♥ IKM uke 38 ♥

9DPO i dag, og jeg er så fristet til å ta en test. Samtidig så orker jeg ikke skuffelsen ved negativ test så jeg har bestemt meg for å vente til hvertfall 11DPO. Om to dager kan jeg bestemme meg for å jeg venter på TR eller faller for fristelsen til å teste, men den vurderingen orker jeg ikke forholde meg til nå:joyful:

Klarte å overbevise meg selv om at det var lurt å teste på morgenurin i dag, 10DPO. Blendahvit test, så det gikk nok ikke denne måneden heller.. :crybaby2
Prøv igjen i kveld :Heartred morgenurin er overraskende nok dårlig å teste på etter min erfaring.

11 DPO i dag og negativ test
IMG_5727.jpeg

Jeg vet ikke hvilket forum jeg skal skrive på, må bare få lufte litt. Jeg prøver å få barn på egenhånd, og i gang med andre «pakke» privat. Det er svindyrt, tidkrevende og utrolig tungt (som mange av dere sikkert kjenner dere igjen). :( har hatt 3 innsett fersk, alle negative. Har 3 på frys, håper en av dem sitter. Jeg vet det er mange Om bruker enormt mange forsøk og tid på det, og at det er verdt det til slutt. Men nå ser jeg veldig mørkt på det. Jeg er allerede veldig mye sint og «nedfor», kan ikke holde på i flere år kjenner jeg. Har noen noen motiverende ord?

Jeg vet ikke hvilket forum jeg skal skrive på, må bare få lufte litt. Jeg prøver å få barn på egenhånd, og i gang med andre «pakke» privat. Det er svindyrt, tidkrevende og utrolig tungt (som mange av dere sikkert kjenner dere igjen). :( har hatt 3 innsett fersk, alle negative. Har 3 på frys, håper en av dem sitter. Jeg vet det er mange Om bruker enormt mange forsøk og tid på det, og at det er verdt det til slutt. Men nå ser jeg veldig mørkt på det. Jeg er allerede veldig mye sint og «nedfor», kan ikke holde på i flere år kjenner jeg. Har noen noen motiverende ord?
Huff det høres krevende ut :Heartred det er et eget forum for assistert befruktning som er helt i målgruppen din. Masse lykke til :Heartred:shy:

Skjønner virkelig at det er tungt, men en dag så vil det gå. Har en venninne som gikk igjen IVF i 3 år og til slutt så gikk det og hun fikk 2 små herlige jenter :Heartred Det er alltid lys i enden av tunnelen selv om det ikke føles sånn når man står i det.

Back
Topp