♥ IKM uke 38 ♥

Vis vedlegget 442624et det noen som vet om dette er den riktige typen q10 vitamin som er bra? Kipt å kjøpe feil når den er så dyr :whacky011
Jeg har kjøpt denne som er på kampanje nå:


IMG_5178.png
Kjøpte 30 kapsler to ganger, da kostet det bare 163,50 per pakning. Funket ikke å kjøpe to samtidig. Klarte ikke helt å skjønne forskjellen på de..
 
Hei! Ny her inne, men vil gjerne bli med om det er lov trooor jeg har ikm søndag 22., men er litt usikker. Håper det er greit at jeg henger meg på likevel

Nummertre - 32 - B3 - PP2 - el kanskje 08/09 - kanskje 22/09
 
Ja, mener det er quinol som er den anbefalte :)
Dette fant jeg på nett, dog ikke kvalitetssjekket kildene de henviser til:

It is important to note that ubiquinone has been on the market longer and has been used in the vast majority of clinical trials of CoQ10 (including those studying the benefits of CoQ10 for fertility).

Så ut i fra dette ser det ikke ut til at jeg har valgr «feil».
 
Dette fant jeg på nett, dog ikke kvalitetssjekket kildene de henviser til:

It is important to note that ubiquinone has been on the market longer and has been used in the vast majority of clinical trials of CoQ10 (including those studying the benefits of CoQ10 for fertility).

Så ut i fra dette ser det ikke ut til at jeg har valgr «feil».
Har nå kjøpt samme som deg! Takk for tips om tilbud :)

Dette blir en litt annerledes måned for oss, mulig det ikke blir prøving i det hele tatt. Skal ta celleprøve noen dager etter EL, og skal da også ta opp med fastlegen at alle rapportene mine fra Ahus nevner strektynn slimhinne. Fikk aldri noe beskjed der om at det kunne være et problem, eller presis hva «strektynn» tilsier i mm, men begynner nå å mistenke at det kan være grunnen til at egget ikke klarer å feste seg + en gang festet seg utenfor livmoren. Veldig spent og nervøs på hva hun sier, og eventuell videre oppfølging. Vi har nå forsøkt over ett år, men pga flere positive tester så har vi enn så lenge ikke fått noe mer oppfølging.
 
Har vært hos legen og tatt blodprøver idag og er også henvist til gynokolog. Da blir det utredning på meg. Har ingen ønsker om å ta IVF, men hvis det er noe galt(spotter mange dager før mens), så er det kanskje håp om hjelp. Legen tok alle blodprøver man kunne ta ifb fertilitet. Er kanskje feil dag og ta det på, men regner med at gynolologen gir legen en bedre pekepinn?
 
For å skape litt liv her inne, så lurer jeg på hvilken CD du er på nå og når du har termin hvis det skulle klaffe denne pp’en?☺️

Jeg er på CD 5 i dag, og Flo sier at potensiell termin blir 31. mai❤️ Håper, håper, håååååper sånn på mai-baby❤️❤️
 
For å skape litt liv her inne, så lurer jeg på hvilken CD du er på nå og når du har termin hvis det skulle klaffe denne pp’en?☺️

Jeg er på CD 5 i dag, og Flo sier at potensiell termin blir 31. mai❤️ Håper, håper, håååååper sånn på mai-baby❤️❤️
CD 9 :love7 har vært litt stille den siste tiden, men har bare vært litt mye de siste dagene. Endelig har det roet seg og vi startet i dag! Er spennende å se når El kommer denne mnd, for den kan være alt i fra 12 til 16. Tenker jeg kjøper EL tester i morgen
 
Last edited:
CD4, 1. juni. Ønsker meg et maibarn og har bryllupsdag 1. juni. Gikk to dager over termin med B1. Skjer i grunn lite her i gården mensen varte i to dager og venter bare på å begynne å teste etter EL så en liten uke her før jeg kan forvente noe som helst :wacky:
 
CD4, 1. juni. Ønsker meg et maibarn og har bryllupsdag 1. juni. Gikk to dager over termin med B1. Skjer i grunn lite her i gården mensen varte i to dager og venter bare på å begynne å teste etter EL så en liten uke her før jeg kan forvente noe som helst :wacky:
Samtidig er ikke dette OUL-termin. Så den kan jo skyves litt på☺️

Min førstefødte kom fem dager før mens-termin, men dagen etter OUL-termin. Derfor jeg har ekstra troa på mai-barn, hvis det skulle klaffe denne måneden!
 
CD 9 :love7 har vært litt stille den siste tiden, men har bare vært litt mye de siste dagene. Endelig har det roet seg og vi startet i dag! Er spennende å se når El kommer denne mnd, for den kan være alt i fra 12 til 16. Tenker jeg kjøper EL tester i morgen
Mener du at dere har startet med aksjeleggingen i dag?☺️ Her tenker jeg å starte dagen etter mens, og kjøre på med hver dag i en uke :smiley-bounce012
 
Samtidig er ikke dette OUL-termin. Så den kan jo skyves litt på☺️

Min førstefødte kom fem dager før mens-termin, men dagen etter OUL-termin. Derfor jeg har ekstra troa på mai-barn, hvis det skulle klaffe denne måneden!
Ble flyttet sju dager frem den gang da fra 27. feb til 20. feb og ble født 22. feb. Det er jo ofte ganske tilfeldig så satser på maibaby men blir ikke lei meg for junibaby heller. Vil helst unngå å føde i ferieavviklingen bare dvs. slutten av juni, juli og aug selv om det i utgangspunktet ikke er noen krise :hungry:
 
Ble flyttet sju dager frem den gang da fra 27. feb til 20. feb og ble født 22. feb. Det er jo ofte ganske tilfeldig så satser på maibaby men blir ikke lei meg for junibaby heller. Vil helst unngå å føde i ferieavviklingen bare dvs. slutten av juni, juli og aug selv om det i utgangspunktet ikke er noen krise :hungry:
Ja, det er absolutt litt tilfeldig. Enig i at det ikke er noe krise forskjell mellom slutten av mai eller starten av juni. Jeg har selv bursdag i slutten av mai, men da må ungen komme litt for tidlig, og deeet får vi se på hehe
 
Back
Topp