♥ IKM uke 38 ♥

Da har PreMom flytta seg 1 dag tilbake, om jeg får EL i morgen så er det bare å hoppe i senga så fort alle unger er ute av huset så se ligger klare til at egget skal klekke!
 

Vedlegg

  • IMG_4360.png
    IMG_4360.png
    342 KB · Visninger: 27
  • IMG_4359.png
    IMG_4359.png
    1,4 MB · Visninger: 27
Da har PreMom flytta seg 1 dag tilbake, om jeg får EL i morgen så er det bare å hoppe i senga så fort alle unger er ute av huset så se ligger klare til at egget skal klekke!
Har du fortsatt ikm i uke 38 da eller hvordan blir det for deg?

Her kommer el-slimet sånn umiddelbart etter at mensen er ferdig, så er alltid litt usikker i starten her. Men så kommer de andre tegnene litt tydeligere når det nærmer seg, så holder en knapp på fredags ettermiddag/kveld☺️
 
Har du fortsatt ikm i uke 38 da eller hvordan blir det for deg?

Her kommer el-slimet sånn umiddelbart etter at mensen er ferdig, så er alltid litt usikker i starten her. Men så kommer de andre tegnene litt tydeligere når det nærmer seg, så holder en knapp på fredags ettermiddag/kveld☺️
Må bare se hva den sier i morgen, eller så må jeg hoppe til uke 37. Har ikke testa mere i dag, venter heller til i morgen. Her startet det på 9 dpi sånn smått. Syntes egentlig at jeg har hatt voldsomt mye eggløsnings slim denne syklusen.
 
Tok første EL test i dag, CD8. Begynner å teste med monitoren igjen i morgen. Spent på hva gynekologen sier på torsdag når jeg skal dit for å sjekke effekt av Letrozol og når jeg kommer til å få EL. ….som om jeg ikke allerede vet det med all den testingen jeg driver med selv:hilarious:

IMG_5379.png
 
Premom gikk tilbake til EL i morgen, takk for det! Får vi hoppe i dag og i morgen :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • IMG_4387.png
    IMG_4387.png
    1,3 MB · Visninger: 18
  • IMG_4388.png
    IMG_4388.png
    342,3 KB · Visninger: 19
Denne her må da være positiv, så da kommer eggløsning i morgen på dag 15 som sist mnd :smiley-bounce012 Må vi hoppe i dag og i morgen.
 

Vedlegg

  • IMG_4405.png
    IMG_4405.png
    1,3 MB · Visninger: 16
  • IMG_4404.jpeg
    IMG_4404.jpeg
    778,1 KB · Visninger: 16
Så var det på tide å børste støv av denne kontoen igjen. Ga litt opp på veien, og sluttet å teste for et år eller to siden, og det ble rett og slett for sårt å fortsette å håpe hver måned. Men nå prøver vi igjen, og tenker det kan være fint å ha noen å dele tanker og spørsmål med mens dagene går :happy:

Angeldust - 33 - B2 - PP52 - EL 3-4/9 - IKM 16/9
 
Så var det på tide å børste støv av denne kontoen igjen. Ga litt opp på veien, og sluttet å teste for et år eller to siden, og det ble rett og slett for sårt å fortsette å håpe hver måned. Men nå prøver vi igjen, og tenker det kan være fint å ha noen å dele tanker og spørsmål med mens dagene går :happy:

Angeldust - 33 - B2 - PP52 - EL 3-4/9 - IKM 16/9
 
I dag var jeg til gyn og ville sjekke ståa, siden jeg sliter med litt blødninger mellom el og mens. Men alt er i skjønneste orden og det var masse egg. Jeg er på CD 12 i dag og det stemte helt ut ifra hva hun så på ul! Hun trodde ikke blødningene skulle gjøre att jeg ikke blir gravid, så da er det bare å fortsette å prøve. Vibhar bare 1barn som er planlagt, da gikk det litt tid. Men de andre son ikke er planlagt de har kommet selv om vi var "forsiktige" :angel8 var værtfall veldig godt å få høre att det var masse egg og att alt så veldig fint ut!
 
Med positiv test i går og samboer som kom hjem i natt var det nervepirrende om vi rakk noe denne syklusen. Men heldigvis gikk det, og vi kan igjen gå og håpe :):gen014
Fantastisk. Det holder med en økt, jeg har et resultat på 15 mnd :Heartblue og vi hadde oss på EL dagen.
 
Last edited:
Med positiv test i går og samboer som kom hjem i natt var det nervepirrende om vi rakk noe denne syklusen. Men heldigvis gikk det, og vi kan igjen gå og håpe :):gen014
Fantastisk. Det holder med en økt, jeg har et resultat på 15 mnd :Heartblue og vi hadde oss på EL dagen.
Vi hadde også bare én økt når vi ble gravide med min lille på 12 mnd☺️
 
I dag var jeg til gyn og ville sjekke ståa, siden jeg sliter med litt blødninger mellom el og mens. Men alt er i skjønneste orden og det var masse egg. Jeg er på CD 12 i dag og det stemte helt ut ifra hva hun så på ul! Hun trodde ikke blødningene skulle gjøre att jeg ikke blir gravid, så da er det bare å fortsette å prøve. Vibhar bare 1barn som er planlagt, da gikk det litt tid. Men de andre son ikke er planlagt de har kommet selv om vi var "forsiktige" :angel8 var værtfall veldig godt å få høre att det var masse egg og att alt så veldig fint ut!
Så godt å få bekreftet alt er i orden! Skjønner at du lurer litt med de blødningene… Det er lett å bli usikker, særlig når vi er i disse prøveperiodene tenker jeg!
 
Så var det på tide å børste støv av denne kontoen igjen. Ga litt opp på veien, og sluttet å teste for et år eller to siden, og det ble rett og slett for sårt å fortsette å håpe hver måned. Men nå prøver vi igjen, og tenker det kan være fint å ha noen å dele tanker og spørsmål med mens dagene går :happy:

Angeldust - 33 - B2 - PP52 - EL 3-4/9 - IKM 16/9
Velkommen! ❤️
 
Hei! Jeg har ingen erfaring med EL-tester. Tok en i går kveld som var tydelig negativ, men en ny nå på 2-timers urin som hadde ganske sterk strek. Legger ved bilde av begge. Er den siste positiv? Har prøvd å legge inn i premom men usikker på hvilken av fanene den skal legges inn på? :rolleyes: :)

IMG_3463.jpeg
IMG_3470.jpeg
IMG_3472.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3473.png
    IMG_3473.png
    326,8 KB · Visninger: 12
Okei, var på 0,71 og «høy» under kategorien Andre! Da er det i hvert fall håp etter flere rare og lange sykluser :nailbiting: Hva tenker vi om aksjelegging? La inn i går, bør vi i dag eller bør vi vente til i morgen tro?
Kan legge i dag og i morgen om dere vil :smiley-bounce012
 
Back
Topp