Tenkte på deg presis kl 17![]()
Så flott at det kom noen, og at de er interessert![]()
Hjelper alltid med gode tanker [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på deg presis kl 17![]()
Så flott at det kom noen, og at de er interessert![]()
Ikke noe greit når det står på. Guttungen slet veldig mye med det også. Men bank i bordet nå er det lenge siden.
Det er jo kjempe bra[emoji1360][emoji1360][emoji1360] krysser alt jeg har[emoji4]
Så braOg lykke til i morgen også
![]()
![]()
Vasker med ut av huset, rom for rom [emoji23] bare gangen igjen nå [emoji1319][emoji1319]
Vaske vaske nok en gang! Visningsdagen er her! Vondt i magen, nervøs som fy! 2500 visninger på Finn... må jo komme noen?!
Han får det i leggen og oppå risten på foten.
Stusset.
Jeg vil jo gjerne inkludere folk. Men som Kengu var inne på en gang før, det handler også litt om hvordan man kommer selv også da...
Søte dere6 stk på liste. 3 veldig interessert og en sånn halvveis. De 2 andre usikker. Så da trenger jeg NON kryssede fingre for morgendagen og [emoji173][emoji173]
Bryr meg ikke hardt om den.Se bort fra den kommentaren kjære du. Du er ikke negativ! Lett å bare komme inn midt i en samtale å si sånnt. Klem [emoji173]
Dette blir et bra bord, blir det ikke?![]()
Er det ikke deilig?? Et kapittel avsluttessalget gikk bra ja?
Åja! Beklager trodde det var utvask for salg! Håper visning gikk bra!
Min får det alltid i ene kneet. Men han har vokst sykt mye de siste årene.
Han er 8 år. Og bruker klær i str 12-13 år. Så er ikke rart at kroppen protesterer litt
Krysser alt jeg har![emoji173]
Dette blir et bra bord, blir det ikke?![]()
Meget bra[emoji1360]
Ja, ikke sant? Voksduk på 3 meter bord bruker vi bare når det er bursdag så da tenkte jeg vi likegodt kunne ha en som var litt sånn bursdagSuper gøy duk da!!!