♥ IKM uke 38 ♥

Er det noen andre her inne som driver med psykisk tortur mot seg selv, ved å gå inn på termingrupper og lese hva folk som er gravide prater om? :shy: Finner meg selv i å lese om hvilket utstyr de skal kjøpe, eller nedtelling til ultralyd og alle andre hyggelig skravletråder… Helt på trynet:banghead:
 
Er det noen andre her inne som driver med psykisk tortur mot seg selv, ved å gå inn på termingrupper og lese hva folk som er gravide prater om? :shy: Finner meg selv i å lese om hvilket utstyr de skal kjøpe, eller nedtelling til ultralyd og alle andre hyggelig skravletråder… Helt på trynet:banghead:
Haha det har jeg gjort tidligere også. Aner ikke hvorfor :dead:
 
Tror ikke det, men det er veldig lett å registrere seg. Tar noen sekunder
Okei, kom meg inn nå.
Status her: ga opp 10 dpo med den mest negative testen jeg har sett i mitt liv. Dro på hyttetur med ei venninne og glemte å ta med test. Hadde en igjen liggende her og tenkte å brenne den av bare for å gjøre det. Kveldsurin og par timer siden sist dobesøk.
Så ser jeg dette. Hva tenker dere damer? Jeg har dissekert hele greia for å se nærmere. Leste at denne typen (Lloyds pharmacy) kan gi falske positive også..så sitter som et spørsmålstegn her. 12 dpo idag.
PXL_20240915_182626797.jpg
 
Okei, kom meg inn nå.
Status her: ga opp 10 dpo med den mest negative testen jeg har sett i mitt liv. Dro på hyttetur med ei venninne og glemte å ta med test. Hadde en igjen liggende her og tenkte å brenne den av bare for å gjøre det. Kveldsurin og par timer siden sist dobesøk.
Så ser jeg dette. Hva tenker dere damer? Jeg har dissekert hele greia for å se nærmere. Leste at denne typen (Lloyds pharmacy) kan gi falske positive også..så sitter som et spørsmålstegn her. 12 dpo idag.Vis vedlegget 444134
Er meg..firkløver90 fra tidligere i tråden! Skjønner ikke hva som skjedde med brukernavnet når jeg registrerte meg. (Noen som vet om jeg kan endre?). Hilsen teknisk utfordret..
 
Okei, kom meg inn nå.
Status her: ga opp 10 dpo med den mest negative testen jeg har sett i mitt liv. Dro på hyttetur med ei venninne og glemte å ta med test. Hadde en igjen liggende her og tenkte å brenne den av bare for å gjøre det. Kveldsurin og par timer siden sist dobesøk.
Så ser jeg dette. Hva tenker dere damer? Jeg har dissekert hele greia for å se nærmere. Leste at denne typen (Lloyds pharmacy) kan gi falske positive også..så sitter som et spørsmålstegn her. 12 dpo idag.Vis vedlegget 444134
Kjenner ikke til den testen der selv, men det ser jo absolutt ut som en rosa strek, så jeg tenker at den er positiv. Men ville kanskje tatt det med en klype salt hvis den er kjent for å gi falsk positiv. Løp og kjøp ny test i morgen tidlig i alle fall! Er altfor spennende dette her :nailbiting:
 
Kjenner ikke til den testen der selv, men det ser jo absolutt ut som en rosa strek, så jeg tenker at den er positiv. Men ville kanskje tatt det med en klype salt hvis den er kjent for å gi falsk positiv. Løp og kjøp ny test i morgen tidlig i alle fall! Er altfor spennende dette her :nailbiting:
Akkurat det som er planen!
Tar det med en klype salt,og tar heller ingenting for gitt etter et mareritt av en MA i mars!
Men gud jeg skvatt da jeg så en strek. Selv om jeg faktisk drømte at jeg fikk akkurat en sånn svak strek inatt. Merkelig det der.
 
Er det noen andre her inne som driver med psykisk tortur mot seg selv, ved å gå inn på termingrupper og lese hva folk som er gravide prater om? :shy: Finner meg selv i å lese om hvilket utstyr de skal kjøpe, eller nedtelling til ultralyd og alle andre hyggelig skravletråder… Helt på trynet:banghead:
Nei holder meg helst unna å henge for mye på forumet i prøvetiden. Blir helt oppslukt om jeg tillater meg selv det :shy:
 
Er det noen andre her inne som driver med psykisk tortur mot seg selv, ved å gå inn på termingrupper og lese hva folk som er gravide prater om? :shy: Finner meg selv i å lese om hvilket utstyr de skal kjøpe, eller nedtelling til ultralyd og alle andre hyggelig skravletråder… Helt på trynet:banghead:
Jaaaa! Gjør det helle tiden, og mage bilder. Er så sykt koselig :Heartred Er vår tur snart
 
Back
Topp