Minime will fix![]()
Flinke dere er som tar ansvar![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minime will fix![]()
Godt detJa hun har det så måtte bare gjøre noe med det![]()
Skjønner detGodt det
Jeg bare orker ikke denne gangen.
Og har ikke hatt tid denne uka
Men nå er ungene hjemme et par dager til, og barneselskapet på lørdag, og så er det jo fastelavn, men skravler litt
Bare ikke tid til stat om jeg hadde orket
Bør egentlig være høyere i helgene med tanke på antall treff vi har da4500 tirsdag kanskje?
Lavere i helgen er lurt
Nemlig derfor bør det økes og ikke senkes i helgeneNå kommer jeg og ødelegger litthva med 5000 imorgen og 4000 de tre andre dagene? Fredag bruker også å være en stille dag... Kan godt stå for stat og kan lage tråd hvis ingen andre vil?
Ny tråd for hver dag eller en felles tråd?
Gratulerer med spiren i magenVeldig skummel og spennende ja. Formen syter jeg over i termingruppa![]()
Haha, så enig. Og jeg sprekker snart herPå tide noen bet på, Tamara har fisket hele uka
Men litt av cluet med flylady og slikt er at du implementere en ny vane om gangen så det ikke blir så overveldende, og langsomt graver deg nedover I rotet. Så trenger ikke gå fra 0-100.Det er ikke kjapt, det er det som er.
Jeg fulgte litt noen videoer fra flylady-konseptet i januar, og det var da jeg innså hvor langt unna jeg er.
Shine the sink. Men ikke vent til kvelden, ta det så fort du er ferdig med kjøkkenrengjøringen etter middag
Vel. Greia er. Jeg vasker ikke kjøkkenet etter middag
Når mannen ikke stresser for mye tar han det på kvelden når jeg har lagt meg, nå for tiden tar et gjerne av bordet etter middag og kveldsmat når jeg lager frokost.
Etter middag. Da ordner vi evt resten av leksene før en av ungene skal på dagens aktivitet.
Og vi er late rotkopper alle sammen ;-)
Derav storrydding. Og behov for bedre rutiner.
Vet ikke om denne helgen blir så mye mer skravling siden denne helga er vinterferie for de fleste her i NorgeNemlig derfor bør det økes og ikke senkes i helgene![]()
Gleder oss til hinteneHaha, så enig. Og jeg sprekker snart her![]()
TakkGratulerer med spiren i magen![]()

Og enkelte av oss skal skrubbe steder i leilighet som sjeldent blir skrubb for å imponere gjester utenbys fra...Vet ikke om denne helgen blir så mye mer skravling siden denne helga er vinterferie for de fleste her i NorgeNoen som avslutter og noen som skal begynne på den.
Men alt over er jo bonus![]()
Ja selvfølgelig har vi jo de ogsåOg enkelte av oss skal skrubbe steder i leilighet som sjeldent blir skrubb for å imponere gjester utenbys fra...
Du liker å hinte du.Haha, så enig. Og jeg sprekker snart her![]()
Jepp, jeg har gjort det før så jeg vet. Nye vaner, litt etter litt.Men litt av cluet med flylady og slikt er at du implementere en ny vane om gangen så det ikke blir så overveldende, og langsomt graver deg nedover I rotet. Så trenger ikke gå fra 0-100.
Personlig foretrekker jeg "unfuck your habitat" fremfor flylady, fordi ting sånn som det meningsløse fokuset på kjøkkenvasken virker som bortkasta energi, og jeg har null intensjon om å gå med sko innendørs og sånt.
KjærstebesøkJa selvfølgelig har vi jo de ogsåKjekt med besøk da! Familien som kommer på besøk?
KjærstebesøkJa selvfølgelig har vi jo de ogsåKjekt med besøk da! Familien som kommer på besøk?
Så koselig daKjærstebesøkskal se på hvordan vi praktisk endrer forholdet fra avstands til samlokalisert. Og forhåpentligvis ha det hyggelig også
![]()
Er nok mer det at jeg er elendig på å holde på hemmeligheterDu liker å hinte du.