Frøkenspiresnart
Forelsket i forumet
Måtte dagene som er igjen av dette året fly fort avsted, dpo-land er et stressende og alt for spennende land å være i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tenker folk å teste?
Holder med deg i dette. Tror jeg hadde blitt helt tussete om jeg skulle testet hele tiden [emoji28]Tester ikke før IKM med mindre kroppen bruser av symptomer [emoji14]
Vil du legge til noe mer info? Pp? Barn?Ikm 7/1
Ja, dette er så nervepirrende! Håper på to streker for alle sammen ❤Måtte dagene som er igjen av dette året fly fort avsted, dpo-land er et stressende og alt for spennende land å være i!
Ja, da blir det spennende for deg. Får bare ta sånn caBlir vel en test fredag og/eller lørdag. Men aner ikke om jeg har hatt el. Ble bare surr. Hadde alle tegn på el men testene ble aldri positive og hadde influensa samtidig. Så får bare se hva som skjer....
Så flink du er! Jeg tester før denne gang grunnet nyttårsaften, men tanke på noe godt i glasset...Tester ikke før IKM med mindre kroppen bruser av symptomer [emoji14]
Så flink du er! Jeg tester før denne gang grunnet nyttårsaften, men tanke på noe godt i glasset...
Da skjønner jeg!Har så kort lutealfase, så jeg slipper å vente så lenge, hehe. Ser ikke noe før tidligst 2 dager før IKM uansett
Pp 6 etter sa, ingen barnVil du legge til noe mer info? Pp? Barn?
Festeblødning? Pleier du ha kort lutealfase?Vis vedlegget 213248
7 dpo og litt farget utflod på papiret..
Festeblødning? Pleier du ha kort lutealfase?
Positiv vil jeg si at den er jaVis vedlegget 213259
Hva tenker dere om denne? Positiv? Tenkte kanskje kroppen aldri gjennomførte el forrige uke pga influensa. Trodde jeg ikke hadde flere tester men fant flere idag og tok en. Sånn ble den. Kanskje det blir el denne uken isteden?
PositivVis vedlegget 213259
Hva tenker dere om denne? Positiv? Tenkte kanskje kroppen aldri gjennomførte el forrige uke pga influensa. Trodde jeg ikke hadde flere tester men fant flere idag og tok en. Sånn ble den. Kanskje det blir el denne uken isteden?
Positiv
Håååper den viser to streker om noen dagerTok g-test idag, 10dpo, og den var blendet. Kjenner svake murringer også så har ikke de største forventninger denne pp, men ingenting er over enda. Fremdeles tidlig, får bare tenke positivt
Vis vedlegget 213345