Håper virkelig detHåååper den viser to streker om noen dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig detHåååper den viser to streker om noen dager
Ser den! Håper dagen går fort og du får masse å gjøre! Når skal du teste?8dpo og skikkelig utålmodig nå... kjemperolig på jobb og tankene surrer rundt og rundt i hodet
Ser den! Håper dagen går fort og du får masse å gjøre! Når skal du teste?
8 dpo her. Har litt symptomer, men ikke trua denne pp. Har snusa igjen denne uka:-/ og akevitten sitter løst Vis vedlegget 213380
Hold oss oppdatertKrysset er her, men forløpig ingen stor tempøkning selvom jeg har pleid å ha det.. håper den bare øker langsomt, slik at ovnen holdes god og varm og at det ikke er noe galt.. Jeg har en så god følelse denne gangen, selvom tempen er så lav.
Føler på meg at jeg kommer til å være testegal denne mnd [emoji85] [emoji13]
Steg til 36.60 så går i allefall oppover [emoji14] idag hadde jeg sinnssykt mye utflod, nesten alle typer blandet, nesten som om når man er på do etter samleie. så har googlet litt da.. om sånn utflod når egget fester seg, for kjente et skikkelig (sikkert vanlig) stikk som varte noen minutt i går [emoji14] sikkert helt normalt. Men om man ikke kan kose seg med kanskje-syptomer, hva kan man da [emoji23]Hold oss oppdatert
Jeg er forkjølet og kvalm, velger selfølgelig å tolke det som graviditetstegn til det motsatte er bevist Høy temp (kan være feber og)Steg til 36.60 så går i allefall oppover [emoji14] idag hadde jeg sinnssykt mye utflod, nesten alle typer blandet, nesten som om når man er på do etter samleie. så har googlet litt da.. om sånn utflod når egget fester seg, for kjente et skikkelig (sikkert vanlig) stikk som varte noen minutt i går [emoji14] sikkert helt normalt. Men om man ikke kan kose seg med kanskje-syptomer, hva kan man da [emoji23]
Noen syptomer hos dere andre da?
Haha, selvsagt, er jo ikke som man blir forkjøla av hist og pist xDJeg er forkjølet og kvalm, velger selfølgelig å tolke det som graviditetstegn til det motsatte er bevist Høy temp (kan være feber og)
Haha, selvsagt, er jo ikke som man blir forkjøla av hist og pist xD
Jeg hadde veldig høy temp (før el) når jeg var forkjøla for litt siden men discarda alle selvom de ikke var skyhøye, var nok et virus som gjorde det.
Men om ikke anna så bidrar vel høy temp i dpo-dagene til å holde egget godt å varmt ^^
Shit. For en dip men tempen ser ikke unormalt høy ut etter el i mine øyne. Men dette blir så spennende når ryker første testen?Vis vedlegget 213489 Sånn her ser det ut så langt hos meg
Har ikke langt in dagens temp, for den var mye høyere og målt på feil tid første test ryker nok på mandag tenker jeg, men gruer meg sånn så kan hende jeg bare venter på tr og i fryktShit. For en dip men tempen ser ikke unormalt høy ut etter el i mine øyne. Men dette blir så spennende når ryker første testen?
Jeg legger de inn uansett, jeg, så lenge de er i nærheten av normal temptid med 1,5-2 timer og jeg har sovet godt siden sist jeg var våken.Har ikke langt in dagens temp, for den var mye høyere og målt på feil tid [emoji14] første test ryker nok på mandag tenker jeg, men gruer meg sånn så kan hende jeg bare venter på tr og i frykt
Vet du, vi har gjort vårt beste på en måte. Ikke noe mer, ikke noe mindre enn før. Har gjort alt etter boka i snart 8 mnd, uten spire så litt vanskelig med positive forventninger nesten så man ikke tørr å teste lenger, men man blir litt likegyldig nesten. Hvorfor går det ikke? Og hvorfor skulle det plutselig ha gått nå?Flere som ikke har noen tro på denne pp? Forrige hadde jeg skikkelig håp, og klarte omtrent ikke å tenke på annet, tror jeg hadde en kjemisk den pp. Denne tar jeg det mye mer med ro, og føler egentlig det ikke klaffet godt å klare tenke på andre ting, men vil jo gjerne ha klaff Funnet ut jeg har lutealfase på ca 10 dager som jo er litt kjipt, men krysser fingrene
Vet du, vi har gjort vårt beste på en måte. Ikke noe mer, ikke noe mindre enn før. Har gjort alt etter boka i snart 8 mnd, uten spire så litt vanskelig med positive forventninger nesten så man ikke tørr å teste lenger, men man blir litt likegyldig nesten. Hvorfor går det ikke? Og hvorfor skulle det plutselig ha gått nå?