♥ IKM uke 38 ♥

Monitoren viser fortsatt høy, men den tester jo kun på morgenurin. Jeg må vel ha hatt EL?!
Vis vedlegget 443791
Den eneste logiske forklaringen jeg har for at det ikke har slått ut på monitoren er at det ble testet på utvannet urin etter å ha vært på utdrikningslaget dagen/kvelden før. Da drakk jeg veldig mye væske, så jeg tror nesten at det er grunnen til at monitoren ikke har slått ut. Eller?

Var hos gyn CD 10 og hun tippet EL på CD 12, så det er jo ikke helt merkelig om det skulle være sånn som her at jeg fikk positiv strimmel på CD 15. Hadde EL smerter lørdag kveld, og jeg som var helt kvitt det har merket EL smerter igjen nå som jeg tester Letrozol. Husker jeg fikk intense smerter sist jeg prøvde det, men nå var det bare ubehagelig.

Kjenner bare jeg bruker så mye energi på å fundere på om jeg har hatt EL eller ikke, kun på grunn av monitoren. Strimmel og kroppslige symptomer, samt time hos gyn sier jo at jeg har hatt det…
Jeg tenker du hadde EL smerter på lørdag kveld. Man kan ha litt små smerter i noen dager etterpå.. Har ingen erfaring med Letrozol.
 
IMG_8988.jpeg
7 dpo kveld, synes kanskje skyggen/(babystreken?) er litt tydeligere, men hører mange får skygge på make sure. Aldri fått det selv
 
6dpo og så klart blenda :smiley-bounce022 men det blir spennende å se, denne gangen har jeg mensmurringer, det har jeg hatt siden rett etter el. Og jeg pleier å spotte jevnt mellom el og mens, det har jeg heller ikke gjort denne gangen. Håper det er ett godt tegn!
1000024239.jpg
 
Åååh, så mye spennende aktivitet her inne!

Synd å høre med deg @Angeldust… håper det i det i minste kan gi deg en pekepinn på hvordan du skal gå frem videre, i stedet for at du prøver måned etter måned uten noe forklaring.

Kjenner jeg blir småstressa og føler litt behov for å ta en test selv :nailbiting: Samtidig er jeg typ maks 7 dpo, og vil ikke gi meg selv noen forhåpninger. Har sagt til meg selv at jeg skal vente til søndags morgen, men disse dagene går jo maks tregt.
 
Jeg tenker du hadde EL smerter på lørdag kveld. Man kan ha litt små smerter i noen dager etterpå.. Har ingen erfaring med Letrozol.
Håper virkelig det! I så fall er jeg 3 DPO i dag siden testen var positiv søndag sen morgen.

Svigermor ringte her om dagen og lurte på om jeg hadde blitt gravid, for det hadde nemlig hun drømt :joyful:
 
Hvordan oppfører mennene deres seg? Min er så sykt chill ift. å bli gravid og tar alt med knusende ro, så for han flyr jo dagene av gårde. Skulle ønske jeg også var sånn… :confused3
 
Back
Topp