♥ IKM uke 38 ♥

Jeg er usikker på om det blir noen prøving denne mnd. Frister lite nå som farmoren min ligger for døden. Vi får se. Tar det litt som det kommer, men jeg tviler på at jeg tester noe særlig mot el. Positiv test pleier å komme på cd14 og det er bare 6 dager til.
 
Last edited:
I dag fikk jeg melding fra gynekologen min om at henvisningen til IVF er sendt :Heartred Håper selvsagt det går av seg selv før den tid, men også litt deilig å vite at det finnes en plan i nær fremtid.

CD 6 i dag og ifølge monitoren skal jeg begynne å teste etter EL på CD 9. Dette blir en lang helg :joyful:
Da ligger vi helt likt i løypen. Godt for kropp og hode å vite at man er et steg nærmere hjelpen. Håper det klaffer for dere innen den tid :Heartred
 
endelig i gang med å teste til EL :happy:
Gøy!

Jeg tror jeg dropper testingen denne måneden, og stoler heller på signalene fra kroppen min☺️ Nå er ikke jeg en ihuga tester uansett, så det går helt fint for meg. Det blir jo EL en gang i neste uke uansett, så starter nok aksjelegging på mandag for sikkerhets skyld :joyful:
 
Gøy!

Jeg tror jeg dropper testingen denne måneden, og stoler heller på signalene fra kroppen min☺️ Nå er ikke jeg en ihuga tester uansett, så det går helt fint for meg. Det blir jo EL en gang i neste uke uansett, så starter nok aksjelegging på mandag for sikkerhets skyld :joyful:
Ble helt avhengig jeg :hilarious: Får jo EL smerter så merker når jeg har der. Men, er så greit og vite dagen før så vi kam legge inn aksjer riktig dag, blir uansett ikke no aksjelegging her før mandag heller siden vi ikke har tid i helgen. Skal ha EL på tirsdag i følge flo og Pre mom
 
Last edited:
Da ligger vi helt likt i løypen. Godt for kropp og hode å vite at man er et steg nærmere hjelpen. Håper det klaffer for dere innen den tid :Heartred
Spennende, hvilken sykehus blir det i så fall for dere? Her blir det Oslo. Spent på hvor lang tid dette kommer til å ta, men håper det klaffer før den tid for oss begge :love7
 
Spennende, hvilken sykehus blir det i så fall for dere? Her blir det Oslo. Spent på hvor lang tid dette kommer til å ta, men håper det klaffer før den tid for oss begge :love7
Ahus Nordbyhagen. Hadde en god opplevelse sist og ettersom det kun er 5 min unna med bil så blir ikke det valget vanskelig. Er også spent på tidsperspektive da jeg ikke har gått på noe prevensjon etter fødsel så venter bare på at kroppen skal bli klar og aner jo ikke når det skjer men har lyst på tette og helst med termin første halvdel av året så begynner å bli litt utålmodig. Klaffet med én gang med førstemann så har jo egentlig kort farttid som prøver :wacky:
 
Her går det sagte men sikkert oppover :angelic: Den blir den nok ikke høy før i morgen tenker jeg
 

Vedlegg

  • IMG_4315.jpeg
    IMG_4315.jpeg
    158,1 KB · Visninger: 33
Etter litt regning skjønner jeg fort at jeg bør hoppe over i uke 39, for ikm kommer trolig litt senere enn 11 dpo (krysser fingrene) xsmile9 takk for at jeg fikk henge på en liten stund, og håper at det blir mange positive tester her:Heartbigred
 
Endelig så skjer det no :smiley-bounce012 blir det en ny test i ettermiddag/kveld
 

Vedlegg

  • IMG_4337.png
    IMG_4337.png
    990,5 KB · Visninger: 39
Her stiger også testene. I morgen skal jeg til gyn si
1000024175.jpg
den jeg sliter med blødninger mellom el og mens. Lurer på hva de kan se så nærme el, og så håper jeg att jeg kan få prøve progesteron :angelic:
 
Her stiger også testene. I morgen skal jeg til gyn siVis vedlegget 443073den jeg sliter med blødninger mellom el og mens. Lurer på hva de kan se så nærme el, og så håper jeg att jeg kan få prøve progesteron :angelic:
De kan se hvilken side du vil ha EL på, og når evt den kommer ca.. så det er alltids spennende når man skal dit rundt EL tiden
 
Back
Topp