♥ IKM uke 38 ♥

I dag stikker det skikkelig hos meg, og har en del kramper. Hadde det i går også, men ikke like tydelig. Føles ut som jeg kjenner det i venstre eggleder, men det virker lite trolig:hilarious:

Sniker fra uke 37 :Heartpink jeg kjente et skarp stikk og krampe tak 5 dpo, etter det en del murringer 6,7 dpo. testet positivt 8 dpo :happy: så var et tydelig tegn for meg at noe var anderledes denne syklusen. Lykke til alle sammen og happy ananas spising i dpo land :hilarious::joyful:
Gratulerer! Eeeek. Er 8 dpo imorgen og tenker å teste da jeg og

7 DPO :dead: :laughing001 And Nothing! Men, er ikke mye reaksjon på hvilepulsen enda heller..

Vedlegg

• IMG_4798.jpeg
    IMG_4798.jpeg
    100,4 KB · Visninger: 47
  • IMG_4799.jpeg
    IMG_4799.jpeg
    144,3 KB · Visninger: 49
Den er veldig fin! Står her at det er veldig sannsynlig for meg at egget fester seg på fredag. Så da kan det hende jeg ryker på en test lørdag :joyful:
Torsdag på meg, så x alt som x kan :love7
Venter i spenning og krysser fingrene for dere!!
Det står lørdag for meg, men om jeg tester på søndag og finner ut at jeg er gravid så er jeg akkurat 3+0, og det syntes jeg er for tidlig for å finne ut av det. De første ukene av graviditeten går om mulig enda saktere enn dpo-land, så tror fortsatt det er lurt å vente litt for min del :p

Torsdag på meg, så x alt som x kan :love7
Samme her!!!

Det står lørdag for meg, men om jeg tester på søndag og finner ut at jeg er gravid så er jeg akkurat 3+0, og det syntes jeg er for tidlig for å finne ut av det. De første ukene av graviditeten går om mulig enda saktere enn dpo-land, så tror fortsatt det er lurt å vente litt for min del :p
Ja, du kan godt vente enda en uke til IKM. Det er jo sikrere, og resultatet er ofte veldig klart og tydelig.

Samme her!!!

Ja, du kan godt vente enda en uke til IKM. Det er jo sikrere, og resultatet er ofte veldig klart og tydelig.
Jeg har egentlig kun fått positiv test ved IKM med alle barna. RFSU 13 DPO og Mai baby der den første også er 13 DPO. Så er jo det beste og vente til da.

Vedlegg

• IMG_6662.jpeg
    IMG_6662.jpeg
    804,9 KB · Visninger: 31
  • 8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    704,8 KB · Visninger: 28
Jeg har egentlig kun fått positiv test ved IKM med alle barna. RFSU 13 DPO og Mai baby der den første også er 13 DPO. Så er jo det beste og vente til da.
Ja, alle råd sier jo at man skal vente minst to uker etter EL. Jeg har heller ikke testet før etter IKM ved tidligere graviditeter, men da hadde jeg en litt mer tilbakelent holdning til å bli gravid. Nå derimot vil jeg så gjerne bli gravid slik at førstemann skal ha et søsken som er tett i alder:love7

Ja, alle råd sier jo at man skal vente minst to uker etter EL. Jeg har heller ikke testet før etter IKM ved tidligere graviditeter, men da hadde jeg en litt mer tilbakelent holdning til å bli gravid. Nå derimot vil jeg så gjerne bli gravid slik at førstemann skal ha et søsken som er tett i alder:love7
Samme her :Heartred Nå er han 18 mnd, så håper det virkelig klaffe snart for oss begge to

7 DPO kveld, håper det utvikler seg til baby strekk.. Eller så skal jeg bytte mellom navn til Skygge Dama :laughing001

Vedlegg

• IMG_4841.jpeg
    IMG_4841.jpeg
    79,1 KB · Visninger: 68
  • IMG_4835.jpeg
    IMG_4835.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 69
Back
Topp