♥ IKM uke 38 ♥

Vi får se! CB ultra tidlig synes ikke det Vis vedlegget 443923
Sniker litt! Jeg fikk også negativ CB ultratidlig, men fikk positiv MS test. Er nå 6+6 uker på vei :) Syns selv CB utratidlig slår ut en del senere enn strimmeltester. Når jeg fikk positiv på ultratidlig fikk jeg også positiv på CB digital, så ultratidlig er etter min mening dårlig til å være tidlig test :Heartred Håper det er babystrek! ser i hvertfall sånn ut
 
Herregud, er helt i hundre her! Den burde være sterkere utover dagen? Kommer til å hyll grine om det går riktig vei, den er også rosa :love7
Den vil bok bli sterkere utover dagen, ja :woot: gleder meg til neste test!
 
Gratulerer til dere som har fått strek! Krysser alt jeg har !

Helt blendahvit test her 10 dpo. Var egentlig tom for tester,men siden jeg har hjemmekontor idag greide jeg ikke slutte å tenke på dette og sykla i vei for å kjøpe test. Endte med Lloyd pharmacy sin test. Heeelt blenda. Noe utvannet urin,men likevel. Tror jeg er ute av gamet denne syklusen! Pmsen har gjort sitt inntog og. Mensen om fem dager
 
Våkna til HP på 63, den den spratt ned til 62. Er sikker på at den vil gå til 63 igjen i løpet av dagen. Hadde gul utflod når jeg var på do.. så kjøpte strekk og kom en svak på minutte. Håper den blir sterkere og at det er en baby, eller så skjønner jeg ingen ting :bag::smiley-angelic001

10 DPO
Den der er jo rosa!! Det MÅ være babystrek :love7 :Heartred
 
Takl for svar, da gidder jeg ikke teste noe mer den runden her :)
Fikk faktisk peak på monitor og positiv strimmel i dag igjen. Definitivt hormonelt grums hos meg enda :bored:
 

Vedlegg

  • IMG_2532.jpeg
    IMG_2532.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 0
Back
Topp