Oj høy guttHan var 149cm sist gang vi målte.
Skjønner ikke helt hvor han tar lengden ifra, siden både jeg og faren ikke er spesielt høy![]()
Om haan har problemer med beina så er det lurt å tøye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj høy guttHan var 149cm sist gang vi målte.
Skjønner ikke helt hvor han tar lengden ifra, siden både jeg og faren ikke er spesielt høy![]()
Yes er detBra der?![]()
Etter han begynte å trene virker det som smertene har forsvunnet.Oj høy gutt
Om haan har problemer med beina så er det lurt å tøye![]()
Joda. Hadde gledet oss til akvariet i dag,men har en febersyk guttYes er det
Der da?
Morsomt når langbeinte folk dukker opp tilfeldig i familien. På morssida mi har vi en-to stk pr generasjon som blir veldig høye, mens resten av folkene er helt gjennomsnittelig. Feks broren til bestefaren min som var over 2m.. ikke vanlig før i tida i det hele tatt.Han var 149cm sist gang vi målte.
Stusset.
Jeg vil jo gjerne inkludere folk. Men som Kengu var inne på en gang før, det handler også litt om hvordan man kommer selv også da...
Søte dere6 stk på liste. 3 veldig interessert og en sånn halvveis. De 2 andre usikker. Så da trenger jeg NON kryssede fingre for morgendagen og [emoji173][emoji173]
Hei damer! Etter to dager av ser jeg det har skjedd mye skravling uten meg her! Så bra! Håper alle har hatt en fin start på uken!![]()
Ja, er litt artig å se. Er ikke vanskelig å finne han i klasserommet i hvert fall. Han stikker et hode høyere enn alleMorsomt når langbeinte folk dukker opp tilfeldig i familien. På morssida mi har vi en-to stk pr generasjon som blir veldig høye, mens resten av folkene er helt gjennomsnittelig. Feks broren til bestefaren min som var over 2m.. ikke vanlig før i tida i det hele tatt.
Skikkelig kul! Likte at den ikke hva sånn typisk prinsesse eller lege greie. Hvor har du kjøpt den Sara?Så kul duk
Godt du fikk sovet litt mer igår natt og håper du fikk sovet godt i natt ogsåJa har det! Hatt noen harde våken netter, derav fravær herfra.. men i natt fikk jeg sovet 6 t i strekk! Nytt menneske! Utrolig hvor mye søvn har p si! Skal legge meg jeg og. Sov godt, vi skravles snart [emoji173]
Er våren så nært på vei hos dere altså?Gåsunger på trærne ute! Snart er det vår!![]()
Jeg velger å være svært optimistisk når det kommer til når våren er her, jeg håper alltid på mars, selv om realiteten gjerne er slutten av maiEr våren så nært på vei hos dere altså?![]()
Det er santJeg velger å være svært optimistisk når det kommer til når våren er her, jeg håper alltid på mars, selv om realiteten gjerne er slutten av mai![]()
Åhh de er så fineGåsunger på trærne ute! Snart er det vår!![]()
Superfine. Og hormontroll som jeg er om dagen holdt jeg på å begynne å grine når jeg så de, så fine syns jeg de varÅhh de er så fine![]()
Sparkjøp. Tiltenkt bursdag for alle tre ungeneSkikkelig kul! Likte at den ikke hva sånn typisk prinsesse eller lege greie. Hvor har du kjøpt den Sara?