♥ IKM uke 38 ♥

Det er nok like greit! Spesielt uten noe særlige symptomer. Hva sier magefølelsen din?
Tja, har ikke noen stor magefølelse egentlig. Føler det er 50/50 sjans. Men jeg sjekket historikken fra de to gangene jeg har vært gravid og da hadde jeg migrene fra 8dpo, så i går er første gangen jeg var lei meg for å ikke ha migrene :hilarious:

Hva med deg?
 
1000024277.jpg

9 dpo. Negativ test. Har hatt så mye symptomer og ting som har vært annerledes denne gangen, så hadde ett litt større håp, men det forsvant fort når testen var tatt :smiley-ashamed004
Har liksom ikke noe som helst tro på att det snur og blir positivt..
 
Tja, har ikke noen stor magefølelse egentlig. Føler det er 50/50 sjans. Men jeg sjekket historikken fra de to gangene jeg har vært gravid og da hadde jeg migrene fra 8dpo, så i går er første gangen jeg var lei meg for å ikke ha migrene :hilarious:

Hva med deg?
Haha, håpløst å lete etter symptomer egentlig :hilarious: Særlig også når alle svangerskap er ulike.

Magefølelsen sier ikke-gravid. Har egentlig følt på det hele veien i dpo-land. Men så er det jo alltid er ørlite håp om at det faktisk kan ha klaffet denne runden. Så kommer likevel teste frem til TR tenker jeg:laughing002
 
Hvor lang syklus har du?

Jeg er foreløpig på cd 22, og kjenner på en del symptomer på pms nå. Hodepine og ryggsmerter blant annet. Men det er jo egentlig litt for tidlig ettersom mensen ikke skal komme før om 6 dager :rolleyes:
Jeg har veldig kort syklus egentlig. Min vanlige sykluslengde har nå blitt rundt 22-23 dager. I dag er jeg på dag 21. Jeg hadde i utgangspunktet litt håp, på grunn av litt fraværende tegn på TR. Bruker vanligvis å spotte i en til to dager før og jeg bruker også å få en tung og ekkel følelse i magen flere dager i forvegen, men ikke nå. Nå som testen var negativ har jeg egentlig mistet håpet helt, for å være ærlig. :sad010

Tenker du å teste hver dag fremover eller vente?
 
Ånei, så kjedelig… Det høres kanskje ut som at det var kjemisk ja, siden det gikk så fort over. Veldig synd å høre, skjønner om du er lei deg nå❤️
Leste litt om det, og det eneste positive med det er at man kan jo bli gravid som det sto. Så får se på det sånn selv om jeg vet jeg kan. Tenker å fokusere på en super sunn mnd med 0 koffein feks. Skal i hvert fall spise masse Ananas i DpO land :hilarious:
 
Jeg har veldig kort syklus egentlig. Min vanlige sykluslengde har nå blitt rundt 22-23 dager. I dag er jeg på dag 21. Jeg hadde i utgangspunktet litt håp, på grunn av litt fraværende tegn på TR. Bruker vanligvis å spotte i en til to dager før og jeg bruker også å få en tung og ekkel følelse i magen flere dager i forvegen, men ikke nå. Nå som testen var negativ har jeg egentlig mistet håpet helt, for å være ærlig. :sad010

Tenker du å teste hver dag fremover eller vente?
Såpass kort ja! Det er fortsatt grunn til å ha litt håp ettersom at testene kan vise negativt frem til 14 dpo. Så jeg hadde testet igjen dersom mensen uteblir de neste to dagene. Særlig hvis du ikke har de typiske symptomene du pleier å ha til nå!

Tenker å teste en gang om dagen frem til TR. Har mange strimler å gå på, så det gjør meg ingenting. Det føles ganske greit siden jeg allerede har jekket forventningene ganske langt ned☺️
 
Såpass kort ja! Det er fortsatt grunn til å ha litt håp ettersom at testene kan vise negativt frem til 14 dpo. Så jeg hadde testet igjen dersom mensen uteblir de neste to dagene. Særlig hvis du ikke har de typiske symptomene du pleier å ha til nå!

Tenker å teste en gang om dagen frem til TR. Har mange strimler å gå på, så det gjør meg ingenting. Det føles ganske greit siden jeg allerede har jekket forventningene ganske langt ned☺️
Masse lykke til :Heartpink :love7
 
Jeg er bare 5DPO så ingen testing enda. Føler jeg har mange symptomer med murringer i magen, rar smak på maten, osv. Samtidig så er vi på PP16 og ingen baby enda, så sannsynligheten er vel større for at lynet slår ned i dass enn at det blir noe denne måneden også :crybaby2

Kjenner meg skikkelig trist og lei om dagen. Føler «alle» rundt meg blir gravide, inkludert mine nærmeste venninner hvor alt bare klaffer på første måneden. Sliter med å holde motet oppe, så kanskje like greit å ikke teste heller..
 
Jeg er bare 5DPO så ingen testing enda. Føler jeg har mange symptomer med murringer i magen, rar smak på maten, osv. Samtidig så er vi på PP16 og ingen baby enda, så sannsynligheten er vel større for at lynet slår ned i dass enn at det blir noe denne måneden også :crybaby2

Kjenner meg skikkelig trist og lei om dagen. Føler «alle» rundt meg blir gravide, inkludert mine nærmeste venninner hvor alt bare klaffer på første måneden. Sliter med å holde motet oppe, så kanskje like greit å ikke teste heller..
Vanskelig med disse dagene rundt IKM når man har prøvd så lenge :Heartpink :Heartpink :Heartpink
 
Enten så er jeg gravid eller så har jeg PMS fra helvete. Er lys våken og har vært det i 3t. Typisk det når mini for en gangs skyld sover… Har også måttet tisse 3 ganger i natt uten at jeg har drukket noe som helst. Kanskje jeg ryker på en test på morgenen hvis jeg klarer å holde meg lenger enn en time :smiley-ashamed004
 
Enten så er jeg gravid eller så har jeg PMS fra helvete. Er lys våken og har vært det i 3t. Typisk det når mini for en gangs skyld sover… Har også måttet tisse 3 ganger i natt uten at jeg har drukket noe som helst. Kanskje jeg ryker på en test på morgenen hvis jeg klarer å holde meg lenger enn en time :smiley-ashamed004

Hohoi samme her bare at jeg kun er 2DPO og har ofte insomnia rundt EL. Har ikke sovet et sekund og hankjønnet og mini sover og sover. Skal sies at det mini hadde et tisseuhell rundt kl. 5 så var hylgråt lvl 1000 i 5 min, men med tørr bleie og pysj, samt en melkeskvett var det rett tilbake til drømmeland så her ligger jeg da i fotenden av min side av sengen og hannen purksover mens mini ligger som en sjøstjerne i min seng :hilarious:

Har målt BBT fire ganger i løpet av natten. Ganske interessant. Fikk hvertfall fin graf i FF men blir jo ikke sånn superkorrekt når jeg har sovet nada
 
Jeg er bare 5DPO så ingen testing enda. Føler jeg har mange symptomer med murringer i magen, rar smak på maten, osv. Samtidig så er vi på PP16 og ingen baby enda, så sannsynligheten er vel større for at lynet slår ned i dass enn at det blir noe denne måneden også :crybaby2

Kjenner meg skikkelig trist og lei om dagen. Føler «alle» rundt meg blir gravide, inkludert mine nærmeste venninner hvor alt bare klaffer på første måneden. Sliter med å holde motet oppe, så kanskje like greit å ikke teste heller..
*Sniker*

Jeg skjønner deg kjempegodt! Det viste seg at to av mine nærmeste venninner begynte å prøve samtidig som meg. De endte opp med å bli gravide samme uka, mens jeg enda sitter her to år senere uten barn. Det er blytungt :Heartpink jeg har ingen ord som kan gjøre det bedre, ville bare fortelle deg at du er langt fra alene og følelsene dine er gyldige. Håper det klaffer snart for dere :Heartred
 
Sa til meg selv, ikke test før tidligst 9 DPO fordi jeg aldri har fått antydning til positiv før dette. 8 DPO i dag og tidlig morgen, og jeg tar så klart en test, vanlig MS. Jeg skimter noe, men er det bare skygge?:pompus:
 

Vedlegg

  • IMG_6370.jpeg
    IMG_6370.jpeg
    468,1 KB · Visninger: 62
Back
Topp