Frøkenspiresnart
Forelsket i forumet
Kan dere hjelpe meg å tyde denne? Jeg skjønner ikke helt når el-testene er positiv Bilde av test er tatt etter 4 minutter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke heeelt enda, men du er nesten der altsåKan dere hjelpe meg å tyde denne? Jeg skjønner ikke helt når el-testene er positiv Bilde av test er tatt etter 4 minutter Vis vedlegget 212425
Ikke heeelt enda, men du er nesten der altså
Ser den. Men hjelper å google bilder av positive vs negative eltesterOkei, takk I morgen kanskje :-D Om det blir en neste pp blir det kjøpt cb med smil, for dette ble for vanskelig for meg, i mitt hode er strek en strek
Ser den. Men hjelper å google bilder av positive vs negative eltester
Jeg synes kroppen er så artig [emoji14] og etter å ha hatt et par pp bak meg ser jeg en rutine. 2 dager før el får jeg den feteste kvise midt på haka.
Noen andre som har noe helt sikkert syptom på at el er rundt hjørnet eller er i gang?
Ville sagt nesten positiv, ikke langt unna, sikkert enda sterkere og positiv hvis du tar ny test senere i dag/kveld. Men da har du vel EL i morgen. Så aksjelegging i går og i morgen så er det jo braVis vedlegget 212553 Er den nederste positiv?! Fikk lagt inn aksjer igår og ikke før imorgen ettermiddag. Holder det tror dere?
Håper det altså, håper den blir knallpositiv imorgen tidlig for eksempel og at jeg rekker å hoppe på mannen når han kommer hjem Blir stressa jeg av det her Tempen er helt på bærtur og etter nattevakt.Ville sagt nesten positiv, ikke langt unna, sikkert enda sterkere og positiv hvis du tar ny test senere i dag/kveld. Men da har du vel EL i morgen. Så aksjelegging i går og i morgen så er det jo bra
Ikke så enkelt. Tempen min er ikke helt med her heller. Ikke fått noe kryss på FF enda heller... Men EL-testene er negative så håper det klaffer denne gangen.Håper det altså, håper den blir knallpositiv imorgen tidlig for eksempel og at jeg rekker å hoppe på mannen når han kommer hjem Blir stressa jeg av det her Tempen er helt på bærtur og etter nattevakt.
greit å være igang da, om det er den veien det går! Vi er også godt forberedt og i kontakt med gyn og fertilitetssenter hvis den tid kommer. Håper det klaffer for dere og at dere slipper!Ikke så enkelt. Tempen min er ikke helt med her heller. Ikke fått noe kryss på FF enda heller... Men EL-testene er negative så håper det klaffer denne gangen.
Var til lege i går, og nevnte da ang prøvinga. Han visste ikke så mye, men fikk tatt et par blodprøver for å sjekke litt. Sa at vi ville bli sendt videre for utredning. Skal til legen igjen i januar for prøvesvar etc, så hvis det ikke klaffer denne pp, så er vi litt på vei videre.. Fant ut etter at jeg kom hjem og googlet litt at de blodprøvene ikke skulle blitt tatt nå, feil tidspunkt i syklusen, men det visste visstnok ikke legen. Men får jo en pekepinn da hvertfall.
Vi må til St.Olav for å få hjelp, men fastlegen sa at de kan gjøre alle forberedende prøver på lokalsykehuset, gyn.test etc. Og det er jo veldig greit, slipper å reise så langt for det. Men håper det klaffer for oss begge nå snartgreit å være igang da, om det er den veien det går! Vi er også godt forberedt og i kontakt med gyn og fertilitetssenter hvis den tid kommer. Håper det klaffer for dere og at dere slipper!
Vis vedlegget 212553 Er den nederste positiv?! Fikk lagt inn aksjer igår og ikke før imorgen ettermiddag. Holder det tror dere?
Åh, masse masse lykke til! 3 år, du er sterk! Du er på listen.Hiver meg inn i denne tråden, er på min siste PP før IVF starter opp i januar!
LizRachel - PPxxxantall (3+år, mistet tellingen ) - B1 - EL 24/12 - IKM 7/1
Fortsetter å teste, så får vi se imorgenSer ut som den er nesten positiv men ikke helt.. og da bør det jo holde med igår og imorgen. Om el blir imorgen eller event fredag. Det spørs vel hvor lenge etter positiv test du pleier å ha el. Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for at det klaffer [emoji16]