Det gjør det nokJa, håper bare alt ser bra ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det nokJa, håper bare alt ser bra ut
Har du fortsatt ikm i uke 38 da eller hvordan blir det for deg?Da har PreMom flytta seg 1 dag tilbake, om jeg får EL i morgen så er det bare å hoppe i senga så fort alle unger er ute av huset så se ligger klare til at egget skal klekke!
Må bare se hva den sier i morgen, eller så må jeg hoppe til uke 37. Har ikke testa mere i dag, venter heller til i morgen. Her startet det på 9 dpi sånn smått. Syntes egentlig at jeg har hatt voldsomt mye eggløsnings slim denne syklusen.Har du fortsatt ikm i uke 38 da eller hvordan blir det for deg?
Her kommer el-slimet sånn umiddelbart etter at mensen er ferdig, så er alltid litt usikker i starten her. Men så kommer de andre tegnene litt tydeligere når det nærmer seg, så holder en knapp på fredags ettermiddag/kveld
Fantastisk. Det holder med en økt, jeg har et resultat på 15 mnd og vi hadde oss på EL dagen.Med positiv test i går og samboer som kom hjem i natt var det nervepirrende om vi rakk noe denne syklusen. Men heldigvis gikk det, og vi kan igjen gå og håpe
Med positiv test i går og samboer som kom hjem i natt var det nervepirrende om vi rakk noe denne syklusen. Men heldigvis gikk det, og vi kan igjen gå og håpe
Vi hadde også bare én økt når vi ble gravide med min lille på 12 mndFantastisk. Det holder med en økt, jeg har et resultat på 15 mnd og vi hadde oss på EL dagen.
Så godt å få bekreftet alt er i orden! Skjønner at du lurer litt med de blødningene… Det er lett å bli usikker, særlig når vi er i disse prøveperiodene tenker jeg!I dag var jeg til gyn og ville sjekke ståa, siden jeg sliter med litt blødninger mellom el og mens. Men alt er i skjønneste orden og det var masse egg. Jeg er på CD 12 i dag og det stemte helt ut ifra hva hun så på ul! Hun trodde ikke blødningene skulle gjøre att jeg ikke blir gravid, så da er det bare å fortsette å prøve. Vibhar bare 1barn som er planlagt, da gikk det litt tid. Men de andre son ikke er planlagt de har kommet selv om vi var "forsiktige" var værtfall veldig godt å få høre att det var masse egg og att alt så veldig fint ut!
Velkommen!Så var det på tide å børste støv av denne kontoen igjen. Ga litt opp på veien, og sluttet å teste for et år eller to siden, og det ble rett og slett for sårt å fortsette å håpe hver måned. Men nå prøver vi igjen, og tenker det kan være fint å ha noen å dele tanker og spørsmål med mens dagene går
Angeldust - 33 - B2 - PP52 - EL 3-4/9 - IKM 16/9
Ja, har slitt med disse blødningene siden vi mistet I senabort i august for 1år siden, men godt alt ser bra utSå godt å få bekreftet alt er i orden! Skjønner at du lurer litt med de blødningene… Det er lett å bli usikker, særlig når vi er i disse prøveperiodene tenker jeg!
Jeg legger inn på alle uten om HCG og den sisteHei! Jeg har ingen erfaring med EL-tester. Tok en i går kveld som var tydelig negativ, men en ny nå på 2-timers urin som hadde ganske sterk strek. Legger ved bilde av begge. Er den siste positiv? Har prøvd å legge inn i premom men usikker på hvilken av fanene den skal legges inn på?
Vis vedlegget 443157Vis vedlegget 443158Vis vedlegget 443159
Okei, var på 0,71 og «høy» under kategorien Andre! Da er det i hvert fall håp etter flere rare og lange sykluser Hva tenker vi om aksjelegging? La inn i går, bør vi i dag eller bør vi vente til i morgen tro?Jeg legger inn på alle uten om HCG og den siste
Kan legge i dag og i morgen om dere vilOkei, var på 0,71 og «høy» under kategorien Andre! Da er det i hvert fall håp etter flere rare og lange sykluser Hva tenker vi om aksjelegging? La inn i går, bør vi i dag eller bør vi vente til i morgen tro?