I dag stikker det skikkelig hos meg, og har en del kramper. Hadde det i går også, men ikke like tydelig. Føles ut som jeg kjenner det i venstre eggleder, men det virker lite trolig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Eeeek. Er 8 dpo imorgen og tenker å teste da jeg ogSniker fra uke 37 jeg kjente et skarp stikk og krampe tak 5 dpo, etter det en del murringer 6,7 dpo. testet positivt 8 dpo så var et tydelig tegn for meg at noe var anderledes denne syklusen. Lykke til alle sammen og happy ananas spising i dpo land
Mye som kan skje enda7 DPO And Nothing! Men, er ikke mye reaksjon på hvilepulsen enda heller..
Ja, på sønnen min så gikk den ikke opp før IKMMye som kan skje enda
Jeg har pulsklokke, men har slått av pulsmålingen. Tør ikke å se
Den er veldig fin! Står her at det er veldig sannsynlig for meg at egget fester seg på fredag. Så da kan det hende jeg ryker på en test lørdagDeler den her
Implantation Calculator: Calculate When the Embryo Implants
Calculate your implantation!babymed.com
Torsdag på meg, så x alt som x kanDen er veldig fin! Står her at det er veldig sannsynlig for meg at egget fester seg på fredag. Så da kan det hende jeg ryker på en test lørdag
Den er veldig fin! Står her at det er veldig sannsynlig for meg at egget fester seg på fredag. Så da kan det hende jeg ryker på en test lørdag
Venter i spenning og krysser fingrene for dere!!Torsdag på meg, så x alt som x kan
Samme her!!!Torsdag på meg, så x alt som x kan
Ja, du kan godt vente enda en uke til IKM. Det er jo sikrere, og resultatet er ofte veldig klart og tydelig.Venter i spenning og krysser fingrene for dere!!
Det står lørdag for meg, men om jeg tester på søndag og finner ut at jeg er gravid så er jeg akkurat 3+0, og det syntes jeg er for tidlig for å finne ut av det. De første ukene av graviditeten går om mulig enda saktere enn dpo-land, så tror fortsatt det er lurt å vente litt for min del
Venter i spenning og krysser fingrene for dere!!
Det står lørdag for meg, men om jeg tester på søndag og finner ut at jeg er gravid så er jeg akkurat 3+0, og det syntes jeg er for tidlig for å finne ut av det. De første ukene av graviditeten går om mulig enda saktere enn dpo-land, så tror fortsatt det er lurt å vente litt for min del
Jeg har egentlig kun fått positiv test ved IKM med alle barna. RFSU 13 DPO og Mai baby der den første også er 13 DPO. Så er jo det beste og vente til da.Samme her!!!
Ja, du kan godt vente enda en uke til IKM. Det er jo sikrere, og resultatet er ofte veldig klart og tydelig.
Ja, alle råd sier jo at man skal vente minst to uker etter EL. Jeg har heller ikke testet før etter IKM ved tidligere graviditeter, men da hadde jeg en litt mer tilbakelent holdning til å bli gravid. Nå derimot vil jeg så gjerne bli gravid slik at førstemann skal ha et søsken som er tett i alderJeg har egentlig kun fått positiv test ved IKM med alle barna. RFSU 13 DPO og Mai baby der den første også er 13 DPO. Så er jo det beste og vente til da.
Samme her Nå er han 18 mnd, så håper det virkelig klaffe snart for oss begge toJa, alle råd sier jo at man skal vente minst to uker etter EL. Jeg har heller ikke testet før etter IKM ved tidligere graviditeter, men da hadde jeg en litt mer tilbakelent holdning til å bli gravid. Nå derimot vil jeg så gjerne bli gravid slik at førstemann skal ha et søsken som er tett i alder
Åååh, ja jeg håper SÅ mye denne månedenSamme her Nå er han 18 mnd, så håper det virkelig klaffe snart for oss begge to
JaaaÅååh, ja jeg håper SÅ mye denne måneden
2 år og 3-4 måneder i mellom høres jo perfekt ut
Oi så spennende! Jeg testet både i går og i dag og er ikke i nærheten av en sånn «skygge» jeg tipper babystrek!7 DPO kveld, håper det utvikler seg til baby strekk.. Eller så skal jeg bytte mellom navn til Skygge Dama
Har fått så mange av de så er ikke optimistisk! Men, en dag må det snuOi så spennende! Jeg testet både i går og i dag og er ikke i nærheten av en sånn «skygge» jeg tipper babystrek!
Har fått så mange av de så er ikke optimistisk! Men, en dag må det snu
Ja, kjøpte mange nye i stad. Skal legge meg tidlig så det går fort Tydeligere nå tør! Håper virkelig det er noså kjedelig! Skal du teste igjen i morgen?