♡ IKM UKE 1 ♡

Tester ikke før IKM med mindre kroppen bruser av symptomer [emoji14]
Holder med deg i dette. Tror jeg hadde blitt helt tussete om jeg skulle testet hele tiden [emoji28]

Måtte dagene som er igjen av dette året fly fort avsted, dpo-land er et stressende og alt for spennende land å være i!
Ja, dette er så nervepirrende! Håper på to streker for alle sammen ❤
Blir vel en test fredag og/eller lørdag. Men aner ikke om jeg har hatt el. Ble bare surr. Hadde alle tegn på el men testene ble aldri positive og hadde influensa samtidig. Så får bare se hva som skjer....
Ja, da blir det spennende for deg. Får bare ta sånn ca :)
Tester ikke før IKM med mindre kroppen bruser av symptomer [emoji14]
Så flink du er! Jeg tester før denne gang grunnet nyttårsaften, men tanke på noe godt i glasset... :p

Så irrasjonell tankegangen er i dppland... føler jeg måtte test for at om jeg ikke fanger opp to streker kommer tanta uansett xD men om jeg ser de så holder hu seg unna [emoji85] noe så dumt. Men har noen andre sånn dum tankegang i disse tider?

5dpo - menssmerter i korsryggen og mage, ømme nipler, vondt i hodet , kjempe trøtt ;( ligger i senga enda og våknet kl 11 .. huff! Jeg haDDE samme type smerter forrige måned på denne tiden som endte i kjemisk ! Hmm ! Håpe håpe :D
Deres symptomer så langt?

ImageUploadedByBV Forum1482841817.007118.jpg

7 dpo og litt farget utflod på papiret..

ImageUploadedByBV Forum1482849217.505519.jpg

Hva tenker dere om denne? Positiv? Tenkte kanskje kroppen aldri gjennomførte el forrige uke pga influensa. Trodde jeg ikke hadde flere tester men fant flere idag og tok en. Sånn ble den. Kanskje det blir el denne uken isteden?

Vis vedlegget 213259

Hva tenker dere om denne? Positiv? Tenkte kanskje kroppen aldri gjennomførte el forrige uke pga influensa. Trodde jeg ikke hadde flere tester men fant flere idag og tok en. Sånn ble den. Kanskje det blir el denne uken isteden?
Positiv vil jeg si at den er ja :)

Bra vi fikk lagt inn litt aksjer igår da. Var mange dager siden sist pga den influensaen. Får vel fortsette med hver dag eller annen hver dag nå da til jeg vet el har vært... Også blir det vel IKM i uke 2 for meg isteden... men tror jeg holder meg her litt til og ser hva som skjer med kroppen ;)

Tok g-test idag, 10dpo, og den var blendet. Kjenner svake murringer også så har ikke de største forventninger denne pp, men ingenting er over enda. Fremdeles tidlig, får bare tenke positivt :)
IMG_4828.JPG

Tok g-test idag, 10dpo, og den var blendet. Kjenner svake murringer også så har ikke de største forventninger denne pp, men ingenting er over enda. Fremdeles tidlig, får bare tenke positivt :)
Vis vedlegget 213345
Håååper den viser to streker om noen dager :D

Back
Topp