Er den tatt på samme urin? HCG konsentrasjonen varierer veldig (spesielt så tidlig)Vi får se! CB ultra tidlig synes ikke det Vis vedlegget 443923
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den tatt på samme urin? HCG konsentrasjonen varierer veldig (spesielt så tidlig)Vi får se! CB ultra tidlig synes ikke det Vis vedlegget 443923
Ja den er tatt på samme urinEr den tatt på samme urin? HCG konsentrasjonen varierer veldig (spesielt så tidlig)
Sniker litt! Jeg fikk også negativ CB ultratidlig, men fikk positiv MS test. Er nå 6+6 uker på vei Syns selv CB utratidlig slår ut en del senere enn strimmeltester. Når jeg fikk positiv på ultratidlig fikk jeg også positiv på CB digital, så ultratidlig er etter min mening dårlig til å være tidlig test Håper det er babystrek! ser i hvertfall sånn utVi får se! CB ultra tidlig synes ikke det Vis vedlegget 443923
Den vil bok bli sterkere utover dagen, ja gleder meg til neste test!Herregud, er helt i hundre her! Den burde være sterkere utover dagen? Kommer til å hyll grine om det går riktig vei, den er også rosa
Den der er jo rosa!! Det MÅ være babystrekVåkna til HP på 63, den den spratt ned til 62. Er sikker på at den vil gå til 63 igjen i løpet av dagen. Hadde gul utflod når jeg var på do.. så kjøpte strekk og kom en svak på minutte. Håper den blir sterkere og at det er en baby, eller så skjønner jeg ingen ting
10 DPO
Se der ja! Hva var det jeg sa?? Alt håp er ikke ute før TR komme eller testene er rosa Jeg syns den der er veldig tydelig for å være 10 DPO!Vis vedlegget 443922
Fikk denne nå, håååper sånn det er noe mer enn bare skygge
Åå jeg håper! Er faktisk 9 dpoSe der ja! Hva var det jeg sa?? Alt håp er ikke ute før TR komme eller testene er rosa Jeg syns den der er veldig tydelig for å være 10 DPO!
Fikk faktisk peak på monitor og positiv strimmel i dag igjen. Definitivt hormonelt grums hos meg endaTakl for svar, da gidder jeg ikke teste noe mer den runden her
For meg har det vært 7 og 9 dpo ut i fra egne beregninger men tar det med en klype salt uavhengig siden man ikke vet nøyaktig når EL erSpørsmål: apropos noe som blir nevnt ovenfor her. Er det slik at man får positiv test ca samme sted i syklus i hver graviditet eller kan dette svinge en del? Jeg fikk svak strek i 8 dpo sist, og forventer liksom det samme nå..
Det er strek på strimmelen da. Tipper det bare er for tidlig for at den digitale plukker det opp
Ja jeg håper det! Synes den er for sterk nå til skyggeDet er strek på strimmelen da. Tipper det bare er for tidlig for at den digitale plukker det opp
Den vil bok bli sterkere utover dagen, ja gleder meg til neste test!
Altså jeg dør Den har økt! Ser det mye bedre selv en på bildeDen der er jo rosa!! Det MÅ være babystrek
Jeg ser ogsåAltså jeg dør Den har økt! Ser det mye bedre selv en på bilde
Murringer, sinnsykt tørst, øm og murring i korsryggen og det har jeg kun når jeg er gravid og trøttJeg ser også
Har du noen symptomer?
Helt fantastisk! Det er ingenting annet å si enn gratulererAltså jeg dør Den har økt! Ser det mye bedre selv en på bilde
Se her vet du sier gratulerer jegAltså jeg dør Den har økt! Ser det mye bedre selv en på bilde
Gratulerer Var det denne gangen du hadde EL mot den siden du har trøbbel med eggstokken? Så stas om det funket å «hente» egget som du skrev om!Altså jeg dør Den har økt! Ser det mye bedre selv en på bilde
Helt fantastisk! Det er ingenting annet å si enn gratulerer
Se her vet du sier gratulerer jeg
Tror ikke det gikk, at noe som starta men gikk til grunne.. testene blir ikke sterkere lenger. Tok en i natt på do tur, skal ta en når jeg står opp. Gruer meg hatt så mye murringer og øm korsrygg, hvilepulsen gikk opp.. Nei, neste mnd blir det ananas spising på meg! Og hvilepulsen stupte drastisk i natt..Gratulerer Var det denne gangen du hadde EL mot den siden du har trøbbel med eggstokken? Så stas om det funket å «hente» egget som du skrev om!