♥ IKM uke 38 ♥

Må bare lufte litt tanker! Prøver å være så optimistisk som jeg kan, men syntes det er så vanskelig. Det med å ha en eggleder gjør at jeg blir skikkelig trist, føler det kommer til å ta så lang tid og bli gravid igjen. Selv om mange blir gravide med den siden de mangler så syntes jeg det er så vanskelig å være positiv. Denne mnd er jeg sikker på at Høyre slapp, men blir så usikker siden jeg har kjent det på venstre side også. Vi har jo også alltid blitt lett gravide, så håper det virkelig klaffer snart.
Forstår godt at det er vanskelig å være positiv. Når man først har bestemt seg for at man skal begynne prøvingen, så er man med ett så sårbar. Man ønsker jo å få det til med en gang, også er det ikke alltid det blir sånn. Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden :love7 Du KAN jo bli gravid og det kan være helt tilfeldig at det ikke har skjedd på de første forsøkene. Jeg har troa på at det skjer snart!
 
1000024186.jpg

Her steg testene enda litt mere, tipper de blir negative i løpet av natta, eller om de kanskje har begynt å gått nedover allerede.. tester ikke mere før i morgen. El smertene har gitt seg også, det pleier jeg å ha i mange dager, men ikke denne gangen. Kan jeg regne el i morgen da? Vi går nok for en ekstra dag med aksjer denne gangen, da får vi se om det hjelper. Har ikke helt troen men :whacky011
 
Vis vedlegget 443311
Her steg testene enda litt mere, tipper de blir negative i løpet av natta, eller om de kanskje har begynt å gått nedover allerede.. tester ikke mere før i morgen. El smertene har gitt seg også, det pleier jeg å ha i mange dager, men ikke denne gangen. Kan jeg regne el i morgen da? Vi går nok for en ekstra dag med aksjer denne gangen, da får vi se om det hjelper. Har ikke helt troen men :whacky011
 
Dette er første gang jeg får positiv test to dager på rad.. Men siden den ble positiv først i går skal jeg regne EL i dag, eller i morgen siden testen er litt marginalt sterkere i dag? La inn aksjer i går, og satser på at mannen er med på en runde til i kveld :happy: Håper det er et superegg som slippes!!
IMG_4763.jpeg
 
Last edited:
Dette er første gang jeg får positiv test to dager på rad.. Men siden den ble positiv først i går skal jeg regne EL i dag, eller i morgen siden testen er litt marginalt sterkere i dag? La inn aksjer i går, og satser på at mannen er med på en runde til i kveld :happy: Håper det er et superegg som slippes!!
Vis vedlegget 443325
Hadde regnet fra i dag fordi stigningen begynte i går ref linken jeg delte i går :)
 
Forstår godt at det er vanskelig å være positiv. Når man først har bestemt seg for at man skal begynne prøvingen, så er man med ett så sårbar. Man ønsker jo å få det til med en gang, også er det ikke alltid det blir sånn. Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden :love7 Du KAN jo bli gravid og det kan være helt tilfeldig at det ikke har skjedd på de første forsøkene. Jeg har troa på at det skjer snart!
Ikke sant, har hatt sånn kjempe følelse av at nå klaffer det! Men, så kommer den sure tanken at det vet jeg at det ikke gjør. Er jo sykt hvor stressende det er å prøve egentlig.. Man blir så trist å lei seg når testen blir negativ :sorry: ja, jeg kan jo bli gravid. Så burde jo egentlig være mere optimistisk en negativ.

Takk for fine ord, søte deg :love7Håper det klaffer for mange av oss nå
 
Det er 13-14 år siden, så jeg husker ikke helt, men mener det var enkel dose. Lykke til :happy:
Tusen takk :happy:
Er usikker på om pillene vil ha noe å si for oss, da jeg har regelmessig EL og syklus, men skader vel ikke å prøve. Kan jeg spørre om du fikk utskrevet grunnet manglende EL eller bare som støttemedikament?
 
CBFM viser fortsatt low men tappen er lav og myk. Ikke åpen da men det gir forhåpning om at EL gjerne kommer til forventet tid :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_2311.jpeg
    IMG_2311.jpeg
    104,7 KB · Visninger: 5
Spennende at mange av dere har hatt LH topp allerede, og noen er kanskje på vei inn i dpo-land?

Har fulgt planen om å legge inn aksjer 4 dager før EL, og skal legge inn i morgen som er 1 dag før☺️ Spent på om det kommer til fungere! Vet at når vi ble gravid med min lille så la vi bare inn aksjer den ene dagen.

Og da begynner ventetiden for mange av oss.. får finne på ting for at dagene ikke skal gå så tregt :arghh:
 
Tusen takk :happy:
Er usikker på om pillene vil ha noe å si for oss, da jeg har regelmessig EL og syklus, men skader vel ikke å prøve. Kan jeg spørre om du fikk utskrevet grunnet manglende EL eller bare som støttemedikament?
Fikk aldri mensen/el tilbake da jeg sluttet på p-piller. Har pcos. Så da fikk jeg disse for å få i gang syklusen. Det var litt rart for jeg fikk aldri positiv el-test, så vi trodde ikke det funket. Så da tok jeg en provera-kur for å få mensen, men den funket heller ikke - fordi jeg allerede var gravid ;)
 
Nå murrer det fælt nedi der og stikker litt innimellom så tipper jeg har EL ca nå. Må prøve huske at jeg tror egget slipper fra venstre side denne gangen. Hvis jeg blir gravid skal jeg spørre på privat TUL om de kan se det. Sist tok jeg feil :p
 
Nå murrer det fælt nedi der og stikker litt innimellom så tipper jeg har EL ca nå. Må prøve huske at jeg tror egget slipper fra venstre side denne gangen. Hvis jeg blir gravid skal jeg spørre på privat TUL om de kan se det. Sist tok jeg feil :p
Det skal jeg også spørre om, hvis jeg blir gravid nå. Vet du om man må spørre innen en vis uke, eller har ikke det noe å si?
 
El i dag pga positiv eltest i går, men tappen min er allerede på vei til å lukke seg. Er det normalt? :p
 
Back
Topp