♫ Skravletråd februar ♫

Ja hun har det så måtte bare gjøre noe med det :D
Godt det

Jeg bare orker ikke denne gangen.

Og har ikke hatt tid denne uka
Men nå er ungene hjemme et par dager til, og barneselskapet på lørdag, og så er det jo fastelavn, men skravler litt
Bare ikke tid til stat om jeg hadde orket
 
Godt det

Jeg bare orker ikke denne gangen.

Og har ikke hatt tid denne uka
Men nå er ungene hjemme et par dager til, og barneselskapet på lørdag, og så er det jo fastelavn, men skravler litt
Bare ikke tid til stat om jeg hadde orket
Skjønner det :) Det skal jo ikke bare stå på deg heller, må dele på det :)
 
Nå kommer jeg og ødelegger litt ;) hva med 5000 imorgen og 4000 de tre andre dagene? Fredag bruker også å være en stille dag... Kan godt stå for stat og kan lage tråd hvis ingen andre vil? :) Ny tråd for hver dag eller en felles tråd?
Nemlig derfor bør det økes og ikke senkes i helgene ;)
 
Det er ikke kjapt, det er det som er.

Jeg fulgte litt noen videoer fra flylady-konseptet i januar, og det var da jeg innså hvor langt unna jeg er.

Shine the sink. Men ikke vent til kvelden, ta det så fort du er ferdig med kjøkkenrengjøringen etter middag

Vel. Greia er. Jeg vasker ikke kjøkkenet etter middag
Når mannen ikke stresser for mye tar han det på kvelden når jeg har lagt meg, nå for tiden tar et gjerne av bordet etter middag og kveldsmat når jeg lager frokost.

Etter middag. Da ordner vi evt resten av leksene før en av ungene skal på dagens aktivitet.

Og vi er late rotkopper alle sammen ;-)

Derav storrydding. Og behov for bedre rutiner.
Men litt av cluet med flylady og slikt er at du implementere en ny vane om gangen så det ikke blir så overveldende, og langsomt graver deg nedover I rotet. Så trenger ikke gå fra 0-100.

Personlig foretrekker jeg "unfuck your habitat" fremfor flylady, fordi ting sånn som det meningsløse fokuset på kjøkkenvasken virker som bortkasta energi, og jeg har null intensjon om å gå med sko innendørs og sånt.
 
Nemlig derfor bør det økes og ikke senkes i helgene ;)
Vet ikke om denne helgen blir så mye mer skravling siden denne helga er vinterferie for de fleste her i Norge :) Noen som avslutter og noen som skal begynne på den.
Men alt over er jo bonus :)
 
Vet ikke om denne helgen blir så mye mer skravling siden denne helga er vinterferie for de fleste her i Norge :) Noen som avslutter og noen som skal begynne på den.
Men alt over er jo bonus :)
Og enkelte av oss skal skrubbe steder i leilighet som sjeldent blir skrubb for å imponere gjester utenbys fra...
 
Og enkelte av oss skal skrubbe steder i leilighet som sjeldent blir skrubb for å imponere gjester utenbys fra...
Ja selvfølgelig har vi jo de også ;) Kjekt med besøk da! Familien som kommer på besøk?
 
Men litt av cluet med flylady og slikt er at du implementere en ny vane om gangen så det ikke blir så overveldende, og langsomt graver deg nedover I rotet. Så trenger ikke gå fra 0-100.

Personlig foretrekker jeg "unfuck your habitat" fremfor flylady, fordi ting sånn som det meningsløse fokuset på kjøkkenvasken virker som bortkasta energi, og jeg har null intensjon om å gå med sko innendørs og sånt.
Jepp, jeg har gjort det før så jeg vet. Nye vaner, litt etter litt.

Jeg går med sandaler inne, beskytter mot å tråkke på Lego
Og de har jeg definert som sko nok. De sitter bedre på bena enn sko jeg knytter uansett. (og er sånne lave "fornuftige" fra ecco)

Vasken er ikke unødvendig for meg

Jo at den skinnet er unødvendig
Men at den er tom. Ikke full av gårsdagens rot. De betyr en del
Sammen med at bordet er ryddet av. Helt. Så jeg kan lage frokost
 
Ja selvfølgelig har vi jo de også ;) Kjekt med besøk da! Familien som kommer på besøk?
Kjærstebesøk :) skal se på hvordan vi praktisk endrer forholdet fra avstands til samlokalisert. Og forhåpentligvis ha det hyggelig også :)
 
Ja selvfølgelig har vi jo de også ;) Kjekt med besøk da! Familien som kommer på besøk?
Kjærstebesøk :) skal se på hvordan vi praktisk endrer forholdet fra avstands til samlokalisert. Og forhåpentligvis ha det hyggelig også :)
 
Kjærstebesøk :) skal se på hvordan vi praktisk endrer forholdet fra avstands til samlokalisert. Og forhåpentligvis ha det hyggelig også :)
Så koselig da :) og spennende :)
 
Vi har solgt [emoji1319][emoji1319][emoji1319] "bare" 70 000,- over prisantydning :) men VI HAR SOOOOOLGT [emoji322][emoji322][emoji322]
 
Back
Topp