♥ IKM uke 38 ♥

Jepp, så hadde hverken vært skuffet eller hatt for mye håp nå. Testene kan rett og slett ikke plukke det opp. Hvis egget fester seg hos deg i dag, tar det for to dager til før du få noe utslag❤️
Ja, så får bare vente å se. Enten så gikk det eller så gikk det ikke
 
Det skjønner jeg veldig godt… Men hodepine kan også være et tidlig symptom på graviditet og det er fortsatt tidlig å teste
Sant. Det vi er flere som blir skuffa her inne vel tidlig . Er nok veldig farget av at jeg fikk svaaak strek 8 dpo sist (endte i ma).
 
Jeg tok en ny i dag på 2 timers urin som var ca samme som i går om ikke litt svakere.. står utenfor senter nå og venter på at de åpner 09 for å kjøpe flere tester som jeg skal ta neste gang jeg må på do nå :hilarious:
Håper for deg :love7 jeg har bare 1 igjen, kjøper flere i morgen
 
Jeg drømte at jeg var høygravid i natt og stresset sykt med hvilket sykehus jeg skulle føde på. Også gikk jeg i fødsel og dro fra det ene til det andre, men skulle samtidig på ultralyd med en jordmor jeg har hørt på i en podcast som skulle fortelle meg hvilket kjønn det ble, men så tok hun feil.
Kavet veldig mye i natt, men håper deler av det blir virkelighet snart i alle fall :p
 
Jeg drømte at jeg var høygravid i natt og stresset sykt med hvilket sykehus jeg skulle føde på. Også gikk jeg i fødsel og dro fra det ene til det andre, men skulle samtidig på ultralyd med en jordmor jeg har hørt på i en podcast som skulle fortelle meg hvilket kjønn det ble, men så tok hun feil.
Kavet veldig mye i natt, men håper deler av det blir virkelighet snart i alle fall :p
Er så morsomt med rare drømmer
 
Har kjøpt Make Sur som er dårlig, den øverste på lista.
 

Vedlegg

  • IMG_4948.png
    IMG_4948.png
    586,5 KB · Visninger: 11
Back
Topp