♥ IKM uke 38 ♥

Det var leit å høre :sorry: Hadde vært hyggelig om vi kom i samme termingruppe igjen! Håper den sitter neste syklus! Det er vel kanskje et håp om at du kan bli med i slutten av juni da?!
Ja, det hadde vært sååå gøy! Vil ha termin i slutten av juni på neste syklus ja☺️ Gratulerer så mye til deg❤️
 
9 dpo i dag, tok en tidligtest, negativ. Kom også på at jeg alltid har litt småblødninger av og på dagene før IKM. Var nok det som skjedde i går. Gikk nok ikke denne mnd heller. Men hadde ikke trua på denne mnd heller.
 
Er det noen andre her inne som driver med psykisk tortur mot seg selv, ved å gå inn på termingrupper og lese hva folk som er gravide prater om? :shy: Finner meg selv i å lese om hvilket utstyr de skal kjøpe, eller nedtelling til ultralyd og alle andre hyggelig skravletråder… Helt på trynet:banghead:
Og noen gravide (som meg 26+6) går inn på disse IKM gruppene, fordi det var så spennende den tiden med testing. Håper dere alle blir gravide veldig snart, så dere kan kose dere med halsbrann, nattetissing, bekkensmerter med oss :dead: :Heartbigred :joyful:
 
Og noen gravide (som meg 26+6) går inn på disse IKM gruppene, fordi det var så spennende den tiden med testing. Håper dere alle blir gravide veldig snart, så dere kan kose dere med halsbrann, nattetissing, bekkensmerter med oss :dead: :Heartbigred :joyful:
Savner IKKE å sove i sideleie, eller ha masse vann i bena:dead: Men gleder meg MASSE til den euforiske følelsen jeg hadde sist:love7
 
Okei, kom meg inn nå.
Status her: ga opp 10 dpo med den mest negative testen jeg har sett i mitt liv. Dro på hyttetur med ei venninne og glemte å ta med test. Hadde en igjen liggende her og tenkte å brenne den av bare for å gjøre det. Kveldsurin og par timer siden sist dobesøk.
Så ser jeg dette. Hva tenker dere damer? Jeg har dissekert hele greia for å se nærmere. Leste at denne typen (Lloyds pharmacy) kan gi falske positive også..så sitter som et spørsmålstegn her. 12 dpo idag.Vis vedlegget 444134
Spørs om ikke dette var en falsk positiv.. snek meg ut fra jobb og til apoteket for å hamstre inn tester. Endte med Metode tidligtest. Negativ . Ikke morgenurin og etter noen kaffekopper. Men likevel. Æsj.
 
Spørs om ikke dette var en falsk positiv.. snek meg ut fra jobb og til apoteket for å hamstre inn tester. Endte med Metode tidligtest. Negativ . Ikke morgenurin og etter noen kaffekopper. Men likevel. Æsj.
Det er kjedelig :confused: Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men metode tidligtest slår ofte sent ut. Her er mine to fra i dag tidlig tatt på samme urin. Det er jo en strek på metode sin også, men den er jo langt i fra så sterk som MS sin.

IMG_4904.jpegIMG_4903.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp