♥ IKM uke 38 ♥

Nei, skal vente til onsdag
Det blir spennende :D
Jeg vurderer å vente helt til ikm denne gangen. Det er en onsdag, og jeg fant ut at jeg var gravid med sønnen min på en onsdag, og han ble født på en onsdag, så føler det er en god dag for meg. Så får vi se om jeg holder helt til 13 dpo da :p
 
Last edited:
Det blir spennende :D
Jeg vurderer å vente helt til ikm denne gangen. Det er en onsdag, og jeg fant ut at jeg var gravid med sønnen min på en onsdag, og han ble født på en onsdag, så føler det er en god dag for meg. Så får vi se om jeg holder helg til 13 dpo da :p
Hadde jeg bare hatt den viljestyrken :hilarious: Testa ikke før IKM med noen av de andre og lille jeg mistet i Juni, men nå så vet jeg at jeg at jeg kan blir gravid når som helst så da forsvant vilje styrken fort :laughing001

Gleder meg til å se masse tester her inne fremover :love7
 
Jeg tror positive EL-test var i går (lørdag). Basert på det gyn sa om at hun trodde EL ville bli torsdag, så var det ikke så langt unna.
Monitoren har ikke plukket det opp, denne fortsatt kun på høy, men den tester jo kun på morgenurin så det er ikke så lett å være helt sikker :shifty:

Her er testene jeg har tatt: IMG_5631.png
 
Disse dagene frem mot EL har gått utrolig fort for i går gjennomførte vi utdrikningslag for venninnen min som skal gifte seg:dance011

Det ble en veldig morsom dag og jeg drakk litt for mye vin, men det var deilig å gi litt faen! Fått lagt inn aksjer flere dager på rad så jeg håper denne festen/alkoholen ikke ødela sjansene for denne PP.

Fortsatt litt usikker på EL. Tror jeg må se hva monitoren viser i morgen tidlig før jeg konkluderer med positiv test i går. Jeg har i så fall en kort LH-topp, men det er jo ikke noe nytt.
 
Jeg tror positive EL-test var i går (lørdag). Basert på det gyn sa om at hun trodde EL ville bli torsdag, så var det ikke så langt unna.
Monitoren har ikke plukket det opp, denne fortsatt kun på høy, men den tester jo kun på morgenurin så det er ikke så lett å være helt sikker :shifty:

Her er testene jeg har tatt: Vis vedlegget 443569
Disse dagene frem mot EL har gått utrolig fort for i går gjennomførte vi utdrikningslag for venninnen min som skal gifte seg:dance011

Det ble en veldig morsom dag og jeg drakk litt for mye vin, men det var deilig å gi litt faen! Fått lagt inn aksjer flere dager på rad så jeg håper denne festen/alkoholen ikke ødela sjansene for denne PP.

Fortsatt litt usikker på EL. Tror jeg må se hva monitoren viser i morgen tidlig før jeg konkluderer med positiv test i går. Jeg har i så fall en kort LH-topp, men det er jo ikke noe nytt.
Leser jeg testene dine riktig og CD 15 er lørdag (i går) slik jeg forstår det, så hadde du positiv test i går og EL var i dag. Da er du i dpo-land fra i morgen☺️
 
Dagens :hilarious: må være ny rekord for hvor lavt LH-nivå jeg har i kroppen
 

Vedlegg

  • IMG_2409.jpeg
    IMG_2409.jpeg
    95,1 KB · Visninger: 17
6dpo idag, og nå begynner det vel å bli innafor å teste snart vel? :hilarious: Har ikke vært på testkjøret på ca 2 år, så er jo bittelitt spennende. Kjøpte kun billige fra normal enn så lenge, hørt at de slår ut veldig sent, og det passer jo svært dårlig :angelic:

Etter clomide og sinnsyke ELsmerter, har jeg også vært øm og støl i livmora. Mest sannsynlig pådratt meg en soppinfeksjon også! Flere som sliter med det i perioder med mye prøving? Skikkelig irriterende, og husker jeg slet mye med det i heftige prøveperiode tidligere.. blir jo flott til morgendagens endo/gyn-undersøkelse :dead:
 
Back
Topp