsnittelig. Feks broren til bestefaren min som var over 2m.. ikke vanlig før i tida i det hele tatt.
Ja, er litt artig å se. Er ikke vanskelig å finne han i klasserommet i hvert fall. Han stikker et hode høyere enn alle :p

Valgets kval. Såpass mange som ikke kan komme at vi nesten klarer å trykke alle oppi sofaene. Egentlig ca 14 i sofaene (vi har to hjørnesofaer med en "pall" hver) men jeg kommer til trolig 15-16 voksne...

Så har jeg dette tre meters bordet med klovnevoksduk. Skal jeg sette 6-7 unger i en ende og kakene i den andre, og da måtte ha ettåringen på fanget?

Eller 6-7 unger i ene enden, ettåringen i andre enden og meg og et par andre voksne der, avlaster sofaen litt? Da må jeg ha kakene på kjøkkenet=tømme benken og skapet så der blir plass.

Det burde gjøres uansett for det ser rotete ut. Er jo rot.

Ok, jeg får bare gå løs på kjøkkenet jeg hører jo at det er den lure løsningen.

Godt mannen tok hjemmekontor, nevnte ettåring er en klegg med masse snørr og bittelitt høy temperatur men ikke feber, og seksåringen... Hun innledet dagen med å komme inn på badet "jeg skal bare pusse nesen så legger jeg meg og venter på dere" etterfulgt av "oi, jeg blør neseblod!!!" og det gjør hun igjen nå....

Ja har det! Hatt noen harde våken netter, derav fravær herfra.. men i natt fikk jeg sovet 6 t i strekk! Nytt menneske! Utrolig hvor mye søvn har p si! Skal legge meg jeg og. Sov godt, vi skravles snart [emoji173]
Godt du fikk sovet litt mer igår natt og håper du fikk sovet godt i natt også :) Ikke noe kjekt med søvnmangel.

Gåsunger på trærne ute! Snart er det vår! :happy093

Er våren så nært på vei hos dere altså? ;)
Jeg velger å være svært optimistisk når det kommer til når våren er her, jeg håper alltid på mars, selv om realiteten gjerne er slutten av mai :D

Jeg velger å være svært optimistisk når det kommer til når våren er her, jeg håper alltid på mars, selv om realiteten gjerne er slutten av mai :D
Det er sant :) Godt å være optimistisk også :)

Back
Topp