♥ IKM uke 38 ♥

Dere - akkurat samme her!! Det MÅ jo være et tegn på at vi alle tre er gravide :hilarious: Det er det jeg sier til meg selv i hvert fall:smiley-angelic006
Håper det, første jeg sjekker når jeg våkner er Hvilepulsen på klokka.. men den gikk en ned i natt :dead: Vil ha den opp!!!

Last edited:
Dere - akkurat samme her!! Det MÅ jo være et tegn på at vi alle tre er gravide :hilarious: Det er det jeg sier til meg selv i hvert fall:smiley-angelic006
Håper det, men jeg hadde det ganske likt etter EL forrige syklus også. Var jo ikke gravid da, men har aldri opplevd det tidligere. Da jeg faktisk var gravid var det ordentlige murringer første gang og ingenting gangen etter. Sykt irriterende at det skal være så forskjellig :rolleyes:

Fyrte av en test 5 dpo:facepalm: Nå er jeg i gang så da kan jeg like godt bare teste hver dag:hilarious:
IMG_8965.jpeg

Håper det, men jeg hadde det ganske likt etter EL forrige syklus også. Var jo ikke gravid da, men har aldri opplevd det tidligere. Da jeg faktisk var gravid var det ordentlige murringer første gang og ingenting gangen etter. Sykt irriterende at det skal være så forskjellig :rolleyes:
Men da er det mulig, hvis du har hatt det før og faktisk vært gravid! Selv om det åpenbart ikke er noe sikkert tegn:confused013

Fyrte av en test 5 dpo:facepalm: Nå er jeg i gang så da kan jeg like godt bare teste hver dag:hilarious:Vis vedlegget 443636
Like greit å sette igang, samme gjorde jeg idag 6dpo :hilarious:
Slenger meg på :hilarious:
Det er bra dere tre er i gruppa og gir alle oss andre god underholdning mens vi venter :hilarious: Må innrømme at det frister liiitt å teste, men vet bare at det var pyton forrige syklus, så holder meg unna så lenge jeg klarer:smiley-bounce012

Skriver ned litt "symptomer" så jeg kan komme tilbake hit neste syklus og sammenligne .
6 dpo: brystene føles litt tunge. Har kramper av og på.. og det sikker i livmoren av og til (samme følelse som etter en celleprøve..). Og bare en sterk følelse av at nå skjer det .
Vel... Vi får se.
Tester på onsdag første gang. Fikk en svak positiv 8 dpo i februar i år. Endte i MA da ☹️. Vet egentlig ikke hvordan det vil bli om jeg blir gravid igjen,om jeg kommer til å klare å slappe av.
Vi får se ♥️

Det er bra dere tre er i gruppa og gir alle oss andre god underholdning mens vi venter :hilarious: Må innrømme at det frister liiitt å teste, men vet bare at det var pyton forrige syklus, så holder meg unna så lenge jeg klarer:smiley-bounce012
Må lage litt underholdning :hilarious: Egentlig så ser jeg ikke noe vits, siden puls klokka er en graviditetstest i seg selv.. men altså, dagene er så lange å kjedelige så må ha noe å gjøre :dead::laughing001

Det var litt annerledes enn det jeg kjenner på nå, og det kom ikke før 8 dpo, men ingenting er umulig selvfølgelig :) Blir spennende å se alle sine tester etter hvert!
Ja, ikke sant. Det kan bare være middagen fra i går eller kroppen som reagerer etter EL… Ikke lett å vite!

Må lage litt underholdning :hilarious: Egentlig så ser jeg ikke noe vits, siden puls klokka er en graviditetstest i seg selv.. men altså, dagene er så lange å kjedelige så må ha noe å gjøre :dead::laughing001
Jeg hadde nesten ikke turt å bruke pulsklokke nå kjenner jeg. Skjønner veldig godt at du sjekker den ofte! Forrige graviditet fikk jeg et varsel om at pulsen hadde gått opp, og det var faktisk en av de første tingene som gjorde at jeg mistenkte at jeg var gravid:oops:

Jeg hadde nesten ikke turt å bruke pulsklokke nå kjenner jeg. Skjønner veldig godt at du sjekker den ofte! Forrige graviditet fikk jeg et varsel om at pulsen hadde gått opp, og det var faktisk en av de første tingene som gjorde at jeg mistenkte at jeg var gravid:oops:
Samme her, hver gang.. :bag:

Det var litt annerledes enn det jeg kjenner på nå, og det kom ikke før 8 dpo, men ingenting er umulig selvfølgelig :) Blir spennende å se alle sine tester etter hvert!
Sniker fra uke 37 :Heartpink jeg kjente et skarp stikk og krampe tak 5 dpo, etter det en del murringer 6,7 dpo. testet positivt 8 dpo :happy: så var et tydelig tegn for meg at noe var anderledes denne syklusen. Lykke til alle sammen og happy ananas spising i dpo land :hilarious::joyful:

Back
Topp