♡ IKM UKE 1 ♡

Også på cd 18 idag, og positiv el- test igår. Forrige hadde jeg ikke el før dag 21 :o Krysser fingrene for at el kommer idag hos deg også! Er så kjedelig å vente :(
Jeg tror kanskje el var i går her, bare seint på dagen så tempen ikke rakk å stige i natt. For tappen har endra seg betydelig :)

Kaller tempdippen igår for festedipp til det motsatte er bevist :D
ImageUploadedByBV Forum1482679489.995670.jpg

Når tenker folk å teste? :)

Føler jeg håper fra den ene ikm-gruppa til den andre i en "syklus" :p haha.
Men vil være sammen med andre ikm-ere og tolke tester osv :)

Sluttet på pilla 22.11, og har fått positiv el test 29.11 og 15.12.. meeen ingen av de var så positiv som den jeg fikk på fredagen 23.12:
ImageUploadedByBV Forum1482703122.388940.jpg

Var så positiv at teststreken kom før kontrollstreken.
Så positiv at g-testen faktisk ga et bittelite utslag. (Noe som også skjedde da jeg ble gravid med jenta mi) ^^
Fikk litt svakere el-test på lørdag, altså teststreken var bittelitt svakere enn kontrollstreken.
Selvsagt var det også min siste el test. :/
Og alle g-tester har vært bleeeeenda etter ;p så gravid er jeg nok ikke.
Med andre ord vil jeg tro at eggløsningen skjedde igår/idag om jeg har skjønt det riktig.
Fikk lagt inn aksjer ca 01.00 natt til idag. Såå håper det holder og var forseint ^^ Hehe.

Sååå da håper jeg at alle gode ting er tre og at jeg får være her sammen med dere :)

Mon25 - pp1 barn nr 2 - el 24/25.12 - ikm 7/8.1.17

Skal prøve å holde meg til nå onsdag hvertfall, er da 10dpo :) Du da?
Litt usikker på dpo, men tror jeg er 8-9 dpo på nyttårsaften, så håper testen gir utslag om jeg er gravid da. Pleier jo egentlig vente lenger :)

Jeg tenker å teste på nyttårsaften[emoji4] Er 9-10 dpo da, er ikke heeelt sikker fordi el var litt ubestemt denne mnd[emoji28][emoji85] el-test positiv sent tirsdag kveld, men faktisk el tror jeg var torsdag, for da hadde jeg typiske el-smerter[emoji4]
Jeg venter kanskje til nyttårsaften, hvis jeg ikke svir av en på fredag. Da er jeg 10dpo :)
Blir mange tester på nyttårsaften, veldig spennende! Lest at 47 prosent får svak strek 9 dpo, så det er håp for meg og OM jeg skulle være gravid :)

El var på julaften ! Merker det for jeg har veldig såre nipler :) Håper også det er et tegn. Er 2 dpo i dag og fikk såre nipler i går 1dpo !har ikke hatt såre nipler etter El på sikkert 4 måneder !

Slenger meg med her jeg :)

B-gjengen - PP13(?) - B1 - EL 27.12. - IKM 06.01.

FF satte forløpig el til cd 13.. Men alt anna tilsier at den var i går cd 18/seint på dagen cd 17. Så ifølge ff er jeg 6dpo, i følge meg selv er jeg 1 dpo [emoji14] spennende å se hvor mye tempen stiger igjen i natt. Har vært ivrige på børsen denne pp så ble lagt inn godt med aksjer både til cd13 og cd 18 så stresser ikke, men er en unnskyldning til å teste litt tidligere enn planlagt [emoji14] så blir vel en test før nyttårsaften en gang :)

Ellers jenter: GOD JUL :D neste år på denne tiden sitter vi kanskje alle lykkelige med gulp på skulderen og stirrer ned på et lite nurk vi laga midt oppi julestresset for et år siden [emoji173]

Back
Topp