♥ IKM uke 38 ♥

Hei! Jeg har ingen erfaring med EL-tester. Tok en i går kveld som var tydelig negativ, men en ny nå på 2-timers urin som hadde ganske sterk strek. Legger ved bilde av begge. Er den siste positiv? Har prøvd å legge inn i premom men usikker på hvilken av fanene den skal legges inn på? :rolleyes: :)

Vis vedlegget 443157Vis vedlegget 443158Vis vedlegget 443159
Legg den inn på alle :)
Hei! Jeg har ingen erfaring med EL-tester. Tok en i går kveld som var tydelig negativ, men en ny nå på 2-timers urin som hadde ganske sterk strek. Legger ved bilde av begge. Er den siste positiv? Har prøvd å legge inn i premom men usikker på hvilken av fanene den skal legges inn på? :rolleyes: :)

Vis vedlegget 443157Vis vedlegget 443158Vis vedlegget 443159
Jeg legger inn på andre. Tror det er det som er meste riktig :) jeg hadde nok hoppet i høyet i dag, i morgen og onsdag :smiley-ashamed004
 
Legg den inn på alle :)

Jeg legger inn på andre. Tror det er det som er meste riktig :) jeg hadde nok hoppet i høyet i dag, i morgen og onsdag :smiley-ashamed004
Okei, takk :D

Noe svakere test i dag, så vil anta jeg hadde toppen i går/i natt. Vil det si at egget mest sannsynlig slipper i dag? Det murrer bra i dag så håper det:happy090

IMG_3474.jpeg
 
Har begynt testingen for EL nå. Sist syklus hadde jeg EL på dag 12, så om det gjentar seg blir testen positiv i morgen. Det er litt tidligere enn syklusene før, så jeg er litt spent på om det er den nye normalen eller ikke. I dag var den i alle fall negativ :)
IMG_4753.jpeg
 
Da har jeg hatt eggløsning. Fikk fra høyre side denne gangen. Syntes smertene blir så ekstremt mye vondere på denne siden en den andre. Blir ekstra spennende også nå, for er den siden jeg ikke har Egglede, så om venstre henter egget på høyre side og jeg blir gravid så vil jeg kalle det Mirakel baby og Regnbue baby :love7 Skulle egentlig legge inn aksjer i dag også, men har syke barn hjemme så får x for at det holdt i går.
 
Last edited:
Da har jeg hatt eggløsning. Fikk fra høyre side denne gangen. Syntes smertene blir så ekstremt mye vondere på denne siden en den andre. Blir ekstra spennende også nå, for er den siden jeg ikke har Egglede, så om venstre henter egget på høyre side og jeg blir gravid så vil jeg kalle det Mirakel baby og Regnbue baby :love7
Det er sykt kult at kroppen i det hele tatt klarer å gjøre noe sånt da! Satser på mirakelbaby :D
 
Da har jeg hatt eggløsning. Fikk fra høyre side denne gangen. Syntes smertene blir så ekstremt mye vondere på denne siden en den andre. Blir ekstra spennende også nå, for er den siden jeg ikke har Egglede, så om venstre henter egget på høyre side og jeg blir gravid så vil jeg kalle det Mirakel baby og Regnbue baby :love7
Har det helt likt. Høyre er sååå mye vondere. :hungover:Vet du noe om hvorfor?
 
Noe rykk i venstre eggstokk de siste dagene, men ellers lite tegn til EL. For 2 år siden skrev gynekologen min ut Clomide, som jeg aldri endte opp med å ta før denne syklusen. Tipper det har lite effekt, da pillene gikk ut for snart et år siden :shy: Tok dem for gøy allikevel syklusdag 5-9. Det eneste jeg har merket, er uvanlig kvalme og økt svimmelhet.

Har aldri blitt ordentlig utredet for hvorfor vi ikke har blitt gravide på snart 4 år, men mulig endometriose hos meg og påvist mindre svømmere hos mannen kan nok gjøre det vanskelig uansett. Har lagt inn flere aksjer denne gangen hvertfall, så vi får se :angelic:
 
Nei :dead: men, fy søren de smertene er ikke til å skimse av
Har du prøvd akupunktur? Jeg hadde så heftige ELsmerter, men etter kun en behandling så var det helt borte. Veldig fascinerende at det bare var det som skulle til. Hun forklarte at man ofte har spenninger og stram muskulatur rundt eggstokkene og derfor kjenner den minste antydning til endringer (som jo virker logisk med tanke på at eggstokken er ganske liten). Hun stakk tre nåler nederst i magen og jeg kjente de godt i mange dager etterpå :joyful: Var så utrolig støl, men neste syklus kjente jeg overhodet ingenting! Jeg hadde ikke trodd jeg hadde EL om det ikke var for positiv test og gyn som bekreftet det.
Virkelig verdt å prøve om man plages med ELsmerter. …ulempen er jo at man da plutselig er avhengig av å teste etter EL :joyful:
 
Noe rykk i venstre eggstokk de siste dagene, men ellers lite tegn til EL. For 2 år siden skrev gynekologen min ut Clomide, som jeg aldri endte opp med å ta før denne syklusen. Tipper det har lite effekt, da pillene gikk ut for snart et år siden :shy: Tok dem for gøy allikevel syklusdag 5-9. Det eneste jeg har merket, er uvanlig kvalme og økt svimmelhet.

Har aldri blitt ordentlig utredet for hvorfor vi ikke har blitt gravide på snart 4 år, men mulig endometriose hos meg og påvist mindre svømmere hos mannen kan nok gjøre det vanskelig uansett. Har lagt inn flere aksjer denne gangen hvertfall, så vi får se :angelic:
Clomide resulterte i tvillinger hos meg for noen år siden :joyful:
 
Nei vet. Helt sykt vonde. o_O Sist mnd var jeg helt utkjørt. Denne mnd slapp egget fra venstre og heldigvis en mye mildere smerte. For meg stråler det opp i hofta og mot ryggen..
Jeg får så mensen smerter, klarer nesten ikke å gå eller å stå :dead: Har du det helle dagen?
 
Har du prøvd akupunktur? Jeg hadde så heftige ELsmerter, men etter kun en behandling så var det helt borte. Veldig fascinerende at det bare var det som skulle til. Hun forklarte at man ofte har spenninger og stram muskulatur rundt eggstokkene og derfor kjenner den minste antydning til endringer (som jo virker logisk med tanke på at eggstokken er ganske liten). Hun stakk tre nåler nederst i magen og jeg kjente de godt i mange dager etterpå :joyful: Var så utrolig støl, men neste syklus kjente jeg overhodet ingenting! Jeg hadde ikke trodd jeg hadde EL om det ikke var for positiv test og gyn som bekreftet det.
Virkelig verdt å prøve om man plages med ELsmerter. …ulempen er jo at man da plutselig er avhengig av å teste etter EL :joyful:
Nei, men frister etter hva du sier. Men, så tenker jeg kanskje det er greit og bare ha det. Da vet jeg liksom at jeg har hatt eggløsning uansett om jeg tester eller ikke. Har ikke mensen smerter heldigvis
 
Jeg får så mensen smerter, klarer nesten ikke å gå eller å stå :dead: Har du det helle dagen?
Samme!! Jeg klarer nesten ikke reise på jobb når det står på på verst. For meg kjenner det ut som luftsmerter, og ikke det samme som menssmerter. De siste gangene har de tatt seg gradvis opp på ettermiddagen, og vært verst om kvelden/sen kveld og natt. Neste morgen blir jeg sakte men sikkert bedre igjen. Hadde vært fristende å teste akupunktur dersom det skulle funke, for dette er så vondt. Går jo på p-piller til vanlig og kjenner ingenting, så det å lage barn er jo smerte når man må gå uten pilla :p
 
Har du prøvd akupunktur? Jeg hadde så heftige ELsmerter, men etter kun en behandling så var det helt borte. Veldig fascinerende at det bare var det som skulle til. Hun forklarte at man ofte har spenninger og stram muskulatur rundt eggstokkene og derfor kjenner den minste antydning til endringer (som jo virker logisk med tanke på at eggstokken er ganske liten). Hun stakk tre nåler nederst i magen og jeg kjente de godt i mange dager etterpå :joyful: Var så utrolig støl, men neste syklus kjente jeg overhodet ingenting! Jeg hadde ikke trodd jeg hadde EL om det ikke var for positiv test og gyn som bekreftet det.
Virkelig verdt å prøve om man plages med ELsmerter. …ulempen er jo at man da plutselig er avhengig av å teste etter EL :joyful:
Det hørtes spennende ut! Tok du det bare hos vanlig klinikk som driver akupunktur? :) eller spesialist på kvinnehelse liksom?
 
Jeg har ikke vært så aktiv her de siste dagene, dessverre. Det har vært litt hektisk for meg med barnehagestart for snuppeluren, tilbake på jobb etter ferien og EL på samme uke!

Vi har ikke lagt inn noen aksjer enda, og lurer på om jeg skal prøve på et eksperiment der vi bare legger inn aksjer fire dager før og én dag før EL. Forrige gang gjorde vi det hver dag i 5 dager inkl. EL, og det ble jo ikke noe baby ut av det.

I dag er fire dager før, så tenker å invitere gubben en tur inn i dusjen etterpå. Så får vi se om dette kanskje er trikset? :joyful:
 
Jeg har ikke vært så aktiv her de siste dagene, dessverre. Det har vært litt hektisk for meg med barnehagestart for snuppeluren, tilbake på jobb etter ferien og EL på samme uke!

Vi har ikke lagt inn noen aksjer enda, og lurer på om jeg skal prøve på et eksperiment der vi bare legger inn aksjer fire dager før og én dag før EL. Forrige gang gjorde vi det hver dag i 5 dager inkl. EL, og det ble jo ikke noe baby ut av det.

I dag er fire dager før, så tenker å invitere gubben en tur inn i dusjen etterpå. Så får vi se om dette kanskje er trikset? :joyful:
Haha da gjør vi motsatt eksperiment. Forrige syklus la vi kun inn aksjer 4 dager før EL og dagen før. Nå legger vi inn aksjer hver dag (bortsett fra i dag siden mannen har en jobbgreie) :p
 
Jeg har ikke vært så aktiv her de siste dagene, dessverre. Det har vært litt hektisk for meg med barnehagestart for snuppeluren, tilbake på jobb etter ferien og EL på samme uke!

Vi har ikke lagt inn noen aksjer enda, og lurer på om jeg skal prøve på et eksperiment der vi bare legger inn aksjer fire dager før og én dag før EL. Forrige gang gjorde vi det hver dag i 5 dager inkl. EL, og det ble jo ikke noe baby ut av det.

I dag er fire dager før, så tenker å invitere gubben en tur inn i dusjen etterpå. Så får vi se om dette kanskje er trikset? :joyful:
Det tar 72 timer å produsere nye svømmere, å ha seg 4 dager før og 1 dag før må være genialt :smiley-bounce012

Nå hadde vi oss bare onsdag sist uke, så han fikk produsert før vi hadde oss i går. Ble noen dager ekstra, men heller en full Rognpose en en som er halv tom :laughing001
 
Back
Topp