♥ IKM uke 38 ♥

Er bare 2 DPO, men er så sykt ØM i livmora! Det murrer konstant :wtf:

Leser så mye forskjellig, men er 2 dager og 10 timer siden EL.

Vedlegg

• IMG_4537.png
    IMG_4537.png
    881,4 KB · Visninger: 42
Last edited:
Er bare 2 DPO, men er så sykt ØM i livmora! Det murrer konstant :wtf:

Leser så mye forskjellig, men er 2 dager og 10 timer siden EL.
Det er så spennende med dpo-land, men kjenner allerede at jeg gruer meg :nailbiting: Det er så mange tanker og følelser, og alle signaler fra kroppen blir så store og viktige…

Det er så spennende med dpo-land, men kjenner allerede at jeg gruer meg :nailbiting: Det er så mange tanker og følelser, og alle signaler fra kroppen blir så store og viktige…
Helt enig, det er grusomt :nailbiting:
Skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste denne gangen, for jeg føler det bare gjør det verre for meg å teste tidlig.
Det føltes som om jeg hadde EL i dag, så tror jeg tar utgangspunkt i det, selvom både Premom og Flo sier at det er i morgen…

Så sant det du sier.. Føler også at de 5 første DPO dagene er grusomt lange

Skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste denne gangen, for jeg føler det bare gjør det verre for meg å teste tidlig.
Det føltes som om jeg hadde EL i dag, så tror jeg tar utgangspunkt i det, selvom både Premom og Flo sier at det er i morgen…
Endelig DPO land fra i morgen da :smiley-bounce012

Samme her, må unngå å teste for tidlig. Psykien min klarer ikke alle de blenda testene som blir tatt altfor tidlig, og så vente de grusomme 24 timene for å ta en ny test :arghh:

Fikk aldri mensen/el tilbake da jeg sluttet på p-piller. Har pcos. Så da fikk jeg disse for å få i gang syklusen. Det var litt rart for jeg fikk aldri positiv el-test, så vi trodde ikke det funket. Så da tok jeg en provera-kur for å få mensen, men den funket heller ikke - fordi jeg allerede var gravid ;)
Jeg skjønner, takk for svar :shy:
Moro at det klaffet da, og skjønner jo godt at det ikke funket med provera :hilarious:
Da er nok muligens clomide feil medikament for meg, men det gjenstår jo å se om noen uker!

Eggløsningstesten i går kveld var veldig sterk, men ikke positiv. Den jeg tok nå på morgningen er svakere.. går det Ann å ha eggløsning selvom testen ikke slår ut positivt? Gikk vi glipp av eggløsninga i går?? Hvis vi gikk glipp av den, er alt håp ute for denne mnd også? La inn askjer 2/9 og 4/9.
IMG_3546.jpeg
Den positive eggløsningstesten jeg hadde forrige mnd.
IMG_3547.jpeg

Eggløsningstesten i går kveld var veldig sterk, men ikke positiv. Den jeg tok nå på morgningen er svakere.. går det Ann å ha eggløsning selvom testen ikke slår ut positivt? Gikk vi glipp av eggløsninga i går?? Hvis vi gikk glipp av den, er alt håp ute for denne mnd også? La inn askjer 2/9 og 4/9.Vis vedlegget 443405Den positive eggløsningstesten jeg hadde forrige mnd.
Vis vedlegget 443406
Hvis den var positiv i går så har du EL i dag, så legg om aksjer i dag. Men, er ikke sikkert den har vært, så jeg hadde fortsatt med å teste. Har skjønt at den kan hoppe opp og ned.

I morges fikk jeg høy på fertilitetsmonitoren, men fortsatt ganske lavt på mine egne tester.

Gynekologen sa på tirsdag at eggløsningen skulle være veldig snart, om to dager. Det var i går :nailbiting: Kan det være er dårlig tegn? At foliklene vokser «for mye» og dermed blir av dårlig kvalitet?
Huff, jeg er min egen verste fiende når jeg begynner med tankekjør og krisemaksimering:shifty:

Vedlegg

• IMG_5468.png
    IMG_5468.png
    1,4 MB · Visninger: 36
I morges fikk jeg høy på fertilitetsmonitoren, men fortsatt ganske lavt på mine egne tester.

Gynekologen sa på tirsdag at eggløsningen skulle være veldig snart, om to dager. Det var i går :nailbiting: Kan det være er dårlig tegn? At foliklene vokser «for mye» og dermed blir av dårlig kvalitet?
Huff, jeg er min egen verste fiende når jeg begynner med tankekjør og krisemaksimering:shifty:
Gynekologen er nok ikke helt presis, jeg har alltid fått høre «snart» så den kommer i løpet av helgen og det blir gode egg :Heartred
Venninna mi fikk også høy på monitoren og svake tester, plutselig snudde det. Så holde motet oppe og styr negative tanker bort :happy:

Sa han hvor stort egget var? Det vil jo slippe når det selv er modent, det kan være alt fra 18mm til 28mm (hvis jeg ikke husker feil) mine ser ut til å slippe når de er ca 24 mm.
Det vokser ca 2 mm i døgnet :)

Gir offisielt opp EL testing :laughing002 Aldri klart å finne peak ordentlig, føles som sløsing med penger. Så blir litt gjetning fra meg, men kommer til å følge Flo som sier jeg hadde EL igår.

Ikke følt noe stikking denne syklusen som er litt rart (hatt det veldig kraftig alle syklusene etter EXU), men har den vanlige kvalmen som kommer rundt EL.

Celleprøve og samtale med legen om endometriet mitt dag, ganske nervøs for det…

Gir offisielt opp EL testing :laughing002 Aldri klart å finne peak ordentlig, føles som sløsing med penger. Så blir litt gjetning fra meg, men kommer til å følge Flo som sier jeg hadde EL igår.

Ikke følt noe stikking denne syklusen som er litt rart (hatt det veldig kraftig alle syklusene etter EXU), men har den vanlige kvalmen som kommer rundt EL.

Celleprøve og samtale med legen om endometriet mitt dag, ganske nervøs for det…
Krysser fingre for at du er i dpoland!
Og lykke til med celleprøve og samtale :Heartpink
Jeg har endometriosekonsultasjon og celleprøve til tirsdag, skjønner at du gruer deg.

Det ble bare med den ene gangen denne mnd. Sykdom kom snikende i går. Jeg var så sykt dårlig i natt med oppkast og feber. Veldig rart at jeg får det (og at jeg er førstemann ut i familien) når jeg har avspasert hele uken. Jeg skjønner ikke hvor jeg har fått det fra :wacky:

MEN så dårlig som jeg var i natt så begynte jeg å revurdere å få et barn til. Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap og fikk minner om at zofran ikke hjalp da heller. Jeg husker jeg tenkte mye på abort fordi jeg var så dårlig. Vet ikke om jeg orker det i mange uker igjen. Var nok med en natt i natt :hilarious: nå har jeg heldigvis ikke kastet opp på noen timer. Lå og kastet opp på tom mage. Uff, flashback!!

Nå begynner jeg plutselig å lure på om EL allerede har vært? Har hatt masse el-slim helt siden forrige lørdag, og i går hadde jeg stikninger i venstre side, mens for 2-3 dager siden hadde jeg litt kramper. Flo sier i morgen, så har derfor ignorert litt disse signalene, og tenkt at den kommer presist.

Men i dag har utfloden min endret seg til hvit og kremete. Er ikke det tegn på at EL har vært?

Nå begynner jeg plutselig å lure på om EL allerede har vært? Har hatt masse el-slim helt siden forrige lørdag, og i går hadde jeg stikninger i venstre side, mens for 2-3 dager siden hadde jeg litt kramper. Flo sier i morgen, så har derfor ignorert litt disse signalene, og tenkt at den kommer presist.

Men i dag har utfloden min endret seg til hvit og kremete. Er ikke det tegn på at EL har vært?
Kan høres sånn ut, har du prøvd og kjenne på livmortappen

Ja, det kan jo høres sånn ut. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL i går, og allerede i dag er utfloden hvit og kremete.

Back
Topp