Haha! Er jo helt latterlig hvor sterk den teste trangen er egentlig.. jeg tok en bare for å ta en og unnskyldningen var, da har jeg en å sammenligne med3 dpo og har allerede testetrang planen er å vente til 10 dpo, men det har jeg aldri klart før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Er jo helt latterlig hvor sterk den teste trangen er egentlig.. jeg tok en bare for å ta en og unnskyldningen var, da har jeg en å sammenligne med3 dpo og har allerede testetrang planen er å vente til 10 dpo, men det har jeg aldri klart før
Vent, har du tatt en allerede?!Haha! Er jo helt latterlig hvor sterk den teste trangen er egentlig.. jeg tok en bare for å ta en og unnskyldningen var, da har jeg en å sammenligne med
Ja!! Viste den ble negativ da.. bare måtte ha en med tanke på alle skyggene man får fortiden, så er det greit med en skygge fri testVent, har du tatt en allerede?!
Jeg skal teste lørdag 14. er planen! Meeen jeg har tester i hus heheDenne gangen SKAL jeg vente til 10 dpo ass, som er søndag 15. september. Tror det skal gå bra så lenge jeg ikke har noen tester i hus
Haha uff det har jeg gjort mange ganger og! Eller at jeg overbeviser meg selv om å starte 4/5 dpo fordi da forventer jeg ingenting og blir ikke skuffetHaha! Er jo helt latterlig hvor sterk den teste trangen er egentlig.. jeg tok en bare for å ta en og unnskyldningen var, da har jeg en å sammenligne med
Godt jeg ikke er aleneHaha uff det har jeg gjort mange ganger og! Eller at jeg overbeviser meg selv om å starte 4/5 dpo fordi da forventer jeg ingenting og blir ikke skuffet
Velkommen hit til ossBeklager rot altså, men med el i dag har jeg fått IKM 22.09. Så da hører jeg hjemme her likevel da.. Jeg skylder på at jeg er i første syklus etter spiraluttak
Det går helt fint kroppen er som den er. Jeg hører nok ikke hjemme i denne gruppen siden EL lar vente på segBeklager rot altså, men med el i dag har jeg fått IKM 22.09. Så da hører jeg hjemme her likevel da.. Jeg skylder på at jeg er i første syklus etter spiraluttak
Oj, to uker for tidlig. Hvordan går det an å ha EL så raskt og deretter TR så raskt?Jeg kan visst settes på TR alt Veldig unormalt for meg, men må ha hatt EL rett etter forrige?
Aner ikke Våknet med en del blod, men tenkte det kun var fra celleprøven. Men nå er det kramper + blødd igjennom tampong på under 2 timer. Så er ikke noe tvilOj, to uker for tidlig. Hvordan går det an å ha EL så raskt og deretter TR så raskt?
Gjerne hormonell ubalanse ikke godt å si. Får håpe systemet ditt finner ut at du ikke bestilte femtendagerssyklusAner ikke Våknet med en del blod, men tenkte det kun var fra celleprøven. Men nå er det kramper + blødd igjennom tampong på under 2 timer. Så er ikke noe tvil
Samme her! Det murrer litt, tendens til små kramper. Vet ikke helt hva jeg skal tro.5 DPO og har små mensen smerter, håper håper håper virkelig at det er en liten baby Er så redd for å bli skuffet også.. Uannsett, EN dag må det jo klaffe igjen
Sant, men ja håper virkelig ikke kroppen tenker at dette bør bli den nye normalen Dette var veldig skuffende, men gleder meg masse til å følge dere andre når testingen begynnerGjerne hormonell ubalanse ikke godt å si. Får håpe systemet ditt finner ut at du ikke bestilte femtendagerssyklus
Det skjønner jeg godt! Men fikk du noe LH topp hvis du testet for det denne måneden?Sant, men ja håper virkelig ikke kroppen tenker at dette bør bli den nye normalen Dette var veldig skuffende, men gleder meg masse til å følge dere andre når testingen begynner
Jaaaa! X alt som x kanSamme her! Det murrer litt, tendens til små kramper. Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Heeelt enig i at det kommer til å klaffe for oss begge en gang
Tatt en test i dag også?Jaaaa! X alt som x kan