Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så spennende med dpo-land, men kjenner allerede at jeg gruer meg Det er så mange tanker og følelser, og alle signaler fra kroppen blir så store og viktige…Er bare 2 DPO, men er så sykt ØM i livmora! Det murrer konstant
Leser så mye forskjellig, men er 2 dager og 10 timer siden EL.
Helt enig, det er grusomtDet er så spennende med dpo-land, men kjenner allerede at jeg gruer meg Det er så mange tanker og følelser, og alle signaler fra kroppen blir så store og viktige…
Så sant det du sier.. Føler også at de 5 første DPO dagene er grusomt langeDet er så spennende med dpo-land, men kjenner allerede at jeg gruer meg Det er så mange tanker og følelser, og alle signaler fra kroppen blir så store og viktige…
Endelig DPO land fra i morgen daHelt enig, det er grusomt
Skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste denne gangen, for jeg føler det bare gjør det verre for meg å teste tidlig.
Det føltes som om jeg hadde EL i dag, så tror jeg tar utgangspunkt i det, selvom både Premom og Flo sier at det er i morgen…
Samme her, må unngå å teste for tidlig. Psykien min klarer ikke alle de blenda testene som blir tatt altfor tidlig, og så vente de grusomme 24 timene for å ta en ny testHelt enig, det er grusomt
Skal prøve å vente så lenge som mulig med å teste denne gangen, for jeg føler det bare gjør det verre for meg å teste tidlig.
Det føltes som om jeg hadde EL i dag, så tror jeg tar utgangspunkt i det, selvom både Premom og Flo sier at det er i morgen…
Jeg skjønner, takk for svarFikk aldri mensen/el tilbake da jeg sluttet på p-piller. Har pcos. Så da fikk jeg disse for å få i gang syklusen. Det var litt rart for jeg fikk aldri positiv el-test, så vi trodde ikke det funket. Så da tok jeg en provera-kur for å få mensen, men den funket heller ikke - fordi jeg allerede var gravid
Hvis den var positiv i går så har du EL i dag, så legg om aksjer i dag. Men, er ikke sikkert den har vært, så jeg hadde fortsatt med å teste. Har skjønt at den kan hoppe opp og ned.Eggløsningstesten i går kveld var veldig sterk, men ikke positiv. Den jeg tok nå på morgningen er svakere.. går det Ann å ha eggløsning selvom testen ikke slår ut positivt? Gikk vi glipp av eggløsninga i går?? Hvis vi gikk glipp av den, er alt håp ute for denne mnd også? La inn askjer 2/9 og 4/9.Vis vedlegget 443405Den positive eggløsningstesten jeg hadde forrige mnd.
Vis vedlegget 443406
Gynekologen er nok ikke helt presis, jeg har alltid fått høre «snart» så den kommer i løpet av helgen og det blir gode eggI morges fikk jeg høy på fertilitetsmonitoren, men fortsatt ganske lavt på mine egne tester.
Gynekologen sa på tirsdag at eggløsningen skulle være veldig snart, om to dager. Det var i går Kan det være er dårlig tegn? At foliklene vokser «for mye» og dermed blir av dårlig kvalitet?
Huff, jeg er min egen verste fiende når jeg begynner med tankekjør og krisemaksimering
Sa han hvor stort egget var? Det vil jo slippe når det selv er modent, det kan være alt fra 18mm til 28mm (hvis jeg ikke husker feil) mine ser ut til å slippe når de er ca 24 mm.I morges fikk jeg høy på fertilitetsmonitoren, men fortsatt ganske lavt på mine egne tester.
Gynekologen sa på tirsdag at eggløsningen skulle være veldig snart, om to dager. Det var i går Kan det være er dårlig tegn? At foliklene vokser «for mye» og dermed blir av dårlig kvalitet?
Huff, jeg er min egen verste fiende når jeg begynner med tankekjør og krisemaksimering
Krysser fingre for at du er i dpoland!Gir offisielt opp EL testing Aldri klart å finne peak ordentlig, føles som sløsing med penger. Så blir litt gjetning fra meg, men kommer til å følge Flo som sier jeg hadde EL igår.
Ikke følt noe stikking denne syklusen som er litt rart (hatt det veldig kraftig alle syklusene etter EXU), men har den vanlige kvalmen som kommer rundt EL.
Celleprøve og samtale med legen om endometriet mitt dag, ganske nervøs for det…
Tusen takk! Lykke til du også Håper du får noen gode svar/god hjelp!Krysser fingre for at du er i dpoland!
Og lykke til med celleprøve og samtale
Jeg har endometriosekonsultasjon og celleprøve til tirsdag, skjønner at du gruer deg.
Kan høres sånn ut, har du prøvd og kjenne på livmortappenNå begynner jeg plutselig å lure på om EL allerede har vært? Har hatt masse el-slim helt siden forrige lørdag, og i går hadde jeg stikninger i venstre side, mens for 2-3 dager siden hadde jeg litt kramper. Flo sier i morgen, så har derfor ignorert litt disse signalene, og tenkt at den kommer presist.
Men i dag har utfloden min endret seg til hvit og kremete. Er ikke det tegn på at EL har vært?
Ja, det kan jo høres sånn ut. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL i går, og allerede i dag er utfloden hvit og kremete.Nå begynner jeg plutselig å lure på om EL allerede har vært? Har hatt masse el-slim helt siden forrige lørdag, og i går hadde jeg stikninger i venstre side, mens for 2-3 dager siden hadde jeg litt kramper. Flo sier i morgen, så har derfor ignorert litt disse signalene, og tenkt at den kommer presist.
Men i dag har utfloden min endret seg til hvit og kremete. Er ikke det tegn på at EL har vært?