Så deilig, glede meg selv til dpo land.Dpo land igjen her fra i morgen... Skal prøve og ikke teste før på nyttårsaften... leeenge til enda, selv om julen i år kommer alt for fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig, glede meg selv til dpo land.Dpo land igjen her fra i morgen... Skal prøve og ikke teste før på nyttårsaften... leeenge til enda, selv om julen i år kommer alt for fort
Må leve litt tenker jeg. Får ta noen glass, ikke sikkert det er noen spire tror ikke det er sunt å leve som omHva tenker dere om alkohol nå i julen når vi er inne i dpo-land? det er jo mye selskaper med alkohol og jeg tenker at jeg kommer til å ta meg noen glass vin, fordi vi ikke har sagt til noen at vi prøver og vi vil ikke vekke mistanke. Pluss at jeg vil kose meg litt, for det kan jo være siste gang på flere måneder. Og det kan hende at jeg ikke blir gravid også.. vanskelig når man liksom ikke vet noen ting.
Må leve litt tenker jeg. Får ta noen glass, ikke sikkert det er noen spire tror ikke det er sunt å leve som om
Man er gravid, da blir jeg gal når det tar så lang tid.
Må leve litt tenker jeg. Får ta noen glass, ikke sikkert det er noen spire tror ikke det er sunt å leve som om
Man er gravid, da blir jeg gal når det tar så lang tid.
Støtter også denne
La oss nyte denne julen. Og håpe på mye glede i uke 1
legger deg til nå, noe mer info jeg skal adde? Barn nummer, pp?Hei på dere Melder meg inn her og jeg, da det ser ut som syklusen min er i ulage etter SA og forkjølelse. Trur jeg hadde EL på tirsdag, hadde positiv EL-test mandag. MEN tempen har ikke steget enda:-/ Syklusen min har vært stabil på 28 dager, så tviler på at jeg går noe over, tante rød kommer nok og flusher egget ut på IKM dato 31.12-16:-/ Håper jo at lutealfasen skal vare i 14 dager, så bare sett meg opp på IKM 5. Januar.
Vis vedlegget 212686
legger deg til nå, noe mer info jeg skal adde? Barn nummer, pp?
Da er det ordnetJeg er ikke blitt skrevet opp tror jeg? Enda ikke hatt el, men den kom 5 dager for sent sist pp. Testene driver og blir sterkere her nå, så håper på positiv i morgen og el på julaften ikm kom til vanlig tid forrige månede, så regner med 28 dagers syklus denne mnd også. Altså: tlb2, el 24.12, pp3, b2, ikm 05.01
Første måned med temping, og idag fikk jeg endelig krysset på fertility friend. Har to dager med positiv el-test, og EL ble nå satt til den siste av de to dagene. Så idag er jeg 5dpo
Vis vedlegget 212828
Håper virkelig det og håper du slipper å tenke på å begynne å tempe, at du er gravid denne mndBlir spennende å se om tempingen fører til to streker Vurdere å begynne tempe om det blir negativ denne mnd og!
Har du klart å spare opp nok urin som ikke er "vanna" ut? Jeg sliter med det og sliter da med å få positive testerVis vedlegget 212847 Hva tror dere? Dette er el digital cb sin, og har ikke fått smil enda, men testpinnene viser sterkere for hver test! Noen dager ustabil syklus, trodde først el hadde vert, siden det var mye el-slim man-onsdag, og ingenting nå den øverste er fra onsdag, nederste fra idag! Tenker å ta en til ikveld! Hvordan ville dere tyde disse testene?!
Går vertfall 4-5 timer å holder meg Skal ikke drikke noe nå ikveld, og se om det hjelper kjenner så smått el smerter nå altså, så blir overrasket om den ikke er positiv ikveld! Takk for tipsTovvar - pp6 (ink. SA) - B3
Har du klart å spare opp nok urin som ikke er "vanna" ut? Jeg sliter med det og sliter da med å få positive tester
Eggløsninga lar vente på seg her i gården... hatt skikkelige stikkinger i eggstokken siden fredag. Kramper som kommer og går hele tiden.. Er på cd18 idag, det var da jeg hadde el sist syklus, så krysse fingra for at den kommer idag