Hvis du ser oversikten så er det ikke garantert at du får noe før 11 DPO! Og det er hvis du bruker de tidligtesteneJa, men får ingen strekk Er bare 9 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ser oversikten så er det ikke garantert at du får noe før 11 DPO! Og det er hvis du bruker de tidligtesteneJa, men får ingen strekk Er bare 9 DPO
Ikke sant, de fleste før ikke får 10/11 dpoHvis du ser oversikten så er det ikke garantert at du får noe før 11 DPO! Og det er hvis du bruker de tidligtestene
Jepp, så hadde hverken vært skuffet eller hatt for mye håp nå. Testene kan rett og slett ikke plukke det opp. Hvis egget fester seg hos deg i dag, tar det for to dager til før du få noe utslagIkke sant, de fleste før ikke får 10/11 dpo
Ja, så får bare vente å se. Enten så gikk det eller så gikk det ikkeJepp, så hadde hverken vært skuffet eller hatt for mye håp nå. Testene kan rett og slett ikke plukke det opp. Hvis egget fester seg hos deg i dag, tar det for to dager til før du få noe utslag
Jepp. Ikke noe å gjøre noe med, og i så fall kan vi henge i neste ikm-gruppe ogsåJa, så får bare vente å se. Enten så gikk det eller så gikk det ikke
Det skjønner jeg veldig godt… Men hodepine kan også være et tidlig symptom på graviditet og det er fortsatt tidlig å teste9 dpo og ikke antydning til strek en gang. I tillegg fått en sånn hormonell hodepine jeg pleier å få før mensen. Er så skuuuffa
Sant. Det vi er flere som blir skuffa her inne vel tidlig . Er nok veldig farget av at jeg fikk svaaak strek 8 dpo sist (endte i ma).Det skjønner jeg veldig godt… Men hodepine kan også være et tidlig symptom på graviditet og det er fortsatt tidlig å teste
Jeg tok en ny i dag på 2 timers urin som var ca samme som i går om ikke litt svakere.. står utenfor senter nå og venter på at de åpner 09 for å kjøpe flere tester som jeg skal ta neste gang jeg må på do nå@Trønderen98 har du tatt ny?
Ja, men nå håper jeg det klaffet for deg daJepp. Ikke noe å gjøre noe med, og i så fall kan vi henge i neste ikm-gruppe også
Håper for deg jeg har bare 1 igjen, kjøper flere i morgenJeg tok en ny i dag på 2 timers urin som var ca samme som i går om ikke litt svakere.. står utenfor senter nå og venter på at de åpner 09 for å kjøpe flere tester som jeg skal ta neste gang jeg må på do nå
Sant, får bare håpe at det fester seg i dagImplantation Calculator: Calculate When the Embryo Implants
Calculate your implantation!babymed.com
Sender denne igjen jeg. I følge den er det mest sannsynlig at egget fester seg 9 dpo!
Er så morsomt med rare drømmerJeg drømte at jeg var høygravid i natt og stresset sykt med hvilket sykehus jeg skulle føde på. Også gikk jeg i fødsel og dro fra det ene til det andre, men skulle samtidig på ultralyd med en jordmor jeg har hørt på i en podcast som skulle fortelle meg hvilket kjønn det ble, men så tok hun feil.
Kavet veldig mye i natt, men håper deler av det blir virkelighet snart i alle fall
Ah, det er kjedelig. Nå må jeg sjekke mine når jeg kommer hjem fra jobbHar kjøpt Make Sur som er dårlig, den øverste på lista.
Ja, greit og sjekke lista før man kjøper også.Ah, det er kjedelig. Nå må jeg sjekke mine når jeg kommer hjem fra jobb
Jepp, og det er tidligst i morgen for meg, så testetrangen uteblir foreløpigImplantation Calculator: Calculate When the Embryo Implants
Calculate your implantation!babymed.com
Sender denne igjen jeg. I følge den er det mest sannsynlig at egget fester seg 9 dpo!