♫ Skravletråd februar ♫

Det må bare tas kjapt før man gjør annet :)
Det er ikke kjapt, det er det som er.

Jeg fulgte litt noen videoer fra flylady-konseptet i januar, og det var da jeg innså hvor langt unna jeg er.

Shine the sink. Men ikke vent til kvelden, ta det så fort du er ferdig med kjøkkenrengjøringen etter middag

Vel. Greia er. Jeg vasker ikke kjøkkenet etter middag
Når mannen ikke stresser for mye tar han det på kvelden når jeg har lagt meg, nå for tiden tar et gjerne av bordet etter middag og kveldsmat når jeg lager frokost.

Etter middag. Da ordner vi evt resten av leksene før en av ungene skal på dagens aktivitet.

Og vi er late rotkopper alle sammen ;-)

Derav storrydding. Og behov for bedre rutiner.

Jobb
Hentet pakker etter jobb
Vært å kjøpt maling

Nå ligger jeg med foten høyt, i mirgen blir det legetur

Uff, har du ødelagt foten din? Blir så hemmet når det er foten... Håper det ikke er noe alvorlig og at du kommer deg på føttene snart! :) Dersom du må bruke krykker, så er det en ting positivt med det - du får syyyke armer! :D Hmm... Lurer på om jeg skal bruke krykker igjen en stund? :P

Det er ikke kjapt, det er det som er.

Jeg fulgte litt noen videoer fra flylady-konseptet i januar, og det var da jeg innså hvor langt unna jeg er.

Shine the sink. Men ikke vent til kvelden, ta det så fort du er ferdig med kjøkkenrengjøringen etter middag

Vel. Greia er. Jeg vasker ikke kjøkkenet etter middag
Når mannen ikke stresser for mye tar han det på kvelden når jeg har lagt meg, nå for tiden tar et gjerne av bordet etter middag og kveldsmat når jeg lager frokost.

Etter middag. Da ordner vi evt resten av leksene før en av ungene skal på dagens aktivitet.

Og vi er late rotkopper alle sammen ;-)

Derav storrydding. Og behov for bedre rutiner.
Her tar jeg noen ganger rett etter middag,men langt fra alltid. Er alene med se,vi skal ut eller de trenger min fulle oppmerksomhet for eks . Rotekopper her og,men ikke late sådan

Back
Topp