♥ IKM uke 38 ♥

Hvordan dårlig er de? Svake streker eller falske positive…?

Jeg har de jeg også, og hvis de gir falsk positiv så tenker jeg at de går i søpla :(
Vet ikke, men de er vist bra..
Haha, det er denne jeg er på jakt etter! Da jeg hadde kjemisk sist pp så slo denne mye bedre ut enn den andre batchen som er ute nå. Så jeg vil si du har den beste batchen som er nå:joyful:
Åååå, trodde de ikke var det jeg.. men da var de det allikevel :hilarious:
Kjøpte den på Kiwi

Last edited:
Vet ikke, men de er vist bra..

Åååå, trodde de ikke var det jeg.. men sa så :hilarious:
Kjøpte den på Kiwi
Nei, de er jo på svartelisten. Men nå er de nye batchene så dritt at denne faktisk er god :hilarious:
Jeg er i hver butikk som selger make sure og ser hvilken batch de har :hilarious: til nå så ha alle den som slutter på 32, men i helgen skal jeg bort til kiwien hvor jeg kjøpte den andre batchen sist, håper det er lite folk som prøver i det område så de har flere igjen :hilarious:

Bare 4 DPO i dag så ingen tester på meg enda. Bare besatt av å teste EL fortsatt for å se at steken forsvinner :bookworm:

Ved min første gravididet testet jeg positivt 9 DPO, men da jeg ble gravid (SA) hadde jeg blenda test 11 DPO, men positiv på kvelden 12 DPO.
Denne gangen håper jeg at jeg klarer å vente til 12 DPO med å teste……..men det sier jeg hver gang :hilarious:

Bare 4 DPO i dag så ingen tester på meg enda. Bare besatt av å teste EL fortsatt for å se at steken forsvinner :bookworm:

Ved min første gravididet testet jeg positivt 9 DPO, men da jeg ble gravid (SA) hadde jeg blenda test 11 DPO, men positiv på kvelden 12 DPO.
Denne gangen håper jeg at jeg klarer å vente til 12 DPO med å teste……..men det sier jeg hver gang :hilarious:
Har aldri fått positiv før den tiden selv, men enda så sitter jeg her å er så negativ :dead::hilarious: nå har jeg bestemt meg å ikke teste før IKM, merker jeg blir så deppa av blanketester..

Det eeeer jo mulig med positiv test 9 DPO, så skjønner godt at folk har et behov for å teste. Skal selv bare vente til 11 DPO, for da er det to dager etter at egget kan ha festet seg.

Er det noen andre her som er litt negative denne PPen?

Jeg føler ikke at jeg har noen som helst symptomer om dagen, og har absolutt ingen tro på at jeg kan være gravid nå. Sikkert derfor jeg ikke har noe behov for å teste heller :confused013

Ja, det går hardt utover psyken med de blenda testene! :shy:
Har telt fra da jeg hadde EL i mai frem til IkM og har jo telt feil, var jo 13 DPO når jeg tok den her fra Make Sure, . Og det er jo kjempe svakt. Og 13 på RFSU med mini, trodde jeg var 12 DPO :angelic: :hilarious: Så kan jo være at jeg produserer HCG seint

Vedlegg

• IMG_0282.jpeg
    IMG_0282.jpeg
    679,2 KB · Visninger: 20
  • IMG_6662.jpeg
    IMG_6662.jpeg
    804,9 KB · Visninger: 18
Har aldri fått positiv før den tiden selv, men enda så sitter jeg her å er så negativ :dead::hilarious: nå har jeg bestemt meg å ikke teste før IKM, merker jeg blir så deppa av blanketester..
Det forstår jeg veldig godt, prøvingen påvirker virkelig psyken:Heartred
Jeg synes det er bedre å leve uvitende med håp enn deppa og mangel på håp etter blenda tester, men det er virkelig lettere sagt enn gjort. Man vil jo så gjerne se to streker!

Kanskje vi bør motivere hverandre til å holde ut lengst mulig med å teste :joyful:

Jeg føler ikke at jeg har noen som helst symptomer om dagen, og har absolutt ingen tro på at jeg kan være gravid nå. Sikkert derfor jeg ikke har noe behov for å teste heller :confused013
Jeg har mista troa, om jeg er det så vil jeg bli positivt overrasket

Det forstår jeg veldig godt, prøvingen påvirker virkelig psyken:Heartred
Jeg synes det er bedre å leve uvitende med håp enn deppa og mangel på håp etter blenda tester, men det er virkelig lettere sagt enn gjort. Man vil jo så gjerne se to streker!

Kanskje vi bør motivere hverandre til å holde ut lengst mulig med å teste :joyful:
Veldig enig med deg, syntes det høres fornuftig ut. For det blir jo bare kjip stemming når man ikke får den testen man ønsker..

Ja, jeg har også null symptomer og har ikke helt troen selv om vi la inn masse aksjer rundt EL denne gangen:confused: Det er så teit siden jeg bare er 7 dpo, og da jeg ble gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer bortsett fra migrene i noen dager. Tror liksom ikke på at det kan skje igjen. Har ikke noe særlig testetrang heller, så skal fint klare å holde meg til neste uke med mindre jeg får masse symptomer plutselig

Jeg har mista troa, om jeg er det så vil jeg bli positivt overrasket
Nettopp, jeg har ingen forventninger nå, så da får det heller være en overraskelse.
Ja, jeg har også null symptomer og har ikke helt troen selv om vi la inn masse aksjer rundt EL denne gangen:confused: Det er så teit siden jeg bare er 7 dpo, og da jeg ble gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer bortsett fra migrene i noen dager. Tror liksom ikke på at det kan skje igjen. Har ikke noe særlig testetrang heller, så skal fint klare å holde meg til neste uke med mindre jeg får masse symptomer plutselig
Det er akkurat det! Skulle symptomene ta av helt, så blir det selvfølgelig noe annet. Men sånn ståa er nå, så føler jeg ikke noe sterkt behov for å foreta meg noe som helst. Blir nok en syklus der jeg tar én test bare for å sjekke.

Har telt fra da jeg hadde EL i mai frem til IkM og har jo telt feil, var jo 13 DPO når jeg tok den her fra Make Sure, . Og det er jo kjempe svakt. Og 13 på RFSU med mini, trodde jeg var 12 DPO :angelic: :hilarious: Så kan jo være at jeg produserer HCG seint
Absolutt! Noen produserer jo mye senere, det avhenger jo hvor raskt egget fester seg. Vil ikke si at du gjør det sent, mer andre som gjør det mye tidligere :laughing002

Back
Topp