Det er god passform på den? Så veldig fin utFine buksa og så myk
Vis vedlegget 219293
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er god passform på den? Så veldig fin utFine buksa og så myk
Vis vedlegget 219293
Så imponert over meg selv. Dørstokk mila var lang. Men GU så deilig å få trent litt
Ny profil? Sånt roter med hodet mitt..Jeg titter innom i ny og ne[emoji12]
Vi har solgt [emoji1319][emoji1319][emoji1319] "bare" 70 000,- over prisantydning men VI HAR SOOOOOLGT [emoji322][emoji322][emoji322]
Det er vel vanlig tid for de aller fleste, ikke alle som er nattranglereDette er vanlig tid for meg
Skravlegjengen her vettuHerlighet som dere har skravla da[emoji23] en liten tur på trening, og jeg har 6 siden å oppdatere meg på[emoji6]
God natt og sov godt!Skravles på i morgen. Nå er det natta[emoji42]
Sov godt alle sammen
Vi har solgt [emoji1319][emoji1319][emoji1319] "bare" 70 000,- over prisantydning men VI HAR SOOOOOLGT [emoji322][emoji322][emoji322]
Ny profil? Sånt roter med hodet mitt..
Herlighet som dere har skravla da[emoji23] en liten tur på trening, og jeg har 6 siden å oppdatere meg på[emoji6]
Så imponert over meg selv. Dørstokk mila var lang. Men GU så deilig å få trent litt
Skravles på i morgen. Nå er det natta[emoji42]
Sov godt alle sammen
Da har den nye skravletråden for utfordringen vår blitt laget. Noe dere er uenig i i hovedinnlegget så bare rop ut så skal jeg endre det
http://forum.babyverden.no/threads/skravleutfordring-for-torsdag-søndag.1871206/
Skravles på i morgen. Nå er det natta[emoji42]
Sov godt alle sammen
Ha en flott natt!![emoji2]
Prøver så godt jeg kanFlinkis!
Ikke helt alene endaGod natt ja, damer!
Blir sittende her alene jeg nå da...
Prøver så godt jeg kan
Ikke helt alene enda