♥ IKM uke 38 ♥

Jeg er bare 5DPO så ingen testing enda. Føler jeg har mange symptomer med murringer i magen, rar smak på maten, osv. Samtidig så er vi på PP16 og ingen baby enda, så sannsynligheten er vel større for at lynet slår ned i dass enn at det blir noe denne måneden også :crybaby2

Kjenner meg skikkelig trist og lei om dagen. Føler «alle» rundt meg blir gravide, inkludert mine nærmeste venninner hvor alt bare klaffer på første måneden. Sliter med å holde motet oppe, så kanskje like greit å ikke teste heller..
Sender deg en kjempe klem :Heartred
 
Tok en ny test allerede etter 4 timer, da jeg fikk høre at morgenurin ikke var best å teste på. Mye sterkere nå vil jeg si :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_6380.jpeg
    IMG_6380.jpeg
    324,6 KB · Visninger: 68
Negativ test I dag også 10dpo. Det trodde ikke mannen kunne stemme, så nå dura han ut på butikken for å kjøpe andre tester :laughing005 ut i fra humøret, så skjønte han ikke att jeg ikke var gravid. Jeg var helt lik som jeg var på de andre graviditetene :laughing021

Jeg selv har ikke troen, siden testen er negativ I dag 10 dpo. Men har jo ett bittelite håp. Men ser jo de fleste får antydning til strek på denne tiden her.
 
Jeg var på do nå, og så at mensen hadde kommet? Den skal ikke komme før om 6 dager? Jeg er alltid presis. Kan det være festeblødninger?? Forvirra! Skal jeg kjøpe en test for å sjekke?
 
Hmm, var det mye blod?
Var en ikke lite, men ikke kjempe mye, tynt lag på papiret, på str med en golfball (sirkelen med blod assa), men når jeg dytta litt papir inn (vet man ikke skal gjøre det) men da kom det så og si ikkeno blod fra livsmot rappen. Har satt i tampong og skal sjekke etterpå. Skal i butikken nå
 
Var en ikke lite, men ikke kjempe mye, tynt lag på papiret, på str med en golfball (sirkelen med blod assa), men når jeg dytta litt papir inn (vet man ikke skal gjøre det) men da kom det så og si ikkeno blod fra livsmot rappen. Har satt i tampong og skal sjekke etterpå. Skal i butikken nå

Verdt å ta en test, selv om hvis det er festeblødning er nok ikke testen positiv enda /)
 
Jeg lurer på om jeg ser en strek på en test jeg tok i stas. 12 dpo og kveldsurin,men ser noe svakt og mener det er rosa. Noen som vet om jeg kan laste opp bilde som gjest?
 
Back
Topp