♥ IKM uke 38 ♥

Ja, blir 41.. har IKM søndag 13 oktober, men håper EL kommer en dag seinere egentlig på tirsdagen 1 oktober i stede for mandag 30 september…
Ånei:( havner du i uke 41?? Jeg er midt i uke 42 ca.

Hååååper sånn på det:love7:Heartred:Heartpink:Heartred

Uke 42 på meg også, har ikke testet engang og er bare 7 DPO, men føler allerede det bare er å stålsette seg til neste IKM gruppe! Ingen symptomer og man skal vel merke noe på utfloden også om det er noe:confused005

Hilsen hun som heller har innstilt seg på IVF :joyful:

Uke 42 på meg også, har ikke testet engang og er bare 7 DPO, men føler allerede det bare er å stålsette seg til neste IKM gruppe! Ingen symptomer og man skal vel merke noe på utfloden også om det er noe:confused005

Hilsen hun som heller har innstilt seg på IVF :joyful:

Det er ikke så vanlig å ha symptomer ved 7 dpo da :)

Nei, du har rett i det. Hadde kanskje håpet på litt murringer eller noe, men det er nok like vanlig å ikke kjenne noe også :) Jeg får leve i håpet en ukes tid til :joyful:
Jeg kjenner ikke så mye som et fnugg av symptomer. Så derfor jeg måtte ta digital i dag for å se i klar tekst at jeg er gravid. Alt håp er ikke ute :Heartred :shy:

IMG_4914.jpeg
IMG_4915.jpeg
Dagens tester. Jeg kan settes på gravid :Heartred :D

14dpo, IKM igår og negative tester. Har hatt menssmerter siden lørdag, så det er faktisk skikkelig unødvendig, syns jeg o_O har time hos Hausken om en uke idag, hadde jo såklart ikke regnet med at mensen akkurat denne måneden lot vente på seg.. noen som har utført UL i slutten av menstruasjonen, som vet om det er ok? Eller må vi flytte timen til neste ledige? (Som ikke var før om flere uker)..

Vedlegg

• 20240917_084009.jpg
    20240917_084009.jpg
    1,2 MB · Visninger: 62
Dagens test var blank!! Jeg synes det er helt sykt om gårsdagens test var «falsk». Det var til og med på «godbatchen» Håper at testen i ettermiddag er positiv igjen! Selv samboeren så streken! Hallooo :arghh:

Dagens test var blank!! Jeg synes det er helt sykt om gårsdagens test var «falsk». Det var til og med på «godbatchen» Håper at testen i ettermiddag er positiv igjen! Selv samboeren så streken! Hallooo :arghh:
Ta et annet merke! :shy: Make sure er ikke god for tiden uansett batch

Whaaat?!? Den streken var jo så synlig :confused004

Gratulerer alle med fine streker .
Definitivt ikke gravid her. Ikke antydning til streker på noenting. TR ventes imorgen og jeg kjenner alle tegn. Å få en falsk positiv satte meg veldig ut kjenner jeg,og føler meg ganske deppam ikke vet jeg hvorfor maitermin føltes så riktig heller..men sånn er det
Det er selvfølgelig noe vi alle frykter tenker jeg!! SÅ kjedelig at den er positiv, hvor du med en gang får en iling i magen og tankene begynner å vandre over hva det betyr, for deretter å få vite at det aldri var noe… Personlig hadde jeg blitt veldig skuffet og lei meg tror jeg.

Back
Topp