♥ IKM uke 38 ♥

Dere - akkurat samme her!! Det MÅ jo være et tegn på at vi alle tre er gravide :hilarious: Det er det jeg sier til meg selv i hvert fall:smiley-angelic006
Håper det, men jeg hadde det ganske likt etter EL forrige syklus også. Var jo ikke gravid da, men har aldri opplevd det tidligere. Da jeg faktisk var gravid var det ordentlige murringer første gang og ingenting gangen etter. Sykt irriterende at det skal være så forskjellig :rolleyes:
 
Fyrte av en test 5 dpo:facepalm: Nå er jeg i gang så da kan jeg like godt bare teste hver dag:hilarious:
IMG_8965.jpeg
 
Håper det, men jeg hadde det ganske likt etter EL forrige syklus også. Var jo ikke gravid da, men har aldri opplevd det tidligere. Da jeg faktisk var gravid var det ordentlige murringer første gang og ingenting gangen etter. Sykt irriterende at det skal være så forskjellig :rolleyes:
Men da er det mulig, hvis du har hatt det før og faktisk vært gravid! Selv om det åpenbart ikke er noe sikkert tegn:confused013
 
Fyrte av en test 5 dpo:facepalm: Nå er jeg i gang så da kan jeg like godt bare teste hver dag:hilarious:Vis vedlegget 443636
Like greit å sette igang, samme gjorde jeg idag 6dpo :hilarious:
Slenger meg på :hilarious:
Det er bra dere tre er i gruppa og gir alle oss andre god underholdning mens vi venter :hilarious: Må innrømme at det frister liiitt å teste, men vet bare at det var pyton forrige syklus, så holder meg unna så lenge jeg klarer:smiley-bounce012
 
Back
Topp